- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Tja.
Jag är en 18 år gammal grabb, som för tillfället bor i Köpenhamn. Ursprungligt är jag från Stockholm, närmare bestämmt, Vasastan.
Mina nyårslöften var att slutta röka, dricka och annat osunt, och att börja träna igen.
Jag har rökt sen jag var 12 år gammal, dom sista fyra år var det kanske 20 cigg om dagen, minst.
För tillfället väger jag 66 kg och är 181 cm lång, men det har inte alltid varit så. För ett år sen vägde jag 83-85 kg, men då sluttade jag träna, för att mitt liv var blivit för hektiskt och det innebar också, att jag fick väldigt dårliga matvanor, vilket betyr, att jag oftast levde av läsk, smörgåsar, snabbmat och cigg. I den värsta perioden var det typ. 40 cigg, lite kebab och sånnt och massor av läsk, som var maten.
Jag har inte druckit eller rökt sen 1. januari och nu har jag blivit medlem av ett gym här i stan och ska börja träna igen, idag.
Mina mål med träning är att komma upp på 75 kg innan sommaren och att börja närma mig mina gamla knäböj, bänk och marklyft-max.
vad var dom maxlyften på då?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY