Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516125
    Nicklas@ON wrote:
    Perfekt att lyssna på i bilen på väg till gymmet ”högt”

    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=0hU3Fl5bYt4&feature=PlayList&p=9EFD8E0A4B417145&playnext=1&playnext_from=PL&index=34]:up:
    [http://www.youtube.com/watch?v=0hU3Fl5bYt4&feature=PlayList&p=9EFD8E0A4B417145&playnext=1&playnext_from=PL&index=34 http://www.youtube.com/watch?v=0hU3Fl5bYt4&feature=PlayList&p=9EFD8E0A4B417145&playnext=1&playnext_from=PL&index=34%5D

    vart i tar mina youtube länkar vägen? blir ju bara ”tomt”

    :buttrock::buttrock::buttrock:
    Så ska det låta ingen jävla koma musik på gymm agro ska det vara!!

    #516126

    Jasså, det är i den här tråden all bra musik på Body gömt sig! :) Då blir jag återkommande läsare här.

    #516127

    Välkommen broder:buttrock:
    Tung träning och tung musik thats the shit.

    #516128
    Andreas Terzis wrote:
    Välkommen broder:buttrock:
    Tung träning och tung musik thats the shit.

    fan att man brister på musiken. Lars-Kristerz är inte the gangsta shit alltså….

    #516129
    Richard B wrote:
    fan att man brister på musiken. Lars-Kristerz är inte the gangsta shit alltså….

    Lars-Kristerz är så kasst att jag hamnar i koma.
    Vill heller inte lyssna på djungeltrummor Coleman style, kollade på relentless ettpar dagar sedan klarade nästan inte av att se på den för all jävla djungeltums skit han lyssnar på konstant.

    #516130

    Tjena Andreas. Synd du missade Alströmertrofén, det var riktigt bra. Apropå inget, jag tror jag såg dig på Backaplan i slutet av förra veckan, såg helt enorm ut :up:

    #516131
    Peter_Eriksson wrote:
    Tjena Andreas. Synd du missade Alströmertrofén, det var riktigt bra. Apropå inget, jag tror jag såg dig på Backaplan i slutet av förra veckan, såg helt enorm ut :up:

    Jupp det var riktigt synd, hade varit roligt att hänga runt där bland alla byggare nya och gamla hade varit bra för motivationen med nu när jag ska sätta igång och dieta på riktigt själva snart SM i sikte ju så nu är det hög tid att sätta igång och pina sig själva i form igen då.

    Kan mycket väl ha varit jag du sett, bor ju på hisingen så det är mycket möjligt att det var jag.
    Roligt by the way hur man själva ser på sig, själva tycker jag bara att jag är en tjockis som behöver få större armar:D

    #516132

    AXLAR[/b]

    MILITÄRPRESS
    1×20/40kg
    3×15/70kg

    SIDOLYFT

    1×20/10kg
    1×15/15kg
    3×12/20kg

    SITTANDEPRESSAR I MASKIN

    1×30/30kg
    1×20/60kg
    3×15/90kg

    LUTANDE SIDOLYFT (BAKSIDA AXEL)

    2×20/15kg
    3×20/20kg

    Lite annorlunda axelpass lättare vikter rätt hög reps antal, variation är bra. Kört likadana axelpass för länge nu så det var dags att göra nåt nytt, funkade rätt bra.
    Imon är det antagligen vila som gäller känner mig rätt sliten…vad ska man hitta på på vilodagen vila sux haha.

    #516133

    ska också vila imorgon.. we’re screwed!!
    du kan alltid öva posering, min är klar! sen har jag bytt låt igen:|

    #516134
    vilodag=ryggtrÄning[/b]

    Som sagt idag var det vilodag, var helt inställd på at vara hemma och dega mig men så ringer telefonen och Lars ”the orc” Östling demands a session at the gym….Vem är jag att säga nej till det?? so off I go to zhe gym redo för vad som helst, Lars är totalt insane när det kommer till träning thats my kind of shit:up:

    LATSDRAG

    1×15/??kg light weight var det i alla fall
    3×10-12/??kg men lite tyngre

    STÅNG RODD

    1×15/70kg
    1×15/110kg
    1×12/140kg
    2×10-12/170kg

    PULLOVERS MED REP I CABLECROSS

    1×15/50kg
    3x1595kg tror jag det var

    Poserade lite efteråt mest för att kolla formen o latja lite hade sån jävla pump i latsen att jag inte kunde göra side tric fick inte runt ena armen runt ryggen hahaha det var fan fräckt.

    cardio 30 min FIN!!

    #516135
    Andreas Terzis wrote:
    Poserade lite efteråt mest för att kolla formen o latja lite hade sån jävla pump i latsen att jag inte kunde göra side tric fick inte runt ena armen runt ryggen hahaha det var fan fräckt.

    såg ut som en tjur!! såg så fyllig ut att det t.o.m såg komiskt ut, kunde inte hålla mig för skratt!! häftigt!

    #516136
    Lars Östling wrote:
    såg ut som en tjur!! såg så fyllig ut att det t.o.m såg komiskt ut, kunde inte hålla mig för skratt!! häftigt!

    synd att jag inte hade kamera med mig, hade varit coolt att få lite bra bilder för en gångs skull:frust:
    skit samma får ta några bilder när jag sätter igång dieten 100% så att man dokumenterar hur det går..

    #516137

    Coolt och läsa dina sjuka pass!Kan tänka mig hur ett pass med dig och the orc ser ut,men andra ord brutalt värre:D När börjas dieten för inför sm?kommer vara där och heja på dig och Orcen:emo-thumb

    #516138
    Martin.P wrote:
    Coolt och läsa dina sjuka pass!Kan tänka mig hur ett pass med dig och the orc ser ut,men andra ord brutalt värre:D När börjas dieten för inför sm?kommer vara där och heja på dig och Orcen:emo-thumb

    Pass med Lars blir alltid bra han är galen på rätt sätt, som man ska vara om man ska bygga du förstår vad jag menar du är lika galen själva har sett hur du tränar:emo-thumb

    Dietat ett tag redan sätter bara in sista växeln och sätter igång på allvar nu på måndag, jag har redan slösat för mycket tid om det ska bli nåt seriöst så måste jag sätta igång NU….Lars borde bitch slappa mig för jag slappat för mycket haha.

    #516139

    VILODAG=PT DAG[/b]

    Ingen träning idag var alldeles för slutkörd för det men kom ändå inte undan gymmet, lekte PT och visade lill syran nya övningar var på gymmet ca 3 tim tror jag och visade nya övningar åt henne…Det var kul, roligt att hjälpa folk som är intresserade och vill lära sig:up:

    Bra jobbat syran håll kämpar andan uppe!!

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.