- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 mars, 2007 at 15:40 #611040Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Du ser ut att ha mkt bra förutsättningar. Ska bli kul att följa dig. :emo-thumb
Tackar!
Komplimanger & tips uppskattas djupt!20 mars, 2007 at 15:42 #611041Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:du ser ut att ha en bra grund att bygga på! som jag skrev i pmét , bara kör på!!TAck M!
Tar till mig ALLT du skrev till mig på PM’et…
Dina tips betyder enormt mkt!
Du är ju pro.. hehe..*20 mars, 2007 at 15:43 #611042Anonym anvandareMembersh0w wrote:Bilden togs i helgen… 18/3-07…
Ursäkta röran i bakrunden…Det ser kanon ut Chulle:emo-thumb
Ha det kalaaas!20 mars, 2007 at 18:52 #611043Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Det ser kanon ut Chulle:emo-thumb
Ha det kalaaas!I thank you very much my man
Hoppas att det går bra med din träning..!
Det ser ut så! YEAH!21 mars, 2007 at 09:41 #611044Anonym anvandareMemberVader:
Ståendes Vadpress
3*12
1* MAX (ska försöka att göra en PB Ikväll …)Sittandes Vadpress
3*12
1*MAXVadpress, Smithmaskin
3*12
Rygg:Latsdrag
3*11Sittandes Rodd
4*12 (maxa på slutet)Chins
Negativt (ska försöka ragga upp nån som kan hjälpa mig) + MaskinHyperextension (loooove it)
3*8
1*8 med viktplattaVill ej skriva in vikterna än, kanske kan bli lite PB här och där , who knows
21 mars, 2007 at 11:02 #611045Anonym anvandareMemberBenspark
3*12Djupknäböj
3*12Benpress
3*15 –> MAXALårcurl
4*12Kommer nog att vara helt slut imorgon, men…
It’s Worth it![/b]21 mars, 2007 at 23:00 #611046Anonym anvandareMemberva äre för påhitt att inte skriva vikterna då? :p
21 mars, 2007 at 23:02 #611047Anonym anvandareMemberpassen ser bra ut!!
22 mars, 2007 at 06:50 #611048Anonym anvandareMemberjwallin wrote:va äre för påhitt att inte skriva vikterna då? :pI agree. Skriv vilka vikter du kör på så vi får följa dina framsteg.:pop:
22 mars, 2007 at 10:04 #611049Anonym anvandareMembersom vanligt.. stepmaskin 20 min …
Vader:[/b]
ståendes
80*12
100*12
120*14
140*1122 mars, 2007 at 10:06 #611050Anonym anvandareMembervad har ni för maskiner på ert gym? stark i benspark är du det är bra.
du är starkare än mig i vaderna ju , shit tjejen forsätt så så kommer du blli bra .du spelar ju fotboll eller hur?
22 mars, 2007 at 10:19 #611051Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:vad har ni för maskiner på ert gym? stark i benspark är du det är bra.
du är starkare än mig i vaderna ju , shit tjejen forsätt så så kommer du blli bra .du spelar ju fotboll eller hur?
Det är ju vanliga maskiner som finns på andr gym i guess..?
Maskiner med plattor..Eller sånt som man kan lägga på vikterna själva…
Tack för att du tycker att jag är stark, nu kan jag gå runt på jobbet och vara sjukt nöjd. Nu har jag ju det på text iaf så ALLA mina kollegor kan se EEEhhhh*
Ja, spelar fotboll.. LOVE IT, & Tennis. Ska lägga ner tennisen, skadar ju min axel bara…22 mars, 2007 at 10:29 #611052Anonym anvandareMembersh0w wrote:Det är ju vanliga maskiner som finns på andr gym i guess..?
Maskiner med plattor..Eller sånt som man kan lägga på vikterna själva…
Tack för att du tycker att jag är stark, nu kan jag gå runt på jobbet och vara sjukt nöjd. Nu har jag ju det på text iaf så ALLA mina kollegor kan se EEEhhhh*
Ja, spelar fotboll.. LOVE IT, & Tennis. Ska lägga ner tennisen, skadar ju min axel bara…Min bästa tjej kompis Paula här på forumet spelade som proffs i a – laget i fotboll hon har helvetes grymma ben och hon är satans stark i dom också
Om någon tycker du är klen eller nått skit i dom och kör ditt race. Se till att äta mkt mat eftersom din förbränning verkar riktig bra.
Vad jobbar du med? Jag ska testa det där med ingefära jag är så sällan sjuk men när jag blir det så känns det fruktansvärt. Idag ska jag inte träna måste vila upp mig ju .
Ett tips jag kan ge dig är att lyssna till en person som kommer hjälpa dig eftersom ska du upp på scen så är det bra att ha en person som är kunnig och kan lägga upp ett träningsprogram för dig så att du får bra resultat.
22 mars, 2007 at 10:53 #611053Anonym anvandareMemberQuote:Om någon tycker du är klen eller nått skit i dom och kör ditt race. Se till att äta mkt mat eftersom din förbränning verkar riktig bra.Vad jobbar du med? Jag ska testa det där med ingefära jag är så sällan sjuk men när jag blir det så känns det fruktansvärt. Idag ska jag inte träna måste vila upp mig ju .
Ett tips jag kan ge dig är att lyssna till en person som kommer hjälpa dig eftersom ska du upp på scen så är det bra att ha en person som är kunnig och kan lägga upp ett träningsprogram för dig så att du får bra resultat.
Ja, dom retas med mig bara.. (;
Ja, ligger i generna tror jag, det med matförbränning..
Äter 3-4 riktiga måltider & mellanmål…
Som bäst lirade jag i DIV 3 och provspelade för ett DIV 2-lag, men det va inget för mig eftersom jag har en skadad fot också *pustar*Jobbar på plusnergi(elhandelsföretag) som du ser på länken nedanför (;!
Jag är jämt sjuk, immunförsvar- vad är det?
Spelar ingenroll hur mkt vitaminer jag knparar i mig eller hur nyttigt jag än äter…
Segt att du är sjuk 😮 Inget kul att inte kunna träna när man älskar det.. hehe..Jag letar efter en kunnig person just nu som kan lägga upp mitt schema.
Vet inte om det är en PT man ska snacka med eller med vem? TIPS?
Har ju gjort ett eget fast det känns inte riktigt bra, för jag ”följer” det inte noggrant.
Jag GÖR ju övningarna men ibland så gör jag inte de EXAKTA övningen utan hoppar till en annan maskin ist…
Ja, du förstår kanske vad jag menar?
Sh*t, världens längsta inlägg..22 mars, 2007 at 12:33 #611054Anonym anvandareMemberEn PT är väl en bra grejj, då får man hjälp med det mesta och kan fråga när man känner sig osäkert. Själv har jag ju som sagt Micke Andersson. Bra pass annars, kul med lite vikter också.
Kör hårt! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.