Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516530

    Ryggen liknar dorian yates :D ser riktigt bra ut! ska bli kul och se när du vinner på lucia :D

    #516531
    Mikael.A wrote:
    Det kommer gå riktigt bra på lucia :)

    Tack mannen det hoppas jag, jag tar aldrig nåt för givet vem vet vad som kan hända vilka monster som kan dyka upp, men så länge jag gjort allt jag kan och om allt går rätt så kan ju vad som helst hända.
    Alla har kämpat för att komma i form, alla vill vinna, jag med men man vet aldrig som sagt.

    David Frykman wrote:
    …men andreas, är du säker på att det blir -90 för dig? Jag tycker du ser ut som en -100 kille.:up:

    OUHF; ultimat komplimang jag tänkte faktiskt samma sak om dig när jag kollade på dina bilder ser jävligt tungt och bra ut.
    Jag ska försöka komma ner till -90kg får se vart jag hamnar viktigast är att det ser bra ut på scenen, sen vet jag inte om jag riktigt räcker till bland tungvikten än.

    Anders90 wrote:
    Ryggen liknar dorian yates :D ser riktigt bra ut! ska bli kul och se när du vinner på lucia :D

    COOOL!!:D vem vill inte ha en liknande rygg som yates??
    Om jag vinner eller ej återstår att se men jag ska göra mitt bästa har ju tömmning och fyllning kvar ska väl inte vara några problem men det är ju nu det är störst risk att nåt går snett, fast jag tänker positivt och det borde inte slå fel.

    #516532

    Tjena andreas*
    ryggen ser brutal ut fyllig och bra tjocklek:emo-thumbdär ligger man i lä ju:(
    klart att du grejar tömning samt fyllning gör inga udda grejer bara*kör på som vanligt så blir allt bra:)
    må bäste man vinna’lycka till till alla tävlanden:emo-thumb

    #516533
    jimmy wrote:
    Tjena andreas*
    ryggen ser brutal ut fyllig och bra tjocklek:emo-thumbdär ligger man i lä ju:(
    klart att du grejar tömning samt fyllning gör inga udda grejer bara*kör på som vanligt så blir allt bra:)
    må bäste man vinna’lycka till till alla tävlanden:emo-thumb

    tjena Jimmy hoppas du mår bra och att allt går som det ska för dig med (det tror jag nog).

    Ju ryggen är min starkaste sida har jag fått höra och kanske är det så men mer kött behövs om man frågar mig.
    Angående tömmnng och fyllningen så har jag en game play för det inget krångligt, min motto är keep it simple så det borde gå hem, är inte särskilt oroad för det, men shit can happen.

    Må bäste man vinna, men hur det än blir kommer jag att ha gjort mitt bästa och det kan ingen ta ifrån mig.

    Ses snart buddy:)

    #516534

    Tja man, japp jag mår bra trots allt ,ja du vet ju hur man mår den sista veckan:)lite förkylning som sitter kvar men det funkar bra ändå*
    och allt går som det ska:emo-thumb
    Bra att du inte gör några konstigheter nu*det är ju bara att köra på som vanligt *ska bli riktigt kul det här*och jag säger som dig det är inte placeringen som har så stor betydelse’men visst vill man vinna men viktigast är att jag har gjort många bra framsteg och förbättringar*sen får man se hur långt det räcker mot alla kolosser där nere:(
    huvudsaken man är nöjd själv*ses snart mannen:emo-thumb

    #516535
    jimmy wrote:
    Tja man, japp jag mår bra trots allt ,ja du vet ju hur man mår den sista veckan:)lite förkylning som sitter kvar men det funkar bra ändå*
    och allt går som det ska:emo-thumb
    Bra att du inte gör några konstigheter nu*det är ju bara att köra på som vanligt *ska bli riktigt kul det här*och jag säger som dig det är inte placeringen som har så stor betydelse’men visst vill man vinna men viktigast är att jag har gjort många bra framsteg och förbättringar*sen får man se hur långt det räcker mot alla kolosser där nere:(
    huvudsaken man är nöjd själv*ses snart mannen:emo-thumb

    En enveten förkylning du dragit på dig lär ju vara dieten som drar ner på immunförsvaret men det är bra att det funkar ändå, fortsätt kämpa nu gäller det dagar fixar vi lätt ju:up:

    ska bli riktigt skoj det här hur det än går, vi ses på fredag gubben.

    #516536

    TÖMNING

    [/b]

    Då är tömningen i fullgång känns sköööönt självklart är det jobbigt men man får se på det i det långa loppet, har man dietat i..hmm vad blir det nu 15-16v något sådant, så är en vecka en droppe i havet, fis i rymden, sandkorn i öknen.
    Snart smäller det fy faaaaaaaaaaaan vad roligt och skönt det ska bli, längtar tills det blir fredag och invägning.

    Vad blir då nästa etapp?? ja det är en bra fråga har inte tänkt på det än och kommer inte ödsla energi på det heller innan efter söndagen, först och främst ska jag njuuuuta av att få slippa diet, men jag känner mig själva snart kommer tävlings tankarna smygande igen och jag kommer att bli sugen på att tävla och dieta men det är i framtiden det här året slutar med lucian.

    Nästa gång vill jag försöka ta mig upp en vikt klass till -100kg behöver lite tid för att framhävda mig där så vi får se.

    #516537

    Det kommer gå bra nu och när det är offseason kommer du absolut inte ha några problem att kunna gå i -100 i grym form ;D

    #516538
    Mikael.A wrote:
    Det kommer gå bra nu och när det är offseason kommer du absolut inte ha några problem att kunna gå i -100 i grym form ;D

    ja du det återstår att se hur det kommer att gå siar helst inget vem vet hur det går men det känns bra (eller mentalt i alla fall, är beredd) hur jag mår fysiskt i skrivande stund är en annan sak tömningen tar ut sin rätt är as trött gnällig och på urusel humör, saknar carbs :(

    #516539

    ha ha skönt att veta att man inte är ensam om att känna så;)det kommer att gå riktigt bra j
    nu är jag helt frisk o laddad till max :emo-thumb
    synns på fre mannen*

    #516540

    lycka till i helgen nu då, kör hårt;)

    #516541

    Lycka till på söndag =D

    #516542

    Nu är allt de tråkiga över Andreas, lycka till imorgon/söndag?:p

    #516543

    Lycka till idag på invägningen och på söndag! :emo-thumb

    #516544
    Emil Lundberg wrote:
    Nu är allt de tråkiga över Andreas, lycka till imorgon/söndag?:p

    Nä du de ”tråkiga” (om det nu finns nåt tråkigt) inte över tävlar ju inte förän först på söndag så jag får fortsätta ett tag till.

    mauriciodeltoro wrote:
    Lycka till idag på invägningen och på söndag! :emo-thumb

    Tack mannen;) fixade invägningen på håret 89.85 tror jag det exakta vikten blev.

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.