Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516395
    Andreas Terzis wrote:
    tackar, tränar runt på lite olika ställen letar fortfarande efter ett nytt hem exhale blev ju rena skiten till slut.

    Okej vad var det som hände där då? Är nämligen på väg ner till götet efter jul.

    #516396
    Andreas Terzis wrote:
    tackar, tränar runt på lite olika ställen letar fortfarande efter ett nytt hem exhale blev ju rena skiten till slut.

    Vad har hänt med Exhale?

    #516397
    faogel wrote:
    Vad har hänt med Exhale?

    Bara min personliga åsikt, men stämningen dog totalt, flera av mina ”gym kompisar” försvann av en eller annan orsak, sedan är det inte kul att träna på ett gym där man får klagomål för att man tränar och använder vikter och hantlar, jag fick helt enkelt nog.

    Detta är bara min åsikt och vad jag tycker och min åsikt är att det blev till skit andra får bilda sin egen åsikt.

    #516398
    Andreas Terzis wrote:
    Bara min personliga åsikt, men stämningen dog totalt, flera av mina ”gym kompisar” försvann av en eller annan orsak, sedan är det inte kul att träna på ett gym där man får klagomål för att man tränar och använder vikter och hantlar, jag fick helt enkelt nog.

    Detta är bara min åsikt och vad jag tycker och min åsikt är att det blev till skit andra får bilda sin egen åsikt.

    Väldigt tråkigt om det är så…
    Hoppas du hittar någon ny hemmakänsla någonstans! Ligg i nu! Inte allt för länge kvar! :emo-thumb

    #516399
    Fredrik.J wrote:
    Väldigt tråkigt om det är så…
    Hoppas du hittar någon ny hemmakänsla någonstans! Ligg i nu! Inte allt för länge kvar! :emo-thumb

    Det löser sig mannen :up:

    Älskar dietandet och vägen till tävlings dagen har vant mig leva med detta under året, körde ju grand prix i våras och har försökt att hålla formen efter det så att dieta känns inte alls jobbigt eller tråkigt denna gång tvärt om, känns som man kommit hem, and I´m LOVING IT![/b]

    #516400

    Suttit o snokat igenom ett par sidor. Brutalt bygge. Främst ryggen tycker jag ser imponerande ut :)

    #516401
    Andreas Terzis wrote:
    Bara min personliga åsikt, men stämningen dog totalt, flera av mina ”gym kompisar” försvann av en eller annan orsak, sedan är det inte kul att träna på ett gym där man får klagomål för att man tränar och använder vikter och hantlar, jag fick helt enkelt nog.

    Detta är bara min åsikt och vad jag tycker och min åsikt är att det blev till skit andra får bilda sin egen åsikt.

    Då har du nu ett ytterst olämpligt namn på din dagbok ;)

    #516402
    Lindmark wrote:
    Suttit o snokat igenom ett par sidor. Brutalt bygge. Främst ryggen tycker jag ser imponerande ut :)

    tackar o bockar ;) har lätt att bygga rygg men jag klagar inte.

    Pontus_H wrote:
    Då har du nu ett ytterst olämpligt namn på din dagbok ;)

    Absolut, trodde inte jag skulle byta gym var välldigt hooked på stället, men om man bara får skit för allt man gör på gymmet så tröttnar vem som helst till slut, dessutom tycker jag att gymmet sköttes as dåligt, det bara stagnerade mer och mer till slut fick jag nog.

    Snart är året slut dock och sedan ska det startas ny dagbok. får komma på ett bättre och mer passande namn sedan.

    #516403
    Andreas Terzis wrote:
    tackar o bockar ;) har lätt att bygga rygg men jag klagar inte.

    Absolut, trodde inte jag skulle byta gym var välldigt hooked på stället, men om man bara får skit för allt man gör på gymmet så tröttnar vem som helst till slut, dessutom tycker jag att gymmet sköttes as dåligt, det bara stagnerade mer och mer till slut fick jag nog.

    Snart är året slut dock och sedan ska det startas ny dagbok. får komma på ett bättre och mer passande namn sedan.

    Terrror on Alingsås Hälsostudio vettja:P

    #516404
    Benjamin Hering wrote:
    Terrror on Alingsås Hälsostudio vettja:P

    Hade inte varit mig emot att träna där blir lite långt att pendla bara, annars hade jag mer än gärna tränat där.

    #516405

    Känner mig som en fet jävla svin just nu, drog på mig otroligt mycket vatten i lördags under ätar dagen, på fredag/lördag var formen bättre än någonsin under denna diet, på söndagen var jag vattnig och slät som en säl sitter fortfarande i en del men det börjar släppa igen, inte desto mindre får man panik känns som jag sabbat allt jag jobbat för…..:frust:

    Mosade armar idag har fått till riktigt schysta arm pass på sista tiden helt underbart.

    Z-STÅNG

    1×15/30kg
    4×10-12/60kg
    1×10/30kg
    2×15/30kg

    KICKBACK

    2×15/15kg
    2×12/17,5kg
    2×12/20kg

    HANTEL BAKOM NACKEN (EN ARM)

    1×15/15kg
    2×15/17,5kg
    2×12/20kg

    SITTANDE HANTEL CURL

    4×6/30kg

    BICEPS MASKIN

    3×8/35kg (en arm åt gången)
    dropp sett 3×8/35 (båda armarna)
    2×10/30kg
    dropp sett 2×10/30kg(båda armarna)

    HAMMERCURL

    1×10/15kg
    4×10/20kg

    avslutade passet med 60min cardio.

    lite pics från idag, som sagt håller vatten som en svamp.:yikes:

    #516406

    QUAD POUNDING!!![/b]
    Älskar köra quads alltid samma sak, känns jobbigt innan passet man förbereder sig mentalt för påfrestningen, sen när det är dags för passet och man kommer in i det brukar det bli so fucking wonderful!

    BENSPARK
    1×15/32kg
    1×15/50kg
    1×12/90kg
    2×12/112kg

    KNÄBÖJ I SMITH

    1×10/60kg
    1×10/100kg
    1x8140kg
    3×8/160kg
    1×8/140kg
    1×10/100kg

    BENPRESS

    1×15/150kg
    1×15/250kg
    3×12/350kg

    HACKSQUAT (ned varvning)

    3×10/50kg

    STÅENDE VADPRESS

    6×20/120kg

    avslutade med crunches, ingen cardio efter träningen idag benen var som spagetti.

    #516407

    En till bild från i tisdags, tror nog jag lagt på mig lite mer kött sedan sist fast i bilden håller jag mycket vatten blir alltid så efter ätardagen som sagt, börjar släppa igen men håller fortfarande en del.

    Vikten log på 97kg igår som lättast har jag noterat 94kg på tom mage efter morgon cardion, borde gå och fixa på ca 8v som det är kvar nu, lite små panik här

    Kämpar på med dieta promenerade i 2tim 11min i morse och mer ska det bli senare idag eventuellt ett extra tränings pass med måste komma i form vill tävla som fan.:frust:

    #516408

    Efter mycket tjat och gnäll om dagsformen hit och dit börjar det släppa igen och känner mig inte fullt lika stressad längre.

    Legat lågt på carbs hela veckan och igår var det vilodag villket innebär än mindre kolisar och mer cardio.
    promenerade sammanlagt 3,5 timmar igår och åt väldigt lite carbs som sagt.

    Idag är dags formen denna. (ser minimal ut)

    Jag borde lära mig att relaxa..kan aldrig slappna av när det ska dietas.:nono:

    #516409

    Grym rygg!

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.