Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516470

    Malde rygg med Lars idag GRYYYYYYMT[/b] pass blev det.:up: :up: :up:

    här är en vatten buffel bild, efter en lyckad ätar dag med mängder av mat och smuts, vågar ändå bjuda på mage ben bild.

    VATTENBUFFEL NO.2[/b]

    #516471

    Man ser att speciellt dina LATS har växt som fan om man tittar på äldre bilder :D Tummen upp!

    #516472
    Mikael.A wrote:
    Man ser att speciellt dina LATS har växt som fan om man tittar på äldre bilder :D Tummen upp!

    Alltid haft väldigt lätt för ryggen den växer nästan av sig själva..sen går jag loss på den precis som jag gör med allt annat.

    spread out those wings
    [/b]
    #516473

    Märker att du har lätt för att bygga rygg, latsen har blivit mkt bättre än tidigare både bredare och tjockare!!

    #516474
    Emil Lundberg wrote:
    Märker att du har lätt för att bygga rygg, latsen har blivit mkt bättre än tidigare både bredare och tjockare!!

    Thanx, ju det verkar så, tror jag lagt på mig overall sen sist få se hur slut resultatet blir om 5v.

    Ibland är det här med diet sjukt konstigt, hela förra veckan var jag hur sliten och trött som helst, ville i stort bara sova och vågen visade kring 97kg oavsett vad jag gjorde, sen hade jag världens ätardag i ördags firade min födelsedag med mängder av mat och smuts, blev så mycket att jag till slut slocknade system over load typ.

    Igår söndag vägde jag föga oväntat 100kg vattnig och kände mig sliten, idag mån är jag full av energi och vikten är nere på 95kg… sjukt!

    #516475
    fläsket börjar rinna av

    nu drar jag till gymmet och mosar armar..cya!

    #516476
    Andreas Terzis wrote:
    Thanx, ju det verkar så, tror jag lagt på mig overall sen sist få se hur slut resultatet blir om 5v.

    Ibland är det här med diet sjukt konstigt, hela förra veckan var jag hur sliten och trött som helst, ville i stort bara sova och vågen visade kring 97kg oavsett vad jag gjorde, sen hade jag världens ätardag i ördags firade min födelsedag med mängder av mat och smuts, blev så mycket att jag till slut slocknade system over load typ.

    Igår söndag vägde jag föga oväntat 100kg vattnig och kände mig sliten, idag mån är jag full av energi och vikten är nere på 95kg… sjukt!

    haha ja kroppen är en jävla gåta, den behövde väl lite näring och skit så fettförbränningen började fungera igen:p

    vill se ett jävla armpass ikväll ifrån dig!:up:

    #516477
    ARMAR[/b]

    Bilden är från 27/10 så den är ”gammal”

    Ok då minns inte exakt hur det såg ut, räknar inte set och är lite vimsig i huvudet pga dieten, men ungefär såhär blev det.

    SITTANDE HANTEL CURL
    1×6/30kg
    1×6/32,5kg
    4×6/35kg
    1×6/32,5kg
    1×6/30kg

    KICKBACK (supersett)
    1×15/15kg
    1×15/17,5kg
    4×12/20kg

    Z-stång
    1×20/20kg
    1×10/40kg
    4×8/60kg
    1×10/40kg

    ENARMS HANTEL BAKOM NACKEN (supersett)
    1×15/15kg
    1×15/17,5kg
    4×12/20kg

    CURL MASKIN (en arm åt gången)
    4×10/30kg
    1×20/25kg(båda armarna samtidigt)

    PUSHDOWNS MED REP
    4×15/30kg

    HAMMERCURLS
    3×12/20kg
    2×12/15kg

    avslutade med 40 cardio

    vikten fortsätter att rasa är nere på 94kg efter cardion när jag är helt tom… kanske ska ta och trappa ner lite på cardion om detta fortsätter vill ju inte tappa kött det är inte det som är meningen.

    #516478

    Grym. Hårdheten är juh på väg, julgranen börjar titta fram med.
    Kul med bilder på en Tjur!

    #516479
    Fredrik.J wrote:
    Grym. Hårdheten är juh på väg, julgranen börjar titta fram med.
    Kul med bilder på en Tjur!

    hohoh känner mig mer som en kalv, men thanx man lovar komma med mer bilder under resans gång;)

    Körde Quads och vader idag….måste ha varit det seeeegaste passet hittills under denna diet, energi nivån börjar bli låg igen men ve den som ger sig jag tuggade mig genom passet med hjälp av hatebreed dundrande i öronen går det mesta.

    Blev lite lättare vikter än vanligt men jag var helt dead efter passet så det är det som räknas.

    #516480

    [QUOTE
    Kul med bilder på en Tjur![/QUOTE]

    Ungtjur. Men det lär tid och ambition reda:emo-thumb.

    #516481

    Vilodag idag så har inte så mycket att säga.. börjar bli riktigt trött nu vill bara sova hela tiden, tänker på mat 24/7 och undrar vad det är jag sysslar med tills jag kommer på hur jädra kul det kommer att bli när man får visa upp sig efter all slit..

    Nu drar jag ut på kvälls rundan. Ha det gött alla ni där ute i höst mörkret!

    #516482

    ha ha ja jag håller med dig och förstår vad du menar:)
    man börjar ju längta till vanlig mat nu
    kämpa på nu den sista biten så synns vi på linen:emo-thumb
    ps det ser riktigt bra ut:emo-thumbds
    mvh jimmy

    #516483
    jimmy wrote:
    ha ha ja jag håller med dig och förstår vad du menar:)
    man börjar ju längta till vanlig mat nu
    kämpa på nu den sista biten så synns vi på linen:emo-thumb
    ps det ser riktigt bra ut:emo-thumbds
    mvh jimmy

    Thanx man har lite flubber kvar o bränna av men det finns ju lite tid kvar så det ska nog funka;)
    nu är det sista spurten kvar, börjar se ljuset i slutet av tunneln, känns riktigt bra.

    Ses på linen och kämpa på sista biten själva med, ska bli riktigt skoj!!

    #516484

    Snygg fysik :) inte långt kvar nu till Lucia! Lycka till.

Viewing 15 posts - 526 through 540 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.