Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516020

    Hoppas vi får följa dig lite mer inför SM. Du är en av de mest intressanta profilerna här på Bodys forum!

    Hoppas inte det är något allvarligt som hände, så du läker ihop snabbt och bra.

    mvh

    Richard

    #516021
    faogel wrote:
    Ser brutalt ut på senaset bilderna.
    Ska bli kul att se var detta slutar. :)

    tackar de är dock tagna ca 3 dagar efter gp då jag fortfarande var i bra shape, e vattnig nu som en vatten buffel haha men det ska bli ändring på.

    Richard B wrote:
    Hoppas vi får följa dig lite mer inför SM. Du är en av de mest intressanta profilerna här på Bodys forum!

    Hoppas inte det är något allvarligt som hände, så du läker ihop snabbt och bra.

    mvh

    Richard

    schysst sagt :) 😮
    nä de var nog inget allvarligt vilade dagen efter och de känns inget där längre så det är nog redan ”läkt”
    ska uppdatera när jag sätter igång dieten inför sm blir ganska snart, vill vara ute i god tid så jag slipper stressa.

    #516022

    :buttrock: Massakrerade armar igår..fy fan va det är gött, armar måste vara mina favorit muskler kan aldrig få big enough guns :P dessutom är det roligt/underbart när blodet fyller armarna så att man knappt får på sig hörlurarna till MP3 spelaren fucking A!!! loving it

    I dagsläget fortfarande vattnig men det börjar släppa smått, hoppas formen är hyfsad under all vätska
    Vill inte dra på mig en mass onödig dö vikt så jag kör fortfarande cardio både morgon o kväll men inte alls lika intensivt som under dieten, och käkar mer :up: snart dags för diet igen det ska bli lovely.

    THE GUNS

    Z-STÅNG CURLS

    1×30/20kg
    1×20/40kg
    2×10/60kg

    HANTEL BAKOM NACKEN
    Gillar denna tric övning skarpt.

    1×30/15kg
    1×20/17kg
    2×12-15/20kg

    SITTANDE HANTEL CURL

    1×18/20kg
    1×15/25kg
    2×10/30kg

    ENARM FRENCH PRESSAR MED HANTEL

    1×20/15kg
    3×20/20kg

    ENARMS SITTANDE PREACHURE CURLS I CABLECROSSEN

    1×20/30kg
    3-4×15/40kg

    REP BAKOM NACKEN

    1×20/40kg
    3×15-20/70kg

    HAMMER CURLS

    1×15/15kg
    2×15/17.5kg
    2×12-15/20kg

    sen var jag klar, promenerade i ca 20-30 min och var helt slut.

    lite bilder fr igår då som utlovat, är som sagt vattnig och disgusting men fuuuck iiit! :yikes: :p
    bilderna är tagna med en as sunkig mobil kamera så kvaliteten är ungefär lika bra som en kommunistisk propaganda film.

    #516023

    Lite ”nya” bilder fr gpn. curtesy Omar,tack ska du ha de blev riktigt coola bilder:emo-thumb

    Vet att jag tjatat ut det och det nu är historia med årets GP..kan inte hjälpa det dock, det var så jäääkla roligt.
    Ser verkligen emot att få börja dieta och tävla igen, ska försöka göra än bättre ifrån mig nästa gång men framför allt tänker jag ha the time of my life när det är dags att tävla igen:up:

    Aja här kommer några pics fr GPn i alla fall.

    #516024

    Ser riktigt riktigt bra ut Andreas! SM kommer bli skoj att se!
    Vad känner du släpar mest på kroppen? Kör hårt!

    #516025
    Richard B wrote:
    Ser riktigt riktigt bra ut Andreas! SM kommer bli skoj att se!
    Vad känner du släpar mest på kroppen? Kör hårt!

    Tackar ser själv enormt fram mot att få komma i form o stå på scenen igen det är so fucking roligt när man väl står där.

    Det som släpar mest är fortfarande benen de är inte riktigt i kapp med överkroppen, särskilt hamstringsen släpar, men jag jobbar på det :P

    #516026

    ett tag sen jag skrev nåt sist här, vet inte riktig va jag ska skriva i dagsläget, är det nåt någon vill veta, fuck läser folk ens detta?? nästan ingen respons här ju :

    aja körde armar igår igen, ville egentligen köra brösten men korkad som jag är har jag dragit på mig nån slags skada på vänster pec körde för tungt på för många reps för kort efter dieten kroppen pallade inte det, tror de läker snart (känns så) men är irriterad på mig själva.
    Att jag aldrig lär mig

    vättskan börjar dra sig undan o formen verkar va rätt ok där under, ska bli skönt o få tävligs satsa snart igen fast de e klart de e rätt skönt o kunna käka med hehe.

    #516027
    Andreas Terzis;739496 wrote:
    ett tag sen jag skrev nåt sist här, vet inte riktig va jag ska skriva i dagsläget, är det nåt någon vill veta, fuck läser folk ens detta?? nästan ingen respons här ju :
    QUOTE]

    …klart vi läser :) Tycker det ser hur bra ut som helst…man blir väldigt inspirerad av att läsa din tråd…vill gå till gymmet NU trotts här e 25+ 8)

    #516028

    ingen dålig rygg du sitter inne med

    #516029

    Saftig rygg! :D

    #516030

    [QUOTE=Andreas Terzis;731273

    Fan va grymt, riktigt cool massiv fysik! Grattis till pallplatsen!!!!

    #516031
    piaa wrote:
    …klart vi läser :) Tycker det ser hur bra ut som helst…man blir väldigt inspirerad av att läsa din tråd…vill gå till gymmet NU trotts här e 25+ 8)

    gött att höra :D älskar träna o tävla tom tror jag älskar dieta trotts jag lipar när jag gör det haha.
    Jupp de e skönt väder gbg är som bäst dagar som dessa efter en stinaknde lång vinter.

    David Näslund wrote:
    Saftig rygg! :D

    tack man ryggen är min strong side 😮

    moosecan wrote:
    [QUOTE=Andreas Terzis;731273

    Fan va grymt, riktigt cool massiv fysik! Grattis till pallplatsen!!!!

    Tack bro kändes as skönt var en riktig underdog ingen vet vem jag är, ingen räknar med mig och jag når pallen määäktigt roligt särskilt med tanke på hur bra motståndet var.
    Höglund är ju grym och the old man (kommer inte ihåg namnet Thorbjörn Amundsen lr nåt kanske de var) man var monstrigt köttig plus alla andra som kämpat sig i toppen form riktigt bra medtävlande allihopa tyckte jag.
    kommer definitivt att satsa vidare planerar för SM nu närmast as kul o tävla ju.

    #516032

    du är ju så jävla grym andreas så man hittar inte ord att skriva om dig :emo-thumb Lovar att kommentera mera. Du inspirerar mig till tusen!

    #516033

    Köttig rygg! :D

    #516034

    Fortsätt skriv det finns många som läser men inte kommenterar :up:

    Riktigt intressant tråd att följa.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.