Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516380
    imze wrote:
    Ha ha pluttis kanske inte kommer vara ngn Pluttis så länge till om han följer matte/husse.. he he kommer med hela tjejligan och hejjar på er på Lucia… kör hårt (hårdare) och VINN!!!!

    :) det som är tanken, han ska bli en stor jädra panter som heter pluttis lite små coolt.

    Fullt ös inför lucia här..känner mig som en pinne just nu helt urholkad och tiny….underbart att dieta mind fucking all the way.

    #516381
    Andreas Terzis wrote:
    ..känner mig som en pinne just nu helt urholkad och tiny….

    Du är ingen pinne bro! du är GENERAL SHERMAN!

    [http://en.wikipedia.org/wiki/General_Sherman_(tree)]) :ph34r:

    #516382
    Ali Komai wrote:
    Du är ingen pinne bro! du är GENERAL SHERMAN!

    [http://en.wikipedia.org/wiki/General_Sherman_(tree)]) :ph34r:

    haha om du säger det så :p

    liten morgon formpic av ryggen tagen bilden är tagen förra tisdagen.. myyycket att skala av fortfarande men det rullar på.

    #516383

    TIME TO STEP THIS SHIT UP!

    Idag hann jag bara med 70min morgon cardio, brukar annars köra ca 120min varje morgon.
    Kompenserar med 2 tränings pass istället då.

    Pass1
    TRICEPS[/b]

    PUSHDOWNS
    6×10-12/ca 40kg

    HANTEL BAKOM NACKE (enarms)
    3×12/15-17.5kg

    HANTEL BAKOM NACKE (två armar)
    4×12/50kg

    ENARMS PUSHDOWNS
    4×10/30kg

    ENARMS FRENCHPRESS I SMITH
    4×15/30kg

    TRICEPS PUSHDOWN MASKIN
    4×10-15/50kg

    ganska lätt pass, tar det lite lugnt pga taskig armbåge som krånglar.

    senare ikväll ska jag döda BICEPS, och naturligt vis avsluta det hela med ännu mer av härlig cardio…

    #516384

    det är nog lugnt du kommer i form:emo-thumb.ska bli kul att se dig tävla i december kör hårt nu :emo-thumb

    #516385
    Älgen wrote:
    det är nog lugnt du kommer i form:emo-thumb.ska bli kul att se dig tävla i december kör hårt nu :emo-thumb

    Tackar betryggande att höra från en erfaren byggare som du.

    Ibland är det rena fröjden att köra morgon cardio.
    Idag var en sådan dag, underbart väder, solsken och allmänt nice njöt faktiskt av att vara ute och promenera på tom mage, inte ofta man gör det, men jag kan faktiskt tycka att det är rätt skönt att dieta…man känner sig ”ren” och träningen får ett helt annat fokus rätt schyst helt enkelt.

    #516386

    Dieten rullar på, börjar känna av det lite lätt börjar bli lite små sur och irriterar mig lätt på saker och ting men än är det roligt att dieta och försöka komma i form..hoppas jag hinner bara det är trotts allt inte så jääääte långt kvar och än har jag mycket att skala av innan man är i tävlings form.

    dags formen är sådan.

    #516387

    det är lungt börja inte noja ser bra ut ser skillnad varje gång det där rinner bort som smör i solsken:emo-thumb

    #516388

    Tyckte väl du såg lite grinig ut i omklädningsrummet på sportlife Hisingen, för det var väl du va?
    Dock såg det jäkligt bra ut, rutorna var på plats och inte alls en mass fläsk.

    #516389
    Älgen wrote:
    det är lungt börja inte noja ser bra ut ser skillnad varje gång det där rinner bort som smör i solsken:emo-thumb

    thanx man, jag kör på känns bra även om jag gnäller :p har ju lite tid på mig tills tävling så det är nog lugnt som du säger.

    Lycka till på söndag ser as bra ut blir riktigt motiverad och impad när jag läser på din tråd. KICK ASS!!

    Peter_Eriksson wrote:
    Tyckte väl du såg lite grinig ut i omklädningsrummet på sportlife Hisingen, för det var väl du va?
    Dock såg det jäkligt bra ut, rutorna var på plats och inte alls en mass fläsk.

    haha ju det var ingen bra dag allt kändes bara fel även om det var ätardag och allt.

    #516390

    Säkert inte en jävel som läser det här nu när SM har dragit igång men va fan klottrar nåt här ändå.

    Lördag innebär ätar dag..borde ha bytt ut dem mot cheat meals vid det här laget men grejen med ätar dagen för mig är att det blir som en morot som gör att jag sliter och kämpar hela vekan för att sedan relaxa med maten på lördagen och det har funkat bra hittils så jag sitter fast i skiten.

    Ätit med måtta idag ändå, magen klarar inte av extrema mängder med mat längre slunkit ner lite godis med mmmmm.

    Formen tycker jag själva börjar arta sig var faktiskt riktigt nöjd i fredags ätit lite hela vekan men ändå tyckte jag det såg fylligt och detaljerat ut loving it :up: med drygt 2 månader kvar borde jag fixa detta.

    Slänger ut en bild från i fredags jätte kass kvalite då den enda kamera jag har är min sunkiga mobil kamera och den är riiiiktigt sunkig.

    #516391

    Såg stort / bra ut på gymmet!

    #516392
    Mjao wrote:
    Såg stort / bra ut på gymmet!

    jaså du fanns i vimlet :p

    #516393

    Tycker du ser rå ut rent sagt. Vilket gym tränar du på nu?

    #516394
    Fredrik.J wrote:
    Tycker du ser rå ut rent sagt. Vilket gym tränar du på nu?

    tackar, tränar runt på lite olika ställen letar fortfarande efter ett nytt hem exhale blev ju rena skiten till slut.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.