- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2008 at 21:30 #82043Anonym anvandareMember3 februari, 2008 at 21:40 #764200Anonym anvandareMember
vad har du för mål med träningen? :up:
4 februari, 2008 at 11:07 #764201Anonym anvandareMemberVilket gym tränar du på? upp med lite bilder, vettja.
4 februari, 2008 at 11:11 #764202Anonym anvandareMember
Tränar brorsan?5 februari, 2008 at 09:49 #764203Anonym anvandareMemberMisfits wrote:tränar på gerdahallen nu. det är ett helt ok gym, lite för mycket folk och lite för Gay bara.
Komemr nog itne lägga upp några bidler, det får bli nya bilder när jag tar några i så fall. :up:Ok, ja jag tränar också där ibland, med betoning på ibland, eftersom jag pluggar i Lund. Tycker det är ett utmärkt gym, de har i stort sett allt jag önskar. Inte brukar det vara särskilt mycket folk heller, men jag tränar alltid dagtid så det kan ju bero på det, och nån direkt gay-faktor har jag inte noterat.
5 februari, 2008 at 13:34 #764204Anonym anvandareMemberThe Misfits! Damned jag lyssnade på dem back in the late 80`s! Det var meningen att vi skulle ha spelat med dem i Usa… Håller de på fortfarande???
ZONE
6 februari, 2008 at 16:15 #764205Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Nej, tyvärr satt han ett år på kåken och sedan så skötte han sig itne efter det heller så vi hörs mest genom föräldrarna.
Men Jag tränarRiktigt tråkigt att höra.
10 februari, 2008 at 21:21 #764206Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Ja det är det.jag är dock här så jag tycker du ska sticka in trynet här och peppa mig :emo-thumb
Affe är på hunddagis hela denna veckan hahah :whistle:
Tror itne de gillar honnom !JAg vill se Blue steel !
Haha, om du blir peppad av crazy male dressed poseing så får jag väll trycka in en bild.
Jag kan passa Affe om du behöver avlastning. Bor i Malmö nu, så det är lite närmare. Helt seriöst. Jag har gott om tid.11 februari, 2008 at 16:22 #764207Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Hahah fan vad roligt, hur har du kommit ända ner hit till skåne land ?