Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #515960

    WTF!? vem fan bad dig lägga ut reklam på tråden?? :nono:
    bore ta o anmäla dig för admin.:evil:

    #515961

    Dina ben är brutala :)

    #515962

    here u go brother, lite över en vecka gammal

    #515963
    Lars Östling wrote:
    here u go brother, lite över en vecka gammal

    Ser grymt ut! men är det bara jag eller är det en stor skillnad på höger resp. vänster underarm? även biceps diffar lite, men det är ju inget ovanligt. riktigt bra hårdhet annars :up:

    #515964
    Peter_Eriksson wrote:
    Ser grymt ut! men är det bara jag eller är det en stor skillnad på höger resp. vänster underarm? även biceps diffar lite, men det är ju inget ovanligt. riktigt bra hårdhet annars :up:

    Du tror inte det är vinkeln på fotot som gör den skillnaden? :)

    Förövrigt så tycker jag det ser ut som du utvecklats rejält, kul att se!

    #515965
    Lars Berglund wrote:
    Du tror inte det är vinkeln på fotot som gör den skillnaden? :)

    Förövrigt så tycker jag det ser ut som du utvecklats rejält, kul att se!

    Vilken vinkel menar du, kortet är taget i princip rakt framifrån, latsen håller samma position, vänster ( från Terziz håll) ser ngt större pga belysning, men så är inte fallet med underarmen. Tycker heller inte armarna håller avsevärt olika position, möjligt att vänster är ngt längre fram vilket kan göra att biceps ser kortare ut och underarmen smalare. Jag har dock inte sagt att det ”är” så stor skillnad, bara att det ser ut att vara det på det fotot. Sen är det ingen omöjlighet heller, de flesta är lite asymetriska här och var. För övrigt kan jag bara hålla med, riktigt bra utveckling, av det jag sett, och det ska bli kul att se slutresultatet på scenen.
    Mvh /// Peter

    #515966
    Peter_Eriksson wrote:
    Vilken vinkel menar du, kortet är taget i princip rakt framifrån, latsen håller samma position, vänster ( från Terziz håll) ser ngt större pga belysning, men så är inte fallet med underarmen. Tycker heller inte armarna håller avsevärt olika position, möjligt att vänster är ngt längre fram vilket kan göra att biceps ser kortare ut och underarmen smalare. Jag har dock inte sagt att det ”är” så stor skillnad, bara att det ser ut att vara det på det fotot. Sen är det ingen omöjlighet heller, de flesta är lite asymetriska här och var. För övrigt kan jag bara hålla med, riktigt bra utveckling, av det jag sett, och det ska bli kul att se slutresultatet på scenen.
    Mvh /// Peter

    precis, det är skillnaden på denna bild, har själv bilder som är tagen i princip framifrån, med samma effekt….den ena underarmen ser du mera av”insidan” på än den andra!

    Nog om detta nu.

    #515967
    Lars Berglund wrote:
    Du tror inte det är vinkeln på fotot som gör den skillnaden? :)

    Förövrigt så tycker jag det ser ut som du utvecklats rejält, kul att se!

    har med vinkeln att göra jag har lite svårt att ”rotera” höger axel då den är stelare än vänster sidan av någon anledning.

    Mäktigt kul att höra att du tycker att jag utvecklats, trodde inte ens du viste vem jag va :p är ju inte direkt en profil elller något.

    #515968
    Andreas Terzis wrote:
    WTF!? vem fan bad dig lägga ut reklam på tråden?? :nono:
    bore ta o anmäla dig för admin.:evil:

    :(

    #515969
    kuzza wrote:
    :(

    De va inte ditt inlägg han menade.

    Förövrigt har du riktigt köttiga ben och vader :emo-thumb
    Forsätt uppdatera

    #515970
    kuzza wrote:
    :(
    Cuttan wrote:
    De va inte ditt inlägg han menade.

    Förövrigt har du riktigt köttiga ben och vader :emo-thumb
    Forsätt uppdatera

    Nä kuzza de va inte ditt inlägg jag menade, de va någon som la in reklam tidigare men admin har plockat bort det.

    tack ang benen o yes de e klart ;) jag kommer o fortsätta kötta på som aldrig tidigare har ju knappt börjat än hehe.

    Snart är det dags för varberg o tävling, 11 april känns riktigt bra och jag ser framemot en riktigt schyst tävling och muskel packad helg ska bli as skoj.
    Hällsa gärna på om ni vill alltid kul.

    #515971

    lite dags färska bilder då
    Känns bra än så länge 1 week out, its all love in da gym bra stöd från gubbarna trevligt o vara där, är hellre där än hemma o degar.

    #515972

    Ser ju helt jävla lysande ut! Du är en riktig förebild Andreas!

    #515973

    Fy fan va grymt :D

    #515974

    två till pics kan bjudas på innan masken åker på till helgen :ph34r:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.