Terror on Exhale

Home Forums Dagböcker Terror on Exhale

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 629 total)
  • Author
    Posts
  • #516065

    hahaha:emo-thumb!!!! FEET!

    #516066

    jäävligt nice med blueberry pie slängde i lite jordnötter valnötter och kokos med

    får passa på med att äta smuts nu innan jag startar plåga mig själv med att dieta igen.

    hade velat göra ett pentagram på pajen men degen räckte inte till så det fick bli hakkors istället. :p

    #516067

    :worship:

    #516068

    skulle käka idag allt gick fint mat på tallriken bara hugga i..
    fan händer om inte tallriks fan går sönder när jag skär i maten med kniv….fan visste att jag var någorlunda stark men va fan detta är ju löjligt.

    #516069

    Tar ut en vilodag idag dödade benen igår, blev mest benpressar ville köra knäböj men är för jävla stel i axlarna för att kunna hålla stången på plats så jag fick hoppa över det denna gången.

    Benpressarna slutade på ca 400kg+ släde gymgudarna alone vet vad den väger.

    The fat fucker signs out :emo-thumb

    #516070
    Andreas Terzis wrote:
    Tar ut en vilodag idag dödade benen igår, blev mest benpressar ville köra knäböj men är för jävla stel i axlarna för att kunna hålla stången på plats så jag fick hoppa över det denna gången.

    Benpressarna slutade på ca 400kg+ släde gymgudarna alone vet vad den väger.

    The fat fucker signs out :emo-thumb

    Andreas Terzis wrote:
    skulle käka idag allt gick fint mat på tallriken bara hugga i..
    fan händer om inte tallriks fan går sönder när jag skär i maten med kniv….fan visste att jag var någorlunda stark men va fan detta är ju löjligt.

    hahahahahahaha

    Du ser ut som en köttfabrik!! alot of meat, nam nam

    #516071

    Var ute och promenerade, gick förbi ett gäng alkisar som satt och hade det gott i solen, en av dem vände sig om och frågade mig ”är det inte jobbigt att vara så stor”?

    haha borde ha svarat nä men det är jobbigt att vara så fet.:P
    Lätt o vara efterklok.

    skit samma tränar på som vanligt är nu så gott som helt återställd efter dietandet precis lagom till diet No2:emo-thumb.

    Fick äntligen mitt tillskott jag beställde från England, de lovade att det skulle vara framme om senast 4 dagar tog dasspappren nästan 2v att leverera skiten:nono: men nu är godispåsarna här 10kg protte 5kg carbs

    uppdaterar lite bättre har slappat med det.

    #516072

    Du skulle ha lyft alkisen och kört concentration curls med han! vet inte om du hade besvarat hans fråga dock, men det hade varit jävligt coolt iaf :worship:

    #516073
    Ali Komai wrote:
    Du skulle ha lyft alkisen och kört concentration curls med han! vet inte om du hade besvarat hans fråga dock, men det hade varit jävligt coolt iaf :worship:

    :aggresiv: dunkar dags!! hahah

    nä faktiskt tog det som en komplimang ser en halv full ner knarkad alkis att man har lite kött på sig så är det bara bra.

    #516074

    QUADS+LITE VADER
    BENSPARK
    Ingenting häftigt här, körde den mest för att värma leder och som generell uppvärmning.

    5×15-20/52,5kg

    KNÄBÖJ

    1×10/50kg
    2×15/130kg
    för stel i leder o knän för att kunna fortsätta knäböja, blev as irriterad o svor som en galning. :nono: (dålig stil)
    som tur var var det bara brorsan plus nåra stackare till som trode jag förlårat förståndet där haha.

    BENPRESS

    1×30/100kg
    1×20/300kg
    1×15/350kg
    2×12/400kg
    1×15/300kg

    SITTANDE VADPRESS

    6×20/150kg

    vadpressarna utfördes i benpressen btw så det är inte så brutala vikter.
    inget jätte bra pass faktiskt missnöjd med den även om det tog o det känns i benen nu flera timmar efteråt.

    #516075

    lägger ut några bilder på ”dags formen” bilderna är väl några veckor gamla men håller ungefär denna standard nu med vikten ligger på kring 105kg.

    #516076

    satan ser riktigt bra ut kompis!:D

    #516077

    ser riktigt bra ut

    #516078
    villle8 wrote:
    satan ser riktigt bra ut kompis!:D
    barky wrote:
    ser riktigt bra ut

    Tack :) tycker dock själva jag ser ut som en fat motha fucka:o
    man ska se ut såhär fast lite mer kvalitets kött skulle inte skada.

    #516079

    big som fan!!:D

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 629 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.