The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 495 total)
  • Author
    Nico2 wrote:
    Var själv hemma sent inatt men körde ett ryggpass för en timme sedan å det gick faktiskt förvånansvärt bra…..bara att köra lite lättare vikter för att få ordentlig kontakt…..så lätta på vikterna så går nog benpasset bättre än vad du hoppats på :up:

förresten schysst avatarbild…..är det du? ser massiv ut
    See Ya….

Blev lite ändringar i planerna för Eva är sjuk så jag körde rygg/marklyft och fick iväg en tvåa på 220kg vilket förvånar mig lite, har inte kört marklyft på riktigt länge :)
    Yapp, det är jag på bilden, tagen dagen innan jag skulle ställa upp i en strongmantävling -100, dietade som fan och vägde mig på badrumsvågen.. på tävlingsdagen och en riktig våg vägde jag 96kg :(

Ps, utgår ifrån att även ni fick inspektion av diverse myndigheter inatt :whistle:

Lite bilder från fredagens axelpass.. Nico visar dagsformen också!! Och vi körde sottande fria axelpressar på 100 kg, körde en fyra i alla fall! Kändes gött!!

Fick träningsbesök av magda också.. Och Anders ”Aze” men han brukar ju vara med ganska ofta..

grymma stockar på nico! :- )

Fasen Sebbe att du inte la in det fina kortet på Nico, där han ser större ut :D

och dessutom valde de värsta kortet på mig..usch..haha!

MagdalenaO wrote:

Sluta nu.. Det finns många kort där jag inte direkt ser ut som nån tiopoängare, men det gör man oftast inte när man kör hårt för då kör man inte tillräckligt hårt..:p

Richard B wrote:
    grymma stockar på nico! :- )

Tackar….har alltid haft bra stockar….däremot så är ju vaderna mest lika trumpinnar……så det är bara att kämpa på…..man har ju inte de där byggargenerna direkt :(

Zebaztian wrote:
    Sluta nu.. Det finns många kort där jag inte direkt ser ut som nån tiopoängare, men det gör man oftast inte när man kör hårt för då kör man inte tillräckligt hårt..:p

Fotot på min posering då……ser ut som att jag rökt crack hela helgen……helt tom i blicken…..och i hjärnan:p

aze wrote:
    Fasen Sebbe att du inte la in det fina kortet på Nico, där han ser större ut :D

hahaha…du menar fotot där jag smeker mig på magen och ser allmänt gay ut:P

Då har man varit på morgonpromenad med vovven och skall snart ned till skolan.. Körde baksida ben igår och körde superset på varje övning.. Det va nice:p

Idag är det bröst på schemat och skall väl försöka ta lite kort också!!

Nico2 wrote:
    hahaha…du menar fotot där jag smeker mig på magen och ser allmänt gay ut:P

YES hahaha:p

Enligt önskemål…

hahahahaa:D sånn posering skulle passa på scenen:D

MagdalenaO wrote:

Sebbe verkar gilla att lägga upp dom värsta bilderna på en;):p men jag tyckte du va fin på bilden =)

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.