Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516080

    Riktigt grymma pecs! :D

    #516081
    villle8 wrote:
    big som fan!!:D

    Tycker själv att det gått rätt bra på sista tiden men det är låååångt ifrån så att jag är nöjd, behöver mer kött…Allways more meat :D

    faogel wrote:
    Riktigt grymma pecs! :D

    Tackar tillsammans med latsen är nog pecs mina starka sidor, lätt att få dem att växa och får alltid kontakt o grym pump.

    BRÖST+BICEPS

    Egentligen hade det varit en vilo dag idag men fuuuuuck it kände att jag hade endergi och var extra motiverad så jag åkte in för att ha lite skoj på gymmet.

    HANTEL PRESS/SNEBÄNK

    1×20/30kg
    1×20/40kg
    2×12-15/30kg

    BÄNKPRESS
    har inte kört bänkpress på evigheter så tänkte att jag provar på för skojs skull
    tog rätt bra trotts att axlarna är stela som fan.

    1×15/100kg
    1×10/140kg
    1×8/130kg
    1×12/100kg

    FLIES

    1×20/10kg
    1×20/20kg
    3×12/30kg

    BICEPS

    Kände sen att jag ville pumpa lite guns eftersom det alltid är roligt och idag var det det som var meningen med träningen just fun stuff:emo-thumb

    SITTANDE HANTELCURLS

    1×10/20kg
    3×10/30kg

    Z-STÅNG

    körde as lätt bara för att få lite pump och få blodet att rusa in i armarna känns bra att köra lätt mellan åt.

    3×20/20kg

    HAMMERCURLS

    samma princip här light weight baby!!:bb3:

    2×15/17,5kg

    klämde även in lite situps ibland mycket fläsk o skit mellan rutorna nu men stryk ska de få ändå.

    fun ass träning idag som sagt men det gjorde verkan, nu är jag trött ska käka en sista måltid sen dega lite och försöka lägga mig tidigar, har blivit seeeent sista tiden måste ändra på rutinerna..

    #516082

    Axlarna på första bilden är helt sjuka! haha där ser dom överjävliga ut! när blir nästa tävling?:)

    #516083
    Emil Lundberg wrote:
    Axlarna på första bilden är helt sjuka! haha där ser dom överjävliga ut! när blir nästa tävling?:)

    COOLT! de flesta brukar påpeka antingen mina lats eller pecs så det var coolt att få positiv feedback för axlarna:up:

    Nästa tävling blir i oktober SM ska börja dieta nu kommande måndag, det ser jag fram mot.

    #516084

    Kommer du uppdatera flitigt här under dieten igen då? ;)
    Det kommer att bli superbra till SM, du har ju redan tagit dig i form en gång, blir väl lättare för varje gång? :D

    #516085
    Richard B wrote:
    Kommer du uppdatera flitigt här under dieten igen då? ;)
    Det kommer att bli superbra till SM, du har ju redan tagit dig i form en gång, blir väl lättare för varje gång? :D

    jupps det är tanken i alla fall, ska försöka vara bättre med uppdateringar här nu med, tycker bara inte jag har så mycket att skriva om hela tiden.

    ska försöka få in lite bilder med när dieten sätter igång så man kan följa hur det går framåt.

    Om det blir lättare för varje diet.hmm har ju bara provat 2ggr själva och den senaste var riktigt jobbig de sista veckorna så jag vet inte, skildnaden denna gång kan vara att jag har driv att lyckas ännu bättre för att försöka ta mig på pallen igen och komma in än bättre än sist plus att jag vet hur skönt det känns när man står där tävlingsdagen i grym form…rockar helt enkelt.:buttrock:

    #516086

    Tänkte att jag skulle träna tidigare idag, åkte in och kände mig as seg :O

    Koncentrations curls

    1×15/15kg
    1×15/20kg
    1×15/25kg
    1×12/30kg dropp set 1×10/15kg

    supersettade med

    PUSHDOWNS

    1×20/80kg
    1×20/90kg
    3×20/100kg

    Z-stång Coleman style (innebär att man kör först fr bottenläge till halv väg, sen kör man fr mitten till topp läge, sen hela curls allt i samma set.)

    4×8(på respektive moment)/40kg

    supersettade med
    EN ARMS PUSHDOWNS

    1×20/30kg
    3×15/40kg

    HAMMERCURLS

    2×12/17,5kg

    supersettade med

    EN ARMS FRENCHPRESSAR MED HANTEL

    3×20/15kg

    Dagens första pass var inget häftigt alls, rätt missnöjd med hur jag presterade rent utsagt löjligt pass, borde skämmas.

    Nu ska jag ut och promenera lite, har små startat med dieten redan kunde inte hålla mig, börjar dieta på allvar senast i mitten av nästa månad.

