Fyra pass sen sist, ett onsdgaspass under nyårsveckan och tre pass denna veckan. Blivit lite extra mat under juL, viktenl ligger just nu på 83,5 kg, så ett halvt kilo ner sen sista vägningen..
Ett måndagspass och ett onsdagspass sen sist man skrev, lite ont om tid gjorde att fredagspasset blev flyttat tills senare idag lördag.
Vågen står på 83kg jämt just nu. Kommer dra in lite extra på energiintaget då det går lite långsamt. Passen på gymmet känns bra, men för lite sömn ställer till det ibland.
Fyra pass sen sist, vågen stod på 82kg i fredags.
Fem pass till avklarade, nu blir det löpband dagarna mellan passen, vikten står still på 82kg, segt..
fem pass sen sist, vikten stod på 81kg förra fredagen, imorgon blir det ben/axlar samt vägning..
som det ser ut nu kommer jag stanna på 78-80kg går sakta neråt nu..
fem pass sen sist, morgonvikt i fredags 80,5kg
Här går de bra ser jag:)
Mycket bra jobbat, fortsätt så!
6 pass sen sist, går segt neråt..
Tackar
Dieten klar!
Stannade på 80,5 kg, och det kändes riktigt bra.
Har blivit runt 10 pass sen sist man skrev, börjat äta ordentligt och höja vikterna. Tyvärr har axeln ställt till det så jag inte kan köra fullt ut, bland annat är bänkpressar och smalbänk omöjligt och köra just nu. Bröst och axelträningen blir lidande, men jag kör på lite hårdare med ben och rygg och hoppas axeln ska börja fungera igen snart.
Imorgon blir det ben, vader och mage.
Morgonvikten ligger på 83kg nu efter lite svullande
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY