Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516485
    Anders90 wrote:
    Snygg fysik :) inte långt kvar nu till Lucia! Lycka till.

    Tack mannen 😮
    Nä det är inte långt kvar även om det emellanåt känns som det ät ljus år kvar, bara att fortsätta kämpa i några veckor till ska bli riktigt roligt att komma upp på scenen igen.:P

    #516486
    Andreas Terzis wrote:
    Tack mannen 😮
    Nä det är inte långt kvar även om det emellanåt känns som det ät ljus år kvar, bara att fortsätta kämpa i några veckor till ska bli riktigt roligt att komma upp på scenen igen.:P

    Känner lika dant…Ibland känns det som om jag är svinfet, ibland känner jag mig som en sticka.
    Du har rejält med massa iaf, det saknar jag:(

    #516487
    storcc wrote:
    Du har rejält med massa iaf, det saknar jag:(

    Med dom där jävla benen så håller jag inte riktigt med dig storcc :emo-thumb

    #516488
    storcc wrote:
    Känner lika dant…Ibland känns det som om jag är svinfet, ibland känner jag mig som en sticka.
    Du har rejält med massa iaf, det saknar jag:(

    hahaha ja du det är inte klokt vad en diet ställer till med i huvudet på en, ibland ser jag mig själva i spegeln och undrar om jag ens har några muskler alls, andra gånger blir jag äcklad för man ser ut som ett fetto

    Men snart är det slut dietat sedan skall det köttas så det stänker om det, måste lägga på mig lite kött för fan!!!

    #516489

    Idag blev det CHEST[/b]
    de fick sig en rejäl omgång, bra pass hade gott om energi ända fram till slutet.

    Formen börjar infinna sig känner mig inte längre stressad eller oroad för att hinna i tid.

    Efter en vecka med myyyycket cardio och lite carbs ser jag ut som en pinne men det hör ju till;)

    snart är vi nere på 4veckor till tävling och det är inte en dag för tidigt om ni frågar mig lääääääängtar!!!!
    Man sliter och kämpar som ett as i flera månader med målet i sikte helt plötsligt börjar det närma sig och till slut är det dags.

    #516490

    Då börjar en ny vecka startade den med

    RYGG MISSHANDEL[/b].

    Trotts att jag nu börjar känna mig rejält trött och sliten gick träningen riktigt bra gick bla loss på skivstångs rodd med 4×10-12/180kg och tror jag hade klarat av lite mer vikt.
    Så träningen lider inte av att jag är inne på slutfasen av dietandet tvärtom fullt ös medvetslös är vad som gäller här.

    Hade ätar dag igår totalt misslyckat, magen klarar inte att ta emot mat längre huvudet vill och man har alltid storslagna grandiosa planer på hur mycket man ska stoppa i sig men det slutar med att man inte ens får i sig en tredjedel av det man planerat…patetiskt är allt jag har att säga om det.

    #516491

    Formen ser riktigt bra ut :)

    #516492

    sjyst rodd! sist dundrade du med 190kg! men det var inga 10-12, good work!

    #516493
    Lars Östling wrote:
    sjyst rodd! sist dundrade du med 190kg! men det var inga 10-12, good work!

    Jag tänkte försöka på 200kg men bestämde mig sedan att istället för att göra slut på mig själva med fler set och reps på 180.

    väntar med de tunga vikterna tills efter tävlingen ingen mening med att dra på sig skador nu när det börjar närma sig.

    #516494
    HAMSTRINGS+CALFS[/b]

    Kanske det tråkigaste passet på veckan men på plus sidan det är ett ”lätt pass” att tugga igenom, inte roligt men lätt.

    RAKA MARKLYFT
    1X15/60kg
    1×12/100kg
    4×8/140kg
    1×12/100kg

    STÅENDE VADPRESS (supersett)
    6×40/kroppsvikt

    LIGGANDE BENCURL
    1×10/50kg
    1×10/70kg
    2×10/90kg

    SITTANDE VADPRESS MASKIN
    6×20/104.5kg

    LUTANDE ENBENS CURL MASKIN (supersett)
    4×15/50kg(liiiight weight baby!!!)

    avslutade med 1h cardio.

    #516495

    GODS BENEATH!!!

    [/b]

    Fy fan vad trött jag blev helt plötsligt, kände mig relativt pigg fram tills jag skulle sätta igång och träna…kom till gymmet startade mitt pass och BLAMO[/b] energin försvann i tomma intet, kände mig över retlig, sur, trött och hängig…Blev århundradets sämsta biceps pass…får ta om hela passet under veckan accepterar inte sådant här.

    STÅENDE HANTELCURL
    1X10/20KG
    1X8/32,5KG
    3X8/35KG

    Z-STÅNG
    1X12/40KG
    3X8/60KG
    1X20/40KG

    HAMMERCURLS
    2X15/15KG
    3X10/20KG

    Ville egentligen även gå loss på curl maskin men ta mig fan vad populär maskin helvetet var idag gick inte komma nära eländet så jag fick hoppa över den.
    Avslutade med 1h cardio

    SLUTSATS :
    århundradets skitpass No1, fet jävla IG-[/b] Gör om, gör rätt!!!!!

    #516496

    Jaha då fattar man varför det blev skitpass av episka proportioner igår…Dragit på mig nån jävla basilusk som jävlas med halsen känns som någon drar med en rostig kniv i bröstkorgen när jag hostar:fever:, för i helvetes alla jävlar detta är just det jag behöver precis nu tack så jävla mycket:frust:

    #516497

    Bara bita kudde och mata!!

    #516498

    Grattis killen då är vi 2 om den djävla basilusken:(men bara att kämpa på nu sista biten:emo-thumb

    #516499
    Andreas Terzis wrote:
    Jaha då fattar man varför det blev skitpass av episka proportioner igår…Dragit på mig nån jävla basilusk som jävlas med halsen känns som någon drar med en rostig kniv i bröstkorgen när jag hostar:fever:, för i helvetes alla jävlar detta är just det jag behöver precis nu tack så jävla mycket:frust:

    Det är något som går genom alla som ska tävla? Åkte på det i måndags… 3:e dagen nu, överdoserat allt utom kolhydraterna, och tror nog det är på bättringsvägen:up:
    Hostmedicin, 1 flaska Ginseng, 5g c-vitamin om dagen och lite annat småt o gott.
    Vila ordentligt och kurera nu!!!

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.