Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #515990

    Grattis till pallplatsen!

    #515991

    Grattar oxå till pallplatsen… :)

    #515992

    Thanx alla ya:D

    Fick alldrig changser att tacka alla som stött mig under dieten o pushat mig att kämpa vidare när allt var som jobbigast o livet var brunt o kletigt (snackar inte om färgningen nu :p )

    stort tack till min coach tillika polare och mästerbyggare Lars Östling bättre inspirations källa och polare finns inte.

    utan er stöd hade jag gett upp och missat mitt livs so far roligaste lördag, all slit var deffinitivt värt mödan och jag kommer att fortsätta försöka utvecklas och kämpa vidare för att bli än bättre till nästa gång.

    Denna tävling höll enligt mig hög standard och jag är mäktigt glad över att ha kommit på pallplats måhända blygsam 3a men ändå pallplats.

    Nu ska jag sova är så trött att jag kollapsar snart, på mån är det nya tag i gymmet kick ass time igen ska bli mäktigt:emo-thumb

    ska posta lite pics fr tävlingen senare när jag orkar ta ner dem på burken.
    Ha en trevlig fortsatt påsk alla ni där ute käka massor me ägg nu!!

    #515993

    Bra jobbat!

    #515994

    bara glad om jag kan hjälpa =)
    sen är det faktist du som satt nivån i år bro, du har tränat som ett djur!
    :up::up::up::up::up: av 5!

    #515995

    Grattis…såg grymt ut:emo-thumb

    #515996

    Åter igen tack allihopa :D känns grymt bra såhär nåra dagar efteråt är as sugen på att tävla igen och försöka göra ännu bättre ifrån mig, trodde aldrig att jag skulle känna så eller att jag ens var något speciellt bra som byggare, nu ska jag inte tro att jag är världs bäst men börjar fatta att även jag kan om jag vill.

    Nu ska jag försöka förbättra på svagheter lägga på mig lite mer kött och njuta av det fina försommar vädret innan det blir dags för etapp 2 i år, vikken tävling?? vill inte säga för mycket men tävlas skall det deffinitivt göras det var så kul att jag inte kan låta det vara.

    fortfarande inte fått alla pics som tagits under lördagen men jag slänger ut nåra fr backstage man ser inte att det är jag i sovsäcken som svettas och nåra bilder fr scenen.

    #515997

    I ditt fria program, glömde du av poseringen lite eller? Du såg förvirrad ut i ansiktet under 5 sekunder som om du inte visste vad du skulle göra nästa:)

    #515998
    anders172 wrote:
    I ditt fria program, glömde du av poseringen lite eller? Du såg förvirrad ut i ansiktet under 5 sekunder som om du inte visste vad du skulle göra nästa:)

    blev distraherad av något så ju det blev fel där:o om det är nåt jag inte är särskilt bra på så är det just den biten. Har aldrig gillat att såt i centrum så stå där helt själva och försöka halvdansa är fan inte det lättaste :p

    Pinsamt:frust:

    #515999

    Har kollat lite på bilderna från tävlingen nu, och du ska vara mkt nöjd med den! Tagit ett STORT steg frammåt sen senaste tävling, det är allt man kan begära, att man fortsätter att utvecklas! :up:

    #516000
    Lars Berglund wrote:
    Har kollat lite på bilderna från tävlingen nu, och du ska vara mkt nöjd med den! Tagit ett STORT steg frammåt sen senaste tävling, det är allt man kan begära, att man fortsätter att utvecklas! :up:

    Tack Lars känns oerhört roligt att få feedback av en kille som dig.

    Jag är själva förvånad över hurpass bra det gick ändå. Bevisade för mig själva att visst kan jag om jag verkligen sätter den sidan till, nu är jag sugen på att fortsätta utvecklas och tävla vidare.

    Som sagt har aldrig haft så roligt/kämpigt som under denna period av livet kämpade verkligen hårt för att komma i form men det var absolut värt det.

    Tack alla ni som peppat mig pushat mig och hjälpt mig med allt från poseringen till färgningen, det har betytt oerhört mycket för mig.

    #516001

    BULK PERIOD
    Då har man börjat äta offseason igen
    blev en del mat första dagen efter tävlingen på söndagen eftersom jag ju inte kvalade vidare till på söndagen.
    en hel kyckling med bulgur dressing o sallad var det godaste jag käkat i mitt hela liv, senare samma dag beställde jag en capritiosa och 2l cola light morotstårta och godis…gissa om kmin mage var screwed efter det haha

    nu har jag börjat stabilisera käkandet mer äter lite mer men ren mat, mycket fisk ska det bli framöver, varierat med kyckling file och ris självklart, nötfärs kommer att slinka ner då och då bara för att det är gott.

    ska försöka hålla någorlunda bra offseson form så jag kan ta fler tävlingar lite senare i år, det var ju så jävla roligt.

    slänger ut lite pics fr dagen efter när jag var hemma hos morsan o frossade i mat.
    Notera att färgen satt i stort fortfarande kvar haha sitter fortfarande en del kvar…
    Slätat ut än mer dock känner mig fet o ful :yikes:

    #516002

    Hallå andreas.

    Vilken vikt vägde du in på? Är det Lucia som är mest intressant i vinter eller har du tänkt ge dig på SM?

    #516003
    anders172 wrote:
    Hallå andreas.

    Vilken vikt vägde du in på? Är det Lucia som är mest intressant i vinter eller har du tänkt ge dig på SM?

    vägde in på 88,35kg vill hålla lite hemligt vilka planer jag har än så länge :p så jag slipper förklara mig om nåt händer som gör att jag blir tvungen att lägga om, men tävla vidare i år kommer jag att göra :up:

    #516004

    Tycker det såg grymt ut på tävlingen. Gillar din fysik skarpt.
    Du fastnade på ett par bilder jag tog. Jag kan slänga upp dom när jag lagt in dom på datorn, om det är av intresse? :)

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.