- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 februari, 2008 at 10:29 #583931Anonym anvandareMember
Hejsan alla!
Då ska även Real Magic sätta igång med en träningsdagbok och det gör jag väl främst för att ha något att kolla tillbaka på, för att följa min utveckling, men även för att sätta lite press på mig..Lite fakta om mig:
24 år
180 cm
97 kg
Träningsbakgrund 3 år.Bänk:140 kg
Mark: Ej kört på länge, men uppdatering kommer..
Knäböj: Svag14 februari, 2008 at 10:29 #73595Anonym anvandareMember14 februari, 2008 at 11:19 #583932Anonym anvandareMemberkör hårt
14 februari, 2008 at 18:58 #583933Anonym anvandareMemberKörde ett snabbt pass pga middag mm med tjejen, vilket inte kommer sitta helt fel, bilder kommer..
Bänk; 100kg*10, 120*5
Lutande hantelpress; 41*10, 51*6
Cablecross 40*10, 40*10Ha en kärleksfull alla hjärtansdag allihopa!
Peace
15 februari, 2008 at 14:51 #583934Anonym anvandareMemberSer fram emot bilderna, Det är Alltid Kul jue :up:
Lycka till & Kör Hårt ! /Stoffe
15 februari, 2008 at 19:26 #583935Anonym anvandareMemberMen passet som man längtat så mycket blev just inte så mycket..
Då jag bara hade käkat frukost och lunch idag och körde nyss, så fanns viljan där men inte orken..Och passet såg ut som följande:
Latsdrag; 80*10, 100*6, 100*6
Hantelrodd; 41*8, 51*5
Sittande rodd med V; 90*8, 110*6,110*6
Nu väntas det god mat, och Lets dance..
Man kanske borde börja dansa??
Ha en trevlig kväll allihopa!Peace
15 februari, 2008 at 20:39 #583936Anonym anvandareMembermegarexi wrote:Ser fram emot bilderna, Det är Alltid Kul jue :up:Lycka till & Kör Hårt ! /Stoffe
Hårt ska det definitivt köras..:up:
Bilder kommer inom en snar framtid!!
16 februari, 2008 at 14:57 #583937Anonym anvandareMemberhejsan alla som kikar in!
Här kommer en bild på mig, kanske inte den bästa formen, men ändå en bild, en sockerkaksform kanske..16 februari, 2008 at 15:33 #583938Anonym anvandareMemberFormen va ju rätt bra såhär i feb tycker jag
Kul med bilder, så man får lite perspektiv på det du skriver.
Jag är glad om jag håller den formen när mitt deff-slit är klart hehe../Stoffe
16 februari, 2008 at 19:59 #583939Anonym anvandareMembermegarexi wrote:Formen va ju rätt bra såhär i feb tycker jagKul med bilder, så man får lite perspektiv på det du skriver.
Jag är glad om jag håller den formen när mitt deff-slit är klart hehe../Stoffe
Tack så mycket!
Formen är väl sådär, men drar igång en deff nu i i mars troligtvis och då ska jag väl landa på 89 ungefär..
Men det är ett tag kvar till dess, så nu ska jag sätta i mig en pizza..Peace
17 februari, 2008 at 21:17 #583940Anonym anvandareMemberHej alla glada som inte skriver, , men som kanske är inne och kikar iallafall..
Helgen har varit oerhört slapp, med tanke på att jag alltid brukar träna på helgen, men inte denna.. Det är inte ofta jag brukar vila 2 dagar i rad, men kändes som att det behövdes..
Vad har jag gjort i helgen då?? Inte mycket o det var precis en sån helg jag ville ha! va hemma hos mamma idag och jag måste säga att det är aldrig fel att bli bjuden på mat, speciellt inte när maten som bjuds är oerhört god!
Imorgon däremot ska det köras axlar och ben och jag längtar redan!
Peace
18 februari, 2008 at 16:53 #583941Anonym anvandareMemberSnart är den här skitdagen på jobbet äntligen slut och då bär av mot ett brutalt axelpass, dock så har jag fått lite känningar av en förkylning, men men, vi kör på som att inget har hänt, jag och min hals…
See you later, after the träningspass..
Peace
19 februari, 2008 at 09:59 #583942Anonym anvandareMemberPasset som jag hade tänkt skulle bli brutalt blev inte alls bra..
Egentligen vet jag att man inte ska köra med ont i halsen, men jag tänkte att jag kör ändå, det får bära eller brista och tyvärr brast det..
Ingen ork överhuvudtaget, så jag bröt passet redan efter första övningen..
Nu blir det några dagars kurering, sen är vi back on the track igen..Peace
21 februari, 2008 at 12:44 #583943Anonym anvandareMemberSådär gott folk..
Nu har jag varit sjuk, inte roligt, men ibland måste man vara det också, och då får musklerna sin vila och det är ju bra..
Är fortfarande i valet och kvalet om det blir nån träning idag, men troligtvis blir det nog det.
Annars den här veckan sen senast så har jag inte gjort speciellt mycket, bara vilat och varit hundvakt..
Att vara hundvakt är inte så tokigt faktiskt, det blir ju en hel del promenerande..
Tills deffen som snart kommer, ska jag nog själa henne och sen lämna tillbaka henne i sommar..:emo-thumb21 februari, 2008 at 18:52 #583944Anonym anvandareMemberE-L.H wrote:Faktiskt kul att vara hundvakt! Någon gång när jag har lånat mammas hund har vi gett oss ut på långpromenad. (Hunden och jag alltså, mamma dumpar vi hemma på lite väl behövlig hundledighet.) Hunden knallar på med ett leende på läpparna, medan jag flåsar i andra änden av kopplet. Snacka om bra träningskompis Tycker det låter som en lysande plan att låna hunden lite oftare:up:Jag kan ju säga att även om hunden bara är 10 månader och jätte liten, (toy pudel) så var det den som drog mig och jag går ändå ganska fort.. men snart ska jag låna henne igen och då ska vi ta ett nytt race..:emo-thumb
peace
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.