- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 mars, 2007 at 05:58 #611025Anonym anvandareMembercarrolax wrote:va kör du när du gör lastdrag??
Lastdrag brett grepp (tummen ÖVER) precis fått in tekniken, en kille skrev att det va en bra övning om man vill komma igång med chinsen…
värmer up med 4plattan *12
sen kör jag på –> 6-7 *9 (maxa på slutet)
Alltid en början
Nöjd med ditt svar20 mars, 2007 at 06:00 #611026Anonym anvandareMemberJimma wrote:Låter som om du har tänkt igenom detta lite. Men ett tips är att lägga upp små delmål hela tiden. Blir mycket lättare om man har mål att sträva efter. Det ska vara svårt men samtidigt rimliga mål man sätter upp.Din tävlingsdebut behöver ju inte heller dröja flera år. Det är viktigt att få erfarenhet också, vilket du får på tävling. Men skynda långsamt och lyssna på kroppen.
Kör hårt!
..TACK
Ja just nu är ju målet att bli starkare och mer stabil i kroppen…
Lära in tekniken med ALLT!
Kommer dock fortfarande att uppdatera journalen!20 mars, 2007 at 06:07 #611027Anonym anvandareMemberGick helt enkelt skit, körde cardio i en timme (för någon viss person var sen…) And i don’t blame you sweetheart (:
Skulle ha kört Axel & Vader, jag struntar i skriva de övningar jag gjort denna gången för att det va verkligen uselt pass…
Både jag & träningkompisen var redan griniga innan vi kom.
Ja, körde iaf några axelövningar tills den sa ifrån…Det blev inget vad-pass…
Idag ska jag till Rehabliteringen :emo-thumb.
Och bara gråta ut och hoppas på att dom kan göra min axel grym igen…Med andra ord, vila idag
Rygg & Vader imorgon LÄNGTAR!Take care.. Sh0w!
20 mars, 2007 at 07:28 #611028Anonym anvandareMemberLägg mer krut på tunga, djupa böj så kommer ass-problemet att lösa sig av sig själv.
Lycka till med din träning!
20 mars, 2007 at 09:44 #611029Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Lägg mer krut på tunga, djupa böj så kommer ass-problemet att lösa sig av sig själv.Lycka till med din träning!
Thanks and I will..!
I like big butt and I can not lie..!20 mars, 2007 at 10:58 #611030Anonym anvandareMemberDet låter som ett mycket bra och genomtänkt beslut, att bygga massa tar tid och som du skriver så måste du köra rätt teknik först för att inte förstöra dig helt och hållet! Sen kan du ju ha massa delmål under vägen men tävling bör man nog vänta ett tag med. Har du ens sett någon tävling så du vet hur det går till?
Det är ju iaf en väldigt bra början att du tycker det är väldigt roligt oxch har mkt energi, det kommer du långt med. Så bara fortsätt så kommer detta sluta finnemang!
Lycka till!20 mars, 2007 at 11:47 #611031Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Det låter som ett mycket bra och genomtänkt beslut, att bygga massa tar tid och som du skriver så måste du köra rätt teknik först för att inte förstöra dig helt och hållet! Sen kan du ju ha massa delmål under vägen men tävling bör man nog vänta ett tag med. Har du ens sett någon tävling så du vet hur det går till?
Det är ju iaf en väldigt bra början att du tycker det är väldigt roligt oxch har mkt energi, det kommer du långt med. Så bara fortsätt så kommer detta sluta finnemang!
Lycka till!Tja..!
Ja, jag va på FF-06 i december,blev riktigt sugen på attbörja tävla, sen har man pratat med några tjejer som tävlade under FF. Blev bpde inspirerad och facinerad.. Har alltid hållt på med idrott, men har man många skador så tröttnar man till slut. Men iallafall så blev jag vääääldigt facinerad utav allt som har med fitness att göra. Sen blev man ju mer peppad när de tjejerna pushar än till att börja tävla ..!:p
Och SJÄLVKART vill jag inte börja första min kropp redan, utan det är så mkt runt omkring mig just nu så jag behöver ta det lugnt och lyssna och tänka efter på vad jag egentligen vill. Och nu vet jag vad jag vill !
Åååh, så mkt energi när man bara skriver om detta!
Vill redan att det skall bli imorgon så jag kan gå till gymmet…
Tack så mkt för ditt inlägg Charlotte!
Ha en super fin dag i solen
Kram på dig!20 mars, 2007 at 11:49 #611032Anonym anvandareMembercarrolax wrote:Ahaa.. latsdrag menar du…då e jag me..Hehe.. du frågade ju; vad kör du när du kör lastdrag..?
Svarade ju på frågan :ph34r: hehe*20 mars, 2007 at 12:41 #611033Anonym anvandareMemberTyvärr är det väldigt vanligt med skador inom alla idrotter. Jag själv tvingades sluta med basket som jag höll på med i 6 år p.g.a mina knän.
Hade man varit smart och vilat när problemen uppstod så kanske man kunde ha fortsatt. Men istället spelade man skadad under 1 års tid och använda hästlinement för att kunna spela överhuvudtaget och problemen förvärrades och gick upp i ryggen..
Sedan sa berättade doktorn att jag skulle få kroniska problem om jag inte slutade. Då blev det inget svårt val.
Så vill man komma långt inom någon sport gäller det att lyssna på kroppen och tänka långsiktigt.
Skynda långsamt!
20 mars, 2007 at 12:57 #611034Anonym anvandareMemberBilden togs i helgen… 18/3-07…
Ursäkta röran i bakrunden…20 mars, 2007 at 13:01 #611035Anonym anvandareMembercarrolax wrote:nja..stavfel eller ordfel..vet inte vilket d va du gjorde fel.. därför jag fråga!va..?
Fattar ingenting..
Vi lägger ner detta va …
*trötter*
Ha en bra dag KRAM20 mars, 2007 at 13:59 #611036Anonym anvandareMemberHaha nu reder vi ut detta Sh0w skrev lastdrag medanst Carrolax inte riktigt fick ihop att det skulle vara LATSdrag… Ett stavfel helt enkelt
Kram på er tjejer20 mars, 2007 at 15:09 #611037Anonym anvandareMemberdu ser ut att ha en bra grund att bygga på! som jag skrev i pmét , bara kör på!!
20 mars, 2007 at 15:26 #611038Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Haha nu reder vi ut detta Sh0w skrev lastdrag medanst Carrolax inte riktigt fick ihop att det skulle vara LATSdrag… Ett stavfel helt enkelt
Kram på er tjejerHAHAHA.. du är bäst Charlotte…! :kicking:
20 mars, 2007 at 15:36 #611039Anonym anvandareMembersh0w wrote:Bilden togs i helgen… 18/3-07…
Ursäkta röran i bakrunden…Du ser ut att ha mkt bra förutsättningar. Ska bli kul att följa dig. :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.