Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516050

    Så jäkla grym !

    #516051

    Du får se till att skaffa större linnen om du skall växa sådär… tantsnuskvarning! :pop:

    #516052

    Det är som vanligt köttigt här inne. Alltid kul att kika in på nya bilder:up:

    #516053

    Missa inte att läsa om Andreas på min blogg, [http://rbjfitness.se/?p=202] :emo-thumb

    #516054
    imze wrote:
    Du får se till att skaffa större linnen om du skall växa sådär… tantsnuskvarning! :pop:

    haha det linnet har fått ta emot mycket stryk da ladies dont like it men det gör bara den ännu coolare:emo-thumb

    #516055

    riktigt imponerande

    #516056

    vilken dag!
    Började med att jag kände mig bättre idag, varit dålig i magen och inte varit i skolan pga det, men idag var magen på bättre humör, gick upp och satte mig på bussen, somnade, vaknade upp i mitten av ingenstans utanför göteborgs gränser….kul tänkte jag men skit samma bara ta nästa buss tillbaks…
    Ellerur! kl var då 09.40 nästa buss mot gbg skulle åker 14.40 fan ska man göra?? ringa efter taxi?? nä inte en chans har inte råd eller lust att betala för det har ju 2 ben.

    Började gå, det regnade och blåste utav helvete :up: :up: :up:
    ca 2 rimmar senare når jag färjan som tar en över ån tillbaks till göteborgs gränser, därifrån väntade jag på nästa buss som åkte 45 minuter senare..satt i kuren genomblöt och med värkande fötter (håller fortfarande en del vatten så lederna är svullna nog som det är)

    så ca 3-4 timmar efter eländet började var jag äntligen hemma, käkade en bit och sov käkade just igen, senare ska det tränas så utav helvete..

    härlig dag

    #516057

    haha fin dag – epic fail :p

    #516058

    fy fan. Stackare! Men vad är det man säger, slutet gott, allting gott! :)

    #516059

    säger samma som Richard:D, kunde inte komma på något bättre själv

    vi får hänga snart

    #516060
    Dickensson wrote:
    haha fin dag – epic fail :p

    hehe det var ett äventyr kände mig som Cloud i final fantasy VII, springa runt på världs kartan och expa för att sen slakta Sepiroth.

    Richard B wrote:
    fy fan. Stackare! Men vad är det man säger, slutet gott, allting gott! :)

    yepp faktum var att det inte va r å farligt, rätt van vid promenader efter dieten, kändes helt rät att promenera i eländigt väder.
    Kinda liked it

    Lars Östling wrote:
    säger samma som Richard:D, kunde inte komma på något bättre själv

    vi får hänga snart

    Anytime bro just gimme a howler.

    #516061
    Andreas Terzis wrote:
    hehe det var ett äventyr kände mig som Cloud i final fantasy VII, springa runt på världs kartan och expa för att sen slakta Sepiroth.

    FF VII, Världens bästa spel! antar du spelade det? fyfaaaan va heligt det var :pp spelade man dygnet runt när det kom.

    #516062
    Dickensson wrote:
    FF VII, Världens bästa spel! antar du spelade det? fyfaaaan va heligt det var :pp spelade man dygnet runt när det kom.

    klart jag lirade FF VII my all time favorite rpg än idag är den o slagen.

    #516063

    Funderat ett tag på om jag ska erkänna att jag kan baka…föga omanligt om man frågar mig 😮

    hursomhelst bakade som ett as igår, lass med kanelbullar som jag tänkte kränga över till morsan som fredsgåva för jag inte hann dyka upp på lördagen som jag lovade, men det visade sig att morsan var på nåt slags tant diet och inte ville ha de jävla bullarna så käkat upp allt själva.

    Bakade även blåbärspaj det var nåt jag drömde om under dieten fy faaaan va gött det var!!

    blev lite deg över eter så jag gjorde lite ploj grej av det hela, hoppas alla fattar att det är ett skämt.

    #516064
    Andreas Terzis wrote:

    Va fan :D

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.