- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2008 at 21:30 #82043Anonym anvandareMember3 februari, 2008 at 21:40 #764200Anonym anvandareMember
vad har du för mål med träningen? :up:
4 februari, 2008 at 11:07 #764201Anonym anvandareMemberVilket gym tränar du på? upp med lite bilder, vettja.
4 februari, 2008 at 11:11 #764202Anonym anvandareMember
Tränar brorsan?5 februari, 2008 at 09:49 #764203Anonym anvandareMemberMisfits wrote:tränar på gerdahallen nu. det är ett helt ok gym, lite för mycket folk och lite för Gay bara.
Komemr nog itne lägga upp några bidler, det får bli nya bilder när jag tar några i så fall. :up:Ok, ja jag tränar också där ibland, med betoning på ibland, eftersom jag pluggar i Lund. Tycker det är ett utmärkt gym, de har i stort sett allt jag önskar. Inte brukar det vara särskilt mycket folk heller, men jag tränar alltid dagtid så det kan ju bero på det, och nån direkt gay-faktor har jag inte noterat.
5 februari, 2008 at 13:34 #764204Anonym anvandareMemberThe Misfits! Damned jag lyssnade på dem back in the late 80`s! Det var meningen att vi skulle ha spelat med dem i Usa… Håller de på fortfarande???
ZONE
6 februari, 2008 at 16:15 #764205Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Nej, tyvärr satt han ett år på kåken och sedan så skötte han sig itne efter det heller så vi hörs mest genom föräldrarna.
Men Jag tränarRiktigt tråkigt att höra.
10 februari, 2008 at 21:21 #764206Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Ja det är det.jag är dock här så jag tycker du ska sticka in trynet här och peppa mig :emo-thumb
Affe är på hunddagis hela denna veckan hahah :whistle:
Tror itne de gillar honnom !JAg vill se Blue steel !
Haha, om du blir peppad av crazy male dressed poseing så får jag väll trycka in en bild.
Jag kan passa Affe om du behöver avlastning. Bor i Malmö nu, så det är lite närmare. Helt seriöst. Jag har gott om tid.11 februari, 2008 at 16:22 #764207Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Hahah fan vad roligt, hur har du kommit ända ner hit till skåne land ?
Vart i malmö och vilket gym kör du på då ?Haha affe bor ju hemma i blekinge, så då och då smugglar jag in honnom på studenthemmet i smyg, han är dock inte så jälva diskret !
Och en craZzzZZzY male posing är snyggt :emo-thumb
Kör på olika gym som vanligt. Det är en hobby. Ett 24-timmars som ligger nära där jag bor.
Om du vill låna ut honom någon vecka så bara skicka ett PM. Jag skulle behöva lite hund-kontakt nu (har ingen längre..)..13 februari, 2008 at 15:36 #764208Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Haha Yo Sune Kapune !
Kul att du tittar inNae eller alltså hur The misfits håller på idag är tveksamt, eller det beror på vem man frågar, men det är inte någon ifrån orginal uppsättningen som är kvar iallfall.
Glenn Danzig som var sångare långt tillbaka hoppade av för han tyckte de andra i bandet inte höll hans kopmpetens och han har sedan varit front figur i Danzig (självklart) och samhain.Ingen levande själ har väl missat
[http://www.youtube.com/watch?v=Ts37IyjqsFU]Den andra sångaren michael Graves. Han är med bra och fram tills att han hoppade av elelr blev kickad -98
Sedan dess tycker jag personligen inte att misfits har gått så mycket framåt, de är de gamla låtarna som rockar.:up:
grov jävel sångaren
24 februari, 2008 at 00:12 #764209Anonym anvandareMembergrymmt flow axlarna har du inte fått till riktigt ännu va ? vi får köra ngt grymt pass i skyddsrummet ngn gång
23 mars, 2008 at 22:11 #764210Anonym anvandareMemberHeadhunter wrote:grov jävel sångarenDå ska du se Jerry Only och Doyle i hans tidigare band, där snackar vi grova jävlar.
Ontopic: Trevlig Journal Misfits, och fint namn med
30 mars, 2008 at 13:22 #764211Anonym anvandareMemberMisfits wrote:ÅÅÅÅÅ tog lite kort idag, men fan vad skit det såg ut. inte en jälva muskel så långt ögat kunde se… Kändes inte bra, därför blir det armar på gymmet idag !Kämpa på bara ! :emo-thumb
2 april, 2008 at 15:31 #764212Anonym anvandareMemberYou go girl Öland på midsommar?
3 april, 2008 at 08:07 #764213Anonym anvandareMemberMisfits wrote:HAha you to cutiepie !!Jag vet inte, hoppas på det men inget är säkert… men du kommer få veta det så drar vi ner på stranden och nitar någon !
MOhahha
Oja, spikat! Blir Lundegård för mig förresten.
Shyssta axelpressar, verkar som om alla går om mig i det nu för tiden
Har en 80kg’s träningskompis som trycker upp 33:or hur lätt som helst, det är kul?11 :p -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.