- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 april, 2008 at 07:36 #764214Anonym anvandareMember
Lundegård ligger 3km ifrån Köpingsvik!
Bra pass, kör på tungt!
Bilder?
19 april, 2008 at 08:31 #764215Anonym anvandareMemberta i lite för fan.. annars skickar jag malin på dig, hon äter dig levande och spottar ut dina testiklar!
20 april, 2008 at 12:34 #764216Anonym anvandareMember:dance:
20 april, 2008 at 20:54 #764217Anonym anvandareMemberhaha, du är allt lite lustig. är du ledsen i ögat över något ? Se till att träna ltie nu istället för att prata så mycket skit
Sedan är jag väl inte heller tillsammans med henne så fuck u biatch20 april, 2008 at 21:33 #764218Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Japp, 2.5 års förhållande åt helvette i denna åldern när man hinner gå igenom så jävla mycket tillsammans är ingen höjdare i dagsläget.Fast det är klart, vad vet du. Du har ju JENSSEN ! (retas)
Du ska väl itne snacka om träning, har hört att du är tjock, DET ÄR INTE JAG.Rutorna ser man genom linnet !
:up:
haha, har faktiskt en annan tjej ska du se :p
Finns bilder i min dagbok, lite mer färska.
Visst var man lite småtjock innan, men kommer nog spöa upp de flesta till sommaren
Ses på Ron, om du bor i närheten. Ska dit och träna om 2-3veckor, någon gång runt 9-10 maj. tihi20 april, 2008 at 22:27 #764219Anonym anvandareMemberMisfits wrote:DEls så bor jag juE i lund nu så tränar inte på ron innan… samt att precis det datumet är det TAndemcykling här i Lund så vi ska cykla ifrån Göteborg och hem… Men till sommarne kanske, om man tränar påVem ska dui träna med ?
hehe, låter trevligt. En polare till mig, pluggar i lund, ekonomi eller något, körde någon tandemgrej i somras, kom dock på att det var på eget initiativ och inte via skolan, så det var inget… hehe. tänkte om han skulle varam ed igen. Joakim Jönsson heter han, kommer från Ystad. Kankse någon du vet vem det är… lund är ju litet haha…
Ska träna med en polare från karlskrona. han bor i gbg och vi tänkte utforska världen, nej men vi tränade runt lite och gillade ron så tänkte vi tar ett nostalgi pass där.
Vad heter du om man får fråga? Blev nyfiken.
21 april, 2008 at 09:57 #764220Anonym anvandareMemberallright
22 april, 2008 at 16:33 #764221Anonym anvandareMembergrillat låter fint, bra benpass samt jag känner din bror, luskade fram vem han var…
22 april, 2008 at 23:01 #764222Anonym anvandareMemberMisfits wrote:Så nu vet du att han itne har hög standard på brudarna ?eller ?
:pop:
23 april, 2008 at 08:27 #764223Anonym anvandareMemberCurly wrote:Min lilla Karin är väl rätt söt?
23 april, 2008 at 13:24 #764224Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Min lilla Karin är väl rätt söt?Söt som socker :emo-thumb
23 april, 2008 at 13:26 #764225Anonym anvandareMemberMisfits wrote:JAg vill bara förmedla att detta inte är en Nätdejting sajt !Snart är väl paranoida nätdejting-offret ”Plure” eller vad han hette här på forumet här inne och snurrar…
Vilket vore allt annat är ljuvligt !Curly: du kan bara göra smileysar, jätte super duper roligt och sött !
Richard.B: Vill du sälja ditt fru är jag itne rätt köpare !
Idag ska jag träna rygg, har fortfarande träningsverk i armar och ben och mage… känns bra, maten har itne varit jätte jätte bramen försöker iallfall få i mig protte… så jag kan se det som lite små deff
Ses efter ryggpasset…
Tjao
:p :pop: :ike:
25 april, 2008 at 11:41 #764226Anonym anvandareMemberTycker nog bilden på Karin höjde standarden på denna tråden med ca 78 %.
4 maj, 2008 at 14:49 #764227Anonym anvandareMemberMisfits wrote:SÅ nu hade jag tänkt börja träna igen efter x antal veckors liten svacka och uppehåll…
Vetifan vad jag ska köra idag men antingen ben/mage eller armar….Båda är lika kassa (förutom magen då men den kan aldrig bli för bra)Kommer antagligen vara jälvigt klen då jag inte har käkat annat än typ en pizza om dagen i en veckas tid och festat varannan eller vart 3:e dag.. men så behöver man göra ibland…
SÅ jag återkommer senare för att säga hur jälva kasst passet gick heheh
Kom igen nu!!!
Kör på för f-n!!!:wazzup::yahoo:
Go Misfit,go Misfit!!
5 maj, 2008 at 08:17 #764228Anonym anvandareMemberDitt svin, BÅDE Primare och Audiodector, nu jävlar :p
Visste inte att du också var ljudofil?
Du är stark när du tränar! Fortsätt så och bli stor nu!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.