Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516440
    Botrik wrote:
    Riktigt imponerande knäböjar! :up:

    Känner du att du ligger i fas med dieten?

    tack ;) kände att jag hade kunnat pressa lite mer men ville inte överanstränga knä, har lite problem med den som kommer o går.

    angående om jag är i fas, ju det är jag väl är inte orolig för att inte komma i form i tid om man säger så, är i bättre form nu än jag var sist vid ungefär samma tidpunkt för förra tävlingen.

    #516441
    Steppen1983 wrote:
    later jävligt bra, ska nog halla mig mera till basen, är jävligt pepp att ta upp marklyften igen, har inte dunkat det pa tva ar, sa va fan bara DRIVE IT ALL OUT :up: som yates träningspolare sa. Peace

    oj missat ditt inlägg :frust: douh!

    ju basövningar är det som gäller 99% i fallen, sen brukar det blandas in lite finlirar övningar mellan.

    just marklyft kan jag dock inte köra så ofta som jag ändå velat, har en jävligt stel korsrygg så det går helt enkelt inte att köra mark vikket är synd eftersom jag gillar köra det när jag kan.

    SQUEEEEEEEZE!

    #516442
    Andreas Terzis wrote:
    oj missat ditt inlägg :frust: douh!

    ju basövningar är det som gäller 99% i fallen, sen brukar det blandas in lite finlirar övningar mellan.

    just marklyft kan jag dock inte köra så ofta som jag ändå velat, har en jävligt stel korsrygg så det går helt enkelt inte att köra mark vikket är synd eftersom jag gillar köra det när jag kan.

    SQUEEEEEEEZE!

    Lugn groven gör inget. Ja helt riktigt, men jag maste dunka allt, eftersom min rygg är BAJS, precis som mina pattar, men bara att kämpa och ligga i, man far fan aldrig ge sig. DRIVE IT ALL OUT dicelman och trevlig kväll. MVH cesse:up:

    #516443

    Vilodag idag om man nu ska kalla det för det körde sammanlagt 4h cardio och haft en lowcarb dag så är rätt slut nu.

    drömmer om lördagen då jag får äta som en människa.
    Ska försöka få upp lite bilder på formen och eventuellt video klipp om det vill sig väl inom dagarna, vad säger ni om det?:p

    #516444
    Andreas Terzis wrote:
    Vilodag idag om man nu ska kalla det för det körde sammanlagt 4h cardio och haft en lowcarb dag så är rätt slut nu.

    drömmer om lördagen då jag får äta som en människa.
    Ska försöka få upp lite bilder på formen och eventuellt video klipp om det vill sig väl inom dagarna, vad säger ni om det?:p

    Det låter som en mkt bra idé måste jag säga :up: 4h cardio låter ju inte jättekul. Du har en jävla cool rygg måste jag säga

    #516445

    4 h, shit! målmedvetet och imponerande:worship:

    och bara dunka på med bilder, kött är alltid välkommet att se:bb:

    #516446
    Cuttan wrote:
    Det låter som en mkt bra idé måste jag säga :up: 4h cardio låter ju inte jättekul. Du har en jävla cool rygg måste jag säga

    nja jag har inget emot cardion det är nåt man vänjer sig vid, this time around så brukar jag faktiskt t.o.m. njuta av att vara ute och promenera, sen var det ju inte så att jag var ute i 4h sträck, det är delat på 2 olika cardio pass.

    tack för komplimangen :) får man vara lite självgod så är jag rätt nöjd med hur ryggen svarar på träning jag med själva.

    BC-MAN wrote:
    4 h, shit! målmedvetet och imponerande:worship:

    och bara dunka på med bilder, kött är alltid välkommet att se:bb:

    måste göra det som skall göras för att komma i tävlings form, kan ju inte komma upp på scenen som en dallrande fläskboll heller.

    Bilder kommer så snart min lilla fotograf kommer hem igen.

    #516447
    Andreas Terzis wrote:
    nja jag har inget emot cardion det är nåt man vänjer sig vid, this time around så brukar jag faktiskt t.o.m. njuta av att vara ute och promenera, sen var det ju inte så att jag var ute i 4h sträck, det är delat på 2 olika cardio pass.

    tack för komplimangen :) får man vara lite självgod så är jag rätt nöjd med hur ryggen svarar på träning jag med själva.

    Mjo förstod det faktiskt :whistle: Håller själv på att gå ner i vikt nu så sådana här journaler är alltid motiverande å läsa i särskilt med din storlek ;)

    #516448

    RIKLIGT MED TRÄNING IDAG![/b]

    Började dagen med morgon cardio 1h 40min

    käkade lite frukost och stack iväg till gymmet för att döda biccorna igen (kan aldrig få big enough guns)

    hem och åt lite lunch sen till gymmet för att slakta tuttarna, avslutade passet med 1h cardio, funderar på att köra ca 40min till innan midnatt..

    nu jävlar är superman mode igång.

    Känner mig spinkig men formen artar sig. ska försöka få lite pics upp imorgon.

    #516449
    Cuttan wrote:
    Mjo förstod det faktiskt :whistle: Håller själv på att gå ner i vikt nu så sådana här journaler är alltid motiverande å läsa i särskilt med din storlek ;)

    kul att höra ;) jag känner mig inte så stor just för tillfället iofs hehe men fuck it det blir bra i slutändan, men efter denna diet ska jag försöka packa på mig mer meat så jag kommer upp i -100kg till nästa tävling, när det nu än blir.

    #516450

    En lyckad ätardag är över, käkat massor, hängt lite med Tobbe o kollat på död snö jävligt rolig norsk zombie rulle :emo-thumb och käkat onyttigheter, tack för en rolig kväll mannen:emo-thumb

    bjuder på några bilder från förra söndagens rygg pass, tagna med min uber dassiga mobikamera så ni får ursäkta den dåliga kvaliteten.

    #516451

    kött

    #516452

    det ser bra ut , ska bli kul att åka ner å kolla, kör hårt nu så blir det riktigt bra, belöningen får du på scen:emo-thumb

    #516453
    Richard B wrote:
    kött

    vart?! jag vill äta det :p
    Nä men tack mannen, det går åt rätt håll tycker jag men än behövs det myyyycket mer av den varan.

    Älgen wrote:
    det ser bra ut , ska bli kul att åka ner å kolla, kör hårt nu så blir det riktigt bra, belöningen får du på scen:emo-thumb

    tack! betyder alltid mycket att höra från en byggare av din kaliber. Behövde höra det idag, kände mig trött och sliten, hade ingen vidare lust med att träna, läste inlägget och sen bar det åt mot gymmet för lite axel misshandel.:up:

    Ser verkligen emot tävlingen oavsett hur det sen går ska bli riktigt roligt.

    #516454

    Börjar känna av dieten ordentligt nu, känner mig trött och seg dagarna långa, enda gången om dan man piggnar till lite mer är när man är på gymmet och dödar.
    Sätter jag mig ner i fåtöljen vill jag inte gå upp längre, fötterna värker nästan hela tiden.

    Detta betyder inte att jag klagar bara att jag vet att saker och ting skrider på som de ska, its hard work peeps:)

    Idag var det hamstrings och vader som stod på tur att få sig en omgång.
    Passet blev över förväntan, härligt när det blir så.

    slänger ut en liten bild på framsida lår och kagge.

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.