Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516005

    Fin ingång till Off-season BULK bro.. du fortsätter inspirera =) (syftade på de grymma bilderna, inte pizzan :P )

    #516006
    faogel wrote:
    Tycker det såg grymt ut på tävlingen. Gillar din fysik skarpt.
    Du fastnade på ett par bilder jag tog. Jag kan slänga upp dom när jag lagt in dom på datorn, om det är av intresse? :)
    Ali Komai wrote:
    Fin ingång till Off-season BULK bro.. du fortsätter inspirera =) (syftade på de grymma bilderna, inte pizzan :P )

    klart det är av intresse bro :up: släng upp dem bara ju mer bilder desto bättre.
    Tack för komplimangen med schyst, ska fortsätta kämpa till nästa tävling för mer sådant blir det framöver är biten nu.

    Hahaha ja pizzan är föga imponerande går mer o mer över till bra ren mat dagligen nu, funkar inte med skräp i längden, men den utlåvade besöken på någon buffe kvarstår tar med Niklas med så chokar vi skiten ur någon stackars resturang jävel haha.
    ses nere i hålan bro :P

    #516007

    Funderar på att försöka min lycka på SM i år, eller mer än funderar det är till 99% spikat.
    Blev biten, har lust o börja dieta nu :P men måste ta det lugnt o försöka göra vissa förbättringar innan det härliga börjar igen.

    Så jääääävla skoj o tävla hoppas jag håller måttet bara SM brukar vara smockad med kvallitets byggare.

    #516008

    Här är gänget som pushade o hjälpte mig mest under förra dieten och tävlings förberedelserna, utan dem hade det inte gått.

    tack grabbar :up:

    fr vänster, Lars den bruna saken är jag(daaa), Ali,och Klas
    Thanx dudes.

    #516009

    [youtube=aYDr1xBTO88&feature=channel_page]

    #516010

    lite pics fr backstage.
    mer dagsfärska bilder dyker upp snart.

    Körde armar igår, kroppen är fortfarande väldigt ur balans och har dragit på mig vätska, men herre jävlar vilken tryck man får..Räcker nästan bara man snuddar vid vikterna så infinner sig pumpen.:emo-thumb

    SITTANDE HANTELCURLAR I LUTANDE BÄNK

    1×20/15kg
    3×15-20/20kg

    HANTEL PRESS BAKOM NACKEN (TRICEPS ÖVN)

    2X20/15kg
    2X15/20kg

    BICEPSCURL MASKIN

    1X30/?? lätt var de i alla fall
    2×30/??lite tyngre men fortfarande lätt
    2×25/??fortfarande lätt men tyngsta settet

    TRIC PUSHDOWNS MED REP

    2×30/40kg
    3×25/50kg

    SITTANDE HANTELCURLS THE MAIN EVENT

    1X15/20KG
    3X12-8/30KG

    FRENCHPRESSAR MED HANTELL

    1X20/15KG
    4X10-15/20KG

    PREACHURECURLS I CABLECROSS

    1×20/40kg
    1×20/45kg
    2-3×15/50kg

    sen var det färdig lekt.
    hoppas vattnet släpper snart orkar inte se ut som en säl :p

    #516011

    Glädjen i din blick när du smaskade nutellan var ju oslagbar.. Det enda som fattades var nåt att dricka eller?

    #516012
    Ali Komai wrote:
    Glädjen i din blick när du smaskade nutellan var ju oslagbar.. Det enda som fattades var nåt att dricka eller?

    haha ja mannen fattar du hur torr jag var i käften eller, kunde ha dödat för att få dricka lite vatten:P

    #516013

    Nåra pics tagna efter tävlingen back in the gym lyfter skrot som vanligt.
    Inte direkt dygns färska e så vattnig nu att jag skäms, men om ni där ute vill kan jag slänga ut nåra bilder på hur det se ut i dagsläget.

    Bilderna är ca 3 dar efter när man fortfarande va i hyffsad shape 8)

    checkout the face i dubbel biccan haha ser ut som jag skiter på mig.

    #516014

    Det där är helt f*****g BRUTALT!!!!

    Kommer bli spännande att se dig tävla i år, nu när du fått ännu mer erfarenhet och presterat. -90 better watch out:nono:, there will be TERROR!

    #516015

    verkligen bra Andreas!

    #516016
    Ali Komai wrote:
    Det där är helt f*****g BRUTALT!!!!

    Kommer bli spännande att se dig tävla i år, nu när du fått ännu mer erfarenhet och presterat. -90 better watch out:nono:, there will be TERROR!

    Richard B wrote:
    verkligen bra Andreas!

    Tack grabbar ;) schyst att nån skriver nåra ord här med.
    Kännts lite tråkigt att skriva nåt här eftersom man får 0 respons

    #516017

    Ser brutalt ut på senaset bilderna.
    Ska bli kul att se var detta slutar. :)

    #516018

    Ser vasst ut! Dina pecs är riktigt bra!
    Givetvis efterfrågas bilder från nuläget!

    Hur känns träningen nu?
    Något lugnare efter tävling eller är det full throttle redan?

    #516019
    Fredrik.J wrote:
    Ser vasst ut! Dina pecs är riktigt bra!
    Givetvis efterfrågas bilder från nuläget!

    Hur känns träningen nu?
    Något lugnare efter tävling eller är det full throttle redan?

    Tackar, körde pecs i dagarna och gick på för tungt, kännde hur något slets ivänster axel/pec arean och blev tvungen att avbryta men hann med 2x140kg i snebänken innan…

    Bara o låta överkroppen vila ska kötta ben idag, det ser jag framemot behöver more mass där.

    kör på så gott det går är inte helt återhämtad än kanske ca 80% men behöver nog denna vecka ut på mig för att vara helt återställd;)
    känner mig fet och äcklig hehe håller en del vatten i dagsläget och ser framemot att få börja dieta igen inför SM ;)
    ska försöka fånga lite nya pics senare idag så håll ett öga om det intresserar.

    Är inte i topp form direkt men ska bli ändring på det, klarar inte av o se ut som en uppsvullen vattenbalong haha äckligt.

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.