Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516515
    MR.Marcher wrote:
    Fan va kull att allt flyter på bra för dig :emo-thumb
    Ser dig som en klar seger kandidat på LP.
    Hur funkar det om du vinner din viktklass på sön & lucia classic är på lör??:what:
    [/b]

    Då får man köra Lucia Pro nästa år:up:

    #516516
    MR.Marcher wrote:
    Fan va kull att allt flyter på bra för dig :emo-thumb
    Ser dig som en klar seger kandidat på LP.
    Hur funkar det om du vinner din viktklass på sön & lucia classic är på lör??:what:
    [/b]

    Ojsan hade missat denna inlägg.
    Ja jag har fått vind under vingarna igen vilket känns väldigt skönt, och tack för att du tror på mig gör att jag vågar tro och hoppas på mig själva än mer.

    Som storcc sa om man vinner sin viktklass så kan man köra Lucia classic pro nästa år, förut när luciapokalen gick på lördagar och classicen på sön kunde man tävla på söndagen om man van sin viktklass, men det är ändrat t.o.m i år då classicen hålls på lör o luciapokalen på sön, det är synd för det tar bort möjligheten att tävla på classicen om man vinner sin viktklass något som jag tycker arrangörerna missat när de omorganiserade tävlings programmet för i år.

    Andreas Malm wrote:
    Lycka till med Din satsning Andreas…
    Ska bli mycket intressant att följa Din utveckling!

    Kör hårt:emo-thumb

    Mvh: Malm…

    Tack:) I´m having a blast och jag har precis bara börjat har fått smak för det här med att dieta och tävla det är riktigt kul.;)

    #516517

    AXLAR

    [/b]

    SIDOLYFT
    1×20/10kg
    1×15/15kg
    1×12/20kg
    3×8-10/25kg

    AXELPRESS MASKIN
    1×20/80kg
    1×20/120kg
    3×8-12/160kg

    FRAMLUTANDE/SITTANDE SIDOLYFT(baksida axel)
    1×20/15kg
    1×20/20kg
    1×15/25kg
    3×12/30kg

    RAKA HANTEL LYFT(framsida axel)
    2×12/15kg
    4×10/20kg

    körde även lite shrugs inget märkvärdigt varken tungt eller flera reps, avslutade med 45min cardio. Var döende efter passet, idag känns det att man är nära slutet av dieten är helt fucked i kroppen oo vill bara äta.

    #516518

    RYGG

    [/b]

    Lars var med på passet idag var helt destroyed efter.
    Lars tog hem vinsten denna pass får skylla det på att jag är i slut fasen av dieten och energin trotts att den är relativt hög är ändå inte helt där den är i normala fall.
    Men nu ska vi inte skylla ifrån Lars kan sin sak och han tog hem vinsten denna gång.

    passet bestod av

    LATSDRAG

    STÅNGRODD

    SITTANDE RODD

    RAKA RODD

    VARIANT AV T-BAR

    DRAG MED REP

    Lars dundrade loss med marklyft vid slutet av passet men det pallade jag inte med bla därför jag ger han vinsten denna gång.

    Avslutades med 45min cardio.

    #516519

    Igår när jag kom till gymmet så var det två monster där och körde bröst =)

    Inspiration så det räckte och bllev över.

    Fick en suddig bild på Andreas. Fångar dock intensiteten och glöden jävligt ballt.

    7761737

    #516520

    sjyst film!!

    #516521

    videon var as cool och bilden är fräck den med även om den e lite suddig.
    Schyst buddy:up:

    #516522

    Riktigt grym bild!

    #516523
    Gustaf Lindberg wrote:
    Riktigt grym bild!

    yes gillar den med tacka Samir the main man för den.

    BEN

    [/b]

    Då var sista benpasset innan tävlingen nere för räkning och vilket pass det blev sen!! Hade my main man och battle brother Lars med mig och här piskades det ben som kanske aldrig förr.

    Gjorde nåt jag sällan gör och bankade hela benen d.v.s båda hamstrings quads och vader efter passet cyklade jag lite och det brände som satan i benen kunde inte förmå mig mer än 20 min på hojen sen fick jag avbryta och ta resten av cardion som poserings träning och det gick jävligt bra ända fram tills presonalen kommer fram och börjar gnälla…Så trött på svenson gymmen men jag gnäller om det på min metro blogg så jag behöver inte ta upp det här med.

    Tävlingen närmar sig och jag är mer taggad än någonsin innan, känns som ju närmare jag kommer tävling desto mer vill jag pina mig själva och ändå känns det som det inte är nog.
    Nästa vecka börjar tömmningen får se hur det kommer att kännas sist var jag överlycklig att ha nått fram till tömningen för det innebar att tävlingen var runt hörnet och därför var det inte ens jobbigt hoppas det går lika bra denna gång.

    #516524
    Samir wrote:
    Igår när jag kom till gymmet så var det två monster där och körde bröst =)

    Inspiration så det räckte och bllev över.

    Fick en suddig bild på Andreas. Fångar dock intensiteten och glöden jävligt ballt.

    fan måste vänta till söndag för nästa bröstpass… kombinationen musiken och lirarna som körde var riktigt inspirerande!

    #516525
    David Frykman wrote:
    fan måste vänta till söndag för nästa bröstpass… kombinationen musiken och lirarna som körde var riktigt inspirerande!

    Var ett riktigt fet bröst pass relativt tungt, och intensivt så det stänkte.
    Har kört med Lars i en vecka då han gäst spelade på gymmet där jag tränar och varje pass har varit grymt bra, jag brukar inte i regel vara så mycket för att ha tränings kompis funkar oftast bäst själva men Lars har rätt inställning och vi har samma synsätt på träning och byggning så det blir alltid bra när köttskallen är med:p

    Idag var jag helt slut körd hade tänkt mig köra ett triceps pass följt av cardio på gymmet idag men kroppen är helt slut så jag vilade från vikterna, blivit en del cardio ändå gick 2h i piskande regn och vind i morse (tro mig när jag säger att nu känns det att man ligger på diet ouuuuhf vad trött jag är) och ytterligare en dryg timme i kväll så sammanlagt blev det ca 3h cardio idag börjar tröttna på det vid det här laget som tur är är det inte många cardio pass kvar innan jag lägger ner med det för denna gång.

    Imon blastar jag på gymmet som vanligt trött eller ej.
    Ha det gött meat heads out there.

    #516526

    precis kört lite poserings träning på life på gårda här i Gbg väldigt givande och roligt, formen var bättre än jag förväntat mig känt mig slät och börjat inbilda mig att jag var en tjockis men nä då det är i fas kan bli riktigt bra detta tror jag:D
    Ser fram emot 6e december men innan dess är det en tuff tömnings vecka framför mig.. aja nu bär det av mot gymmet för lite arm träning strax ska bara kolla på Jeff Long blasta armar på MD online för lite inspiration först.

    #516527

    LATS

    [/b]

    körde sista riktiga lats passet före tävling idag, relativt lätt men ändå inte för lätt, har skadat vänster axel lite smått så jag tar det luuuugnt och dessutom är det inte tilfälle att gå all out nu får bli sen jag fått äta upp mig lite igen.

    Lovat ju lägga ut lite bilder så lägger ut några från idag sista ni får se innan tävlingen ligger bakom oss.
    Håll till godo och kommentera gärna era feraks :p

    #516528

    Det kommer gå riktigt bra på lucia :)

    #516529

    …men andreas, är du säker på att det blir -90 för dig? Jag tycker du ser ut som en -100 kille.:up:

Viewing 15 posts - 571 through 585 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.