Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516350
    Andreas Terzis wrote:
    Sådär nu har jag bytt gym, fått för mycket gnäll på mig för små saker på sista tiden kände mig inte alls välkommen på gamla gymmet.

    Lite tråkigt för de som tränade där särskilt byggarna gjorde att jag i övrigt trivdes rätt bra på gamla gymmet.

    I övrigt rullar dieten på, börjar redan kännas lite…hade inte väntat mig att det skulle börja bita så snabbt, förra dieten tog det flera månader innan jag började känna mig sliten, nu har jag dietat i dryga 2-3v och det känns redan….bara o tugga på vidare hoppas jag lyckas komma i form i tid annars blir det ingen tävling för mig men tror nog det kommer att lyckas.:what:

    Så då var det möjligtvist dig jag såg på Sportlife i Frölunda idag?

    #516351
    Gustaf Lindberg wrote:
    Så då var det möjligtvist dig jag såg på Sportlife i Frölunda idag?

    nope afraid not frölunda är lite för långt borta för mig.

    #516352
    Andreas Terzis wrote:
    Sådär nu har jag bytt gym, fått för mycket gnäll på mig för små saker på sista tiden kände mig inte alls välkommen på gamla gymmet.

    Lite tråkigt för de som tränade där särskilt byggarna gjorde att jag i övrigt trivdes rätt bra på gamla gymmet.

    I övrigt rullar dieten på, börjar redan kännas lite…hade inte väntat mig att det skulle börja bita så snabbt, förra dieten tog det flera månader innan jag började känna mig sliten, nu har jag dietat i dryga 2-3v och det känns redan….bara o tugga på vidare hoppas jag lyckas komma i form i tid annars blir det ingen tävling för mig men tror nog det kommer att lyckas.:what:

    Vilket gym tränar du på nu?
    En jävla massa du ligger in med. Ser coolt ut!!!

    #516353
    storcc wrote:
    Vilket gym tränar du på nu?
    En jävla massa du ligger in med. Ser coolt ut!!!

    Tack, alltid schyst o höra 8) fast själva tycker jag att jag börjar se ut som en pinne nu igen….aldrig nöjd.
    spräckt 100kgs gränsen idag, vikten log på 98kg ca 9kg kvar att gå så är jag på samma vikt som sist jag tävlade i april, med ca 3 månader kvar så tror jag nog att det ska gå och lösa:p

    #516354

    Kommer bli kul att följa det här. Kör hårt.

    #516355
    Andreas Terzis wrote:
    Tack, alltid schyst o höra 8) fast själva tycker jag att jag börjar se ut som en pinne nu igen….aldrig nöjd.
    spräckt 100kgs gränsen idag, vikten log på 98kg ca 9kg kvar att gå så är jag på samma vikt som sist jag tävlade i april, med ca 3 månader kvar så tror jag nog att det ska gå och lösa:p

    Grymt utgångsläge med andra ord.
    Pinne är att ta i…Men ingen diet utan dietångest;)

    #516356
    Christer Örni wrote:
    Kommer bli kul att följa det här. Kör hårt.

    Alltid bro ;) finns bara ett läge INSANE[/b]:p

    storcc wrote:
    Grymt utgångsläge med andra ord.
    Pinne är att ta i…Men ingen diet utan dietångest;)

    att dieta är härligt självplågeri och då menar jag inte att det är fysiskt plågsamt (gillar bara utmaningen) det svåra är den psykiska biten diet = constant mind fuck.

    #516357

    Då var det dags för FRIDAG!![/b]:D äta gött träna och bara enjoy the ride.

    Dagen började med rask morgonpromenad på 1tim 15min

    sen frukost, eftersom det är fridag sket jag i gröten blev toast med ost och shitload med ägg och ÄPPELJUICE…fy fan vad jag har varit sugen på äppel juice under veckan.

    sedan var det dags för tränings pass 1
    lats på chemat.

    hem och få i sig lite carbs och protte.

    Sen var det dags för pass 2 med ingen mindre än Lars the orc[/b]… som vanligt as bra pass när the main man är med:up: :up: :up:

    blev bröst och lite cardio efteråt…känner mig som ett litet fetto bredvid den jäveln :yikes:

    nu sitter jag hemma och snaskar på tacos sen blir de glass och lite lösgodis och annat skit.

    #516358

    Grym dagbok! Mkt massa och tunga vikter! kör hårt!

    Gott med fridag btw! :P

    #516359
    Degpekka wrote:
    Grym dagbok! Mkt massa och tunga vikter! kör hårt!

    Gott med fridag btw! :P

    Tack mannen, försöker göra det intressant.
    Få se om det blir några bilder på dags formen idag, ett tag sen sist jag la ut bilder.

    När det gäller fridag så brukar jag mest bli besviken på dem, försöker alltid äta för mycket och får inte ner allt jag tänkt mig, magen har vant sig vid små patetiska diet rasoner så det går liksom inte, slut resultatet…illamående och besvikelse.

    #516360

    bild på morgonformen.
    Börjar arta sig??

    #516361
    Andreas Terzis wrote:
    bild på morgonformen.
    Börjar arta sig??

    Tycker benen ser ut att ha växt. Köttigt overall i övrigt. Ska bli skoj att se dig på LP :)

    #516362
    faogel wrote:
    Tycker benen ser ut att ha växt. Köttigt overall i övrigt. Ska bli skoj att se dig på LP :)

    ja, jag är rätt nöjd med hur benen ser ut, däremot armar/axlar….lämnar mycket kvar att önska.

    #516363

    BICEPS[/b]

    Biceps fick sig en omgång idag, de patetiska pinnarna ska växa!

    AHNULD CURL

    1×15/20kg
    3×12/25kg

    Z-Stång

    4×12-15/40kg

    SITTANDE HANTELCURL

    5×6/30kg

    PREACHURE CURL

    4×10/20kg

    CURL MASKIN

    4×10-12/??kg relativt lätt.

    cardio 60min

    körde inte de tyngsta vikterna jag klarar idag men ca 80% skönt o köra lite lättare ibland.
    Lyckades ändå ta ut mig.

    några bilder från dagens pass.

    #516364

    det ser bra ,det släpper fint kommer å kollar i december:up:

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.