Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516200
    Andreas Terzis wrote:
    Tack! as shyst sagt.

    såg dig allt med har tränat med Kari själva någon gång minns bara the BUUURN resten är som dimma, brutala pass med den gubben.
    Blir du en permanent gäst på exhale nu då?

    Säger som det är bara :) Japp det är tuffa pass med dem. Nej, men jag kommer att köra lite pass här o var på exhale iaf. Jag kör på Sportlife Frölunda, samma gym som Eddie & Camilla, sen tränar jag även på Träningsverket i Sisjön med Mattias Ljung. Bor ju här ute så.. Gillar att ha gymmet nära hem.

    Kom igen Britt-Marie, kör för fan! :pop:

    #516201

    Ser bra ut. Kämpa på :D

    #516202
    Peter_Eriksson wrote:
    Säger som det är bara :) Japp det är tuffa pass med dem. Nej, men jag kommer att köra lite pass här o var på exhale iaf. Jag kör på Sportlife Frölunda, samma gym som Eddie & Camilla, sen tränar jag även på Träningsverket i Sisjön med Mattias Ljung. Bor ju här ute så.. Gillar att ha gymmet nära hem.

    Kom igen Britt-Marie, kör för fan! :pop:

    Gött att kunna byta gym miljö lite när man känner för det blir enformigt på samma ställe helatiden efter ett tag.

    Calle Ekman wrote:
    Ser bra ut. Kämpa på :D

    Tack, alltid:up:

    #516203
    Andreas Terzis wrote:
    Gött att kunna byta gym miljö lite när man känner för det blir enformigt på samma ställe helatiden efter ett tag.

    Javisst är det så, nu har jag visserligen bytt gym precis, men på exhale får man alltid inspiration ska dit nu o köra rygg nu! :buttrock:

    #516204

    Vad kostar det o komma o köra ett pass på Exhale? Hade varit skoj att se detta omtalade ställe :D

    #516205
    hagsdoom wrote:
    Vad kostar det o komma o köra ett pass på Exhale? Hade varit skoj att se detta omtalade ställe :D

    en gångs träning kostar 50kr har jag för mig, gäller att komma dit när det är bemannat kommer tyvärr inte ihåg tiderna utantill.

    #516206

    LITEN PLUTT[/b]

    fick just hem vår lilla katt unge, en liten kaxig plutt :) har dock svårt med att komma på namn.

    Förslag??

    #516207
    Andreas wrote:
    LITEN PLUTT[/b]

    fick just hem vår lilla kattunge, en liten kaxig plutt :) har dock svårt med att komma på namn.

    Förslag??

    Är det en tjej eller kille?

    #516208

    oops glömde ju det its a dude

    #516209

    [http://www.cat-dog-names.com/male-boy-cat-names.html] lite o välja på :p

    #516210

    Terror!

    #516211
    hagsdoom wrote:
    Terror!

    Precis vad jag tänkte föreslå. Annars funkar nästan alla namn med två stavelser som innehåller S. Sören, Sune, Sixten, Satan, Sauron..

    #516212

    Hoppas på bra bröstpass om någon timme ;)

    #516213
    Peter_Eriksson wrote:
    Precis vad jag tänkte föreslå. Annars funkar nästan alla namn med två stavelser som innehåller S. Sören, Sune, Sixten, Satan, Sauron..

    Sinni ;)

    #516214

    redigerar

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.