- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2007 at 00:32 #611160Anonym anvandareMember
Mountain? Vafäään, du får gå till volleyn hihi
Nä jag ska jobba hela helgen…
du då?
kram6 april, 2007 at 02:32 #611161Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Mountain? Vafäään, du får gå till volleyn hihiNä jag ska jobba hela helgen…
du då?
kramNe, jag är ledig…
Grillfest imrogon och Danmark på lördag ..
Nu åkte Lottis precis hem, ska nog ta och sova sig lite vaaa…*skönt*
Klart jag ska till volleyn, det blir jag och Emilie!!!
God natt! Puss!!!6 april, 2007 at 09:59 #611162Anonym anvandareMemberGlad påsk på dig tjejen och ta dig nu en välförtjänt vila under påskdagarna
Kram[/b]6 april, 2007 at 18:13 #611163Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Glad påsk på dig tjejen och ta dig nu en välförtjänt vila under påskdagarna
Kram[/b]Inte liiiiite jobbig färg på texten du !
Ha en glad påsk på dig med tjejen!
Vila nu ordentligt och ät gott!
Kram!!!6 april, 2007 at 21:15 #611164Anonym anvandareMember:p
sh0w wrote:Tja alla snokare & läsare![/b]Här kan ni följa mig till målet till AF 2008 är det tänkt!
Med alla de skadorna som jag har HOPPAS jag att jag kan börja köra stenhård om några månader redan!
Spelar även Tennis & Fotboll så mycket jag hinner.
Så mycket konditionsträningar är A och O för mig.Är VÄLDIGT ny inom fitness, har INGA erfarenheter förutom att man läst massor via nätet och tjötat med folk… Tar till mig saker genom och tittar på hur andra gör och lyssna (:
Började träna rent styrka sen Januari 2007 och redan gått upp 2½kg. (Mars-07 nu)Ålder: 21 (86:a)
Längd: 158cm
Vikt: 47kg (klenis)
Är väldigt petite och har nästan inget underhudsfett…
TROR att jag har väldigt lätt till bygga. *Hehe*Mål: SM i Dips & Chins Alt. AF-08 (är det tänkt)
Just nu: klarar inte en enda riktiga ÄN(!), har fortfarande lite hjälp med maskinen och ibland en träningskompis.Har dock gjort om lite i schemat som jag kommer att lägga upp ganska snart.
Nu är det bara luska vidare hur man lägger upp bilder också !Tycker själv att det skall bli spännande och se hur mycket man utvecklas.
Är sjukt facinerad utav kroppens uteveckling och muskelmassa över huvedtaget.
Kommer att försöka och uppdatera journalen dagligen, få med en kompis som kan ta lite bilder o.s.v!I och med att jag har jobbat som kock så är det inga problem med att äta, älskar mat, älskar att äta rätt, älskar att tillaga mat!
Vill passa på att tacka till Eva-Lotta Persson som hjälpt mig att förklara olika gym-termer och visat mig några tips & övning. TACK SÅ STJÄRTLIGT! En av mina insperationskälla där.
Nu kickar adrenalinet i kroppen! PUMPA PUMPA!
Är som sagt väldigt ny på detta så alla tips & förslag, kritik ALLT! Är välkomna![/b]
LET’S DO THIS!Du är GRYM tjejen! Go girl!
Puss7 april, 2007 at 12:42 #611165Anonym anvandareMembersuperberggren wrote::pDu är GRYM tjejen! Go girl!
PussThanks babe
SO ARE YOU!!!7 april, 2007 at 12:44 #611166Anonym anvandareMemberFre-söndag
Yes, lång vila tills måndag nu…
Tugnt Grillfest igår, lite små krasslig idag, men what the h*ck.. Danmark om några timmar..!
Resan med promillehalten fortsätter… Det får bli Piska-mig-själv vecka nästa vecka!
Glad påsk på er![/b]Och Danne…Sitter och håller i 500gr choklad (: ..
håller på och äter upp allt!8 april, 2007 at 11:01 #611167Anonym anvandareMemberBröst & Triceps idag!
Blev mycket taggad eller är taggad som sjutton nu när man sett alla tävlingsbilderna…
Ska ner till gymmet om några timmar och då j*vlaaaaar ska man PUMPA skiten ur sig.. (ursäkta språket, kunde inte hejda mig själv där…)
På återseende!
Ciao.. :bb2:8 april, 2007 at 20:02 #611168Anonym anvandareMemberBröst & Triceps
Djupa dips (negativa med kroppsvikt)
( PB!!! 11, (3) 7, (3), 7 inom perentes = Egna
Innan sommaren börjar skall jag kunna göra 10st! Har lovat mig själv det!Bröstpressmaskin
2 platta * 8 / 3 platta * 7 / 4 platta * 4Lutande hantelpress
5kg * 12 / 6kg * 10 / 7,5kg * 10 / 8kg * 59 april, 2007 at 10:55 #611169Anonym anvandareMemberGrattis till PB i dips bruden!!
Hoppas du har haft en underbar påsk. Nedräkning till när vi kommer att ’äga’ beachvolleyn har börjat.
Puss puss
9 april, 2007 at 11:28 #611170Anonym anvandareMembershit tjejen du kommer med PB efter PB !!!!
Grattis !9 april, 2007 at 11:40 #611171Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Grattis till PB i dips bruden!!Hoppas du har haft en underbar påsk. Nedräkning till när vi kommer att ’äga’ beachvolleyn har börjat.
Puss puss
Tack tack tack!!
Min påskhelg har varit vilt, berättar mer när vi ses *haha*
Hur var din???
Hell yeah för beach volleybollen säger jag bara..!
sh0w med sina 159cm och Emelie med sina 169 cm (;
Vi kommer äga *host host* :whistle:
Hoppas att det går kanon med din träning!
Kramar9 april, 2007 at 11:46 #611172Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:shit tjejen du kommer med PB efter PB !!!!
Grattis !TACK MED STORABOKSTÄVER!!!
Jag försöker så gott jag kan!
Tack ännu en gång, kram!9 april, 2007 at 18:20 #611173Anonym anvandareMembersh0w wrote:Tack tack tack!!
Min påskhelg har varit vilt, berättar mer när vi ses *haha*
Hur var din???
Hell yeah för beach volleybollen säger jag bara..!
sh0w med sina 159cm och Emelie med sina 169 cm (;
Vi kommer äga *host host* :whistle:
Hoppas att det går kanon med din träning!
KramarVild påskhelg..låter farligt!! Min påsk har varit bra (mkt god mat o godis, typ bott hos min pojkvän o hans mor o blivit ompysslad), men utan träning så nu bär det iväg till gymmet för ett hårt armpass!! :bb2:
Kram kram
9 april, 2007 at 19:05 #611174Anonym anvandareMemberGRATTIS sh0w!!!:emo-thumb
Härligt att se dig göra alla dessa bra framstegen, om du fortsätter så bra kommer du att bli farlig där ute! Keep it up! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.