The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 495 total)
  • Author

Tack Sebbe :emo-thumb

Zebaztian wrote:
    Enligt önskemål…

Någon är havande… :p

ettan wrote:
    Sebbe verkar gilla att lägga upp dom värsta bilderna på en;):p men jag tyckte du va fin på bilden =)

Jag tar bilder från real life och inga uppradade smile här inte, :p Det var ett tag sen man såg dig på gymmet nu, vi har säkert bara gått om varandra.. Det e ju ganska lätt gjort när man tränar på ett gym som har öppet dygnet runt!!

Zebaztian wrote:
    Jag tar bilder från real life och inga uppradade smile här inte, :p Det var ett tag sen man såg dig på gymmet nu, vi har säkert bara gått om varandra.. Det e ju ganska lätt gjort när man tränar på ett gym som har öppet dygnet runt!!

Hehe =)
    Jag har varit hemma i kinna hos mor å far. Längtar verkligen till exhale kan jag lova till helgen åker jag hem iallfall de ska bli skönt :p
    Jävla gött väder vi har fått nu 8)

Nico började nästa lipa idag.. Dessa sydlänningar, haha:p

Dagens pass (Biceps Triceps) bestod av:
    Stångcurl 2 set med ”enkeldropp” och 1 set med dubbeldropp
    Pushdowns (klart man fick hänga på en extra 25 kaka o köra en tolva..)
    Stående cablecurl (kör den så att man lutar sig lite framåt så att man bara låter biceps jobba och inte axlar, rygg osv..)
    Stånde triceps bakom huvet med rep i cable
    Liggande cablecurl på bänk (när man kör från övre trissan till pannan)
    Skullcruschers

Körde mkt kabel idag. Det var längesedan men båda fick ett jäkla pump. Nico började som sagt nästan lipa.. Stackarn :happy:

Zebaztian wrote:
    Nico började nästa lipa idag.. Dessa sydlänningar, haha:p

Dagens pass (Biceps Triceps) bestod av:
    Stångcurl 2 set med ”enkeldropp” och 1 set med dubbeldropp
    Pushdowns (klart man fick hänga på en extra 25 kaka o köra en tolva..)
    Stående cablecurl (kör den så att man lutar sig lite framåt så att man bara låter biceps jobba och inte axlar, rygg osv..)
    Stånde triceps bakom huvet med rep i cable
    Liggande cablecurl på bänk (när man kör från övre trissan till pannan)
    Skullcruschers

Körde mkt kabel idag. Det var längesedan men båda fick ett jäkla pump. Nico började som sagt nästan lipa.. Stackarn :happy:

Hardcore mannen….HARDCORE;)
    Å jag lipade inte….jag skrek efter mamma:D

Ja fy f n va du plågade mina stackars armar igår……and I LIKE!!!!

Nu sitter man i soffan och är helt slut efter ett framsida benpass.. Körde förutmatting idag.

Passet:
    Benspark (uppvärmning 4 set)
    Benspark (4 set där vi höjde på varje set till TUNGT)
    Fria frontböj (Nico och Anders körde vanliga böj men jag klarar inte riktigt det om jag vill köra djupt för mitt BIG ASS åker bak för mycket) Höjde även här på varje set. Körde 4 set.
    Benpress (körde så djupