Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516455

    Då var det dags för THE GUNS[/b] Iigen

    slaktade dem ordentligt idag..Kändes bra idag var inte trött o sliten som jag känt mig de senaste dagarna, riktigt nice arm mangel:up:

    här har ni lite bilder tagna idag.

    #516456

    Fy fan ser Riktigt grymmt ut!:up:

    #516457
    Botrik wrote:
    Damn, du har ju redan räfflade triceps! Detta kommer bli grymt! Hur långt kvar?

    ca 6v till tävling.

    Lowgrein wrote:
    Fy fan ser Riktigt grymmt ut!:up:

    tack.

    #516458
    Andreas Terzis wrote:
    …jag klagar bara…

    slänger ut en liten bild på framsida lår och kagge…

    ;) Gnäll. Det var dock en mycket sexig bild. Ses i butiken !

    #516459

    Ser bra ut bro. Ligg i nu och Pusha dig to the limits. Detta blir kanon.

    #516460
    Pontus_H wrote:
    ;) Gnäll. Det var dock en mycket sexig bild. Ses i butiken !

    haha nä då inget gnäll här, jag gillar det jag sysslar med.
    absolut vi ses om dagarna när jag hinner ta mig ner måste fylla på i skafteriet igen

    Dennis Johansson wrote:
    Ser bra ut bro. Ligg i nu och Pusha dig to the limits. Detta blir kanon.

    Ajamänn här jobbas det för fullt, var inne och körde quads och vader med Lars Östling idag körde b.l.a knäböj på 180kg vilket är tungt för mig, lars gick loss på tror de var 220kg och visade vart skåpet ska stå.

    Inte så långt kvar nu så inget slappande här inte gots to get in shape kids.

    #516461

    Ser bra ut på bilderna. Brösten ser onekligen bra ut.

    Hur går det men gymbytet förresten? Hittat något nytt gym?

    #516462
    nible wrote:
    Ser bra ut på bilderna. Brösten ser onekligen bra ut.

    Hur går det men gymbytet förresten? Hittat något nytt gym?

    tack :) vissa dagar tycker jag det går bra andra undrar jag om jag ens dietat de här senaste 10v som gått.

    Bjuder på en…..

    SIDECHEST[/b]

    #516463

    Blir nog vilodag för min del idag, hjärnan vill träna men kroppen har andra planer, vem ska man lyssna på?? jag väljer lyssna på zhe body så det blir lite extra cardio och lite mindre carbs idag och kolla på film med tjejen och försöka ha det så gött man kan.

    Morgon cardio idag blev 2h med träningsverkande ben och fötter som gnällde för varje steg, ”fuck it” sa jag ”här ska det förbrännas jävla fetto WALK!!!”[/b] Snart lördag inte nog med att det är ätar dag det är även min födelsedag så jag ska ta mig fan ta vara på dan, inget jävla supande men här ska det ätas.

    På fredag öser jag på som vanligt igen, ser redan fram emot att få träna igen…tyvärr vill ju kroppen inte gå med på träning idag.

    #516464

    formen blir allt bättre och bättre nice;)

    #516465
    adolf1 wrote:
    formen blir allt bättre och bättre nice;)

    Fy fan vad schyst att höra:up: , tack så jädra mycket uppdaterar nog med lite pics ikväll.

    tack än en gång.

    #516466

    tack för passet! inspirerande som fan. ser grymt bra ut.
    (andreas fick mig att göra hur många set som helst, homeboy e knäpp!)

    #516467
    Lars Östling wrote:
    tack för passet! inspirerande som fan. ser grymt bra ut.
    (andreas fick mig att göra hur många set som helst, homeboy e knäpp!)

    Tack själva bro!

    Träningen blir alltid som bäst när den här snubben är med :D trotts att vi har lite olika tränings sätt så är Lars jävligt anpassningsbar och hänger med på passet utan gnäll och lip, inspirerar mig att pusha lite till och trycka ut det lilla extra för att ta träningen ett steg längre.

    #516468

    Formen ser riktigt bra ut på sista bilden!
    Ska nog inte vara några problem att få till formen!

    #516469
    Jonas Lundberg wrote:
    Formen ser riktigt bra ut på sista bilden!
    Ska nog inte vara några problem att få till formen!

    schyst att höra Jonas :) jag ska kämpa på har ju 5v på mig att finslipa bort det sista fläsket och slipa fram tävlings formen.

    Börjar se ljuset vid slutet av tunneln…Nostalgisk känsla, samtidigt som det skall bli skönt att få tävla och få leva normalt efter tävlingen så kommer det att kännas tomt efteråt, och jag kommer att sakna dietandet.

    Jag gillar att dieta och kämpa för ett mål, sen får tävlingen gå hur den går, hur domarna dömer ligger utanför mitt kontroll, vad jag kan göra är att göra mitt yttersta för att komma in i den bästa form jag kan uppnå för tillfället och visa upp den på det bästa sättet jag kan och bara ha roligt.
    Detta betyder nu inte att jag inte går in för att vinna, det är ju trotts allt en tävling men alla vill ju vinna och alla har kämpat för att komma i form så man ska inte ta någonting förgivet och tro att man är någonting.

    Kort sagt the main thing is to have fun and try to do your best at the same. time.

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.