    Ska försöka klämma in ett pass till senare idag om det vill sig, ibland vill jag mer än vad jag orkar med.

    #516087
    Andreas Terzis wrote:

    Z-stång Coleman style (innebär att man kör först fr bottenläge till halv väg, sen kör man fr mitten till topp läge, sen hela curls allt i samma set.)

    4×8(på respektive moment)/40kg

    21an menar du, den är fin som fan, man kör ju 7+7+7 isf.

    #516088
    Dickensson wrote:
    21an menar du, den är fin som fan, man kör ju 7+7+7 isf.

    Vad övningen heter har jag ingen aning om men det låter rätt, lärde mig den av kött monstret Lars Östling sen såg jag m.r Coleman köra övningen i filmen relentless och blev sugen att köra den igen.

    Träffade Lars på gymmet idag, inte sett monstret på ett tag alltid roligt att snacka med honom grymt inspirerande snubbe det, visade mig lite dags formen och holy fuck den gubben är köttig!!

    BRÖST

    ville köra tungt och intensivt men min usla kropp är fortfarande screwed up efter dieten:( är as stel och har ont i diverse leder börjar bli irriterad på mig själva, klarar inte av fysisk svaghet på mig själva, it drives me nuts 👿

    SNEBÄNKPRESS I SMITH

    1×30/50kg
    1×15/80kg
    1×12/110kg
    2×8-6/140kg

    HAMMERSTRENGHT FÖR ÖVRE PECS

    1×20/40kg
    3×20/80kg

    HANTELPRESS

    hann köra 1set kändes skumt i vänster pec så jag la ner…skadan var redan skedd dock efter settet hade jag satans ont i övre bröst partiet/vänster axel svor som fan och var as förbannad.

    1×10/50kg

    fick lov att avsluta passet här totalt missnöjd med hur träningen gått på sista tiden ena krämpan löser den andra….sux röv.

    #516089

    en till bild fr SWGP
    fy fan vad jag blir sugen på att tävla igen.

    #516090

    QUADS

    ÄNTLIGEEEEEEN! :yahoo: första gången sen SWGP jag fick till ett hyfsat ben pass, lyckades tom få in knäböj vilket jag inte kunnat köra på läänge pga stela fucking leder.

    BENSPARK

    1×20/32kg
    1×20/42kg
    2×20/52kg

    KNÄBÖJ

    1×20/30kg
    1×20/60kg
    3×12/90kg

    BENPRESS

    1×20/150kg
    1×20/200kg
    1×20/250kg
    1×20/300kg

    SISSYSQUATS

    2×20/kroppsvikt

    lightweight träning vågar inte ta i för tungt än pga knät som spökar och stela leder, men skit samma det tog var helt död efter passet.

    #516091

    LATS

    Börjar hitta tillbaks till tränings glädjen nu igen, känns roligt att träna och satsa vidare nu igen.

    LATSDRAG

    1×20/90kg
    1×20/97kg
    1×20/106kg
    3×8-12/120kg

    HANTEL RODD

    2×15/60kg
    3×8-10/0kg

    SKIVSTÅNGS RODD

    1×15/120kg
    3×8-12/150kg

    supersettade med latspull i smith med rep (i brist på bättre namn)

    1×15/50kg
    3×15/60kg

    LATSDRAG MED SMALT V-GREPP

    2×15/90kg

    helt slut efter passet inte det absolut tyngsta passet jag kört men värmen och luftfuktigheten nere i källargymmet tar ut sitt trotts fläktar och skit.

    Lägger ut en pic på Polaren Lars och mig…står man bredvid det monstret är inte gynnsamt haha.
    Till min försvar är jag inte i bästa formen nu men jag erkänner mig besegrad Lars kickar min röv..:D

    En pic på tjejen och mig.
    Hinner även med lite gullande mellan setten :p

    #516092

    Ser att du kör mkt ”högreps” 15 osv, alltid tränat så eller? ser bra ut annars bitig kille, kör hårt!

    #516093

    Du körde på bra i fredags :emo-thumb

    #516094
    Dickensson wrote:
    Ser att du kör mkt ”högreps” 15 osv, alltid tränat så eller? ser bra ut annars bitig kille, kör hårt!

    faktiskt inte tränade väääldigt länge 6-8 reppare, gör det fortfarande ibland. Just nu kör jag högreppare mest för att skona leder och fästen då jag fortfarande känner att de inte riktigt är 100%
    Annars gillar jag tunga pass med lite färre reps.

    Richard B wrote:
    Du körde på bra i fredags :emo-thumb

    Hmm tyckte att det såg ut som du men var inte säker… Borde ha kommit fram o hälsat.
    Helt ok ben pass i fredags annars, inte det bästa jag ågonsin kört men helt ok pass.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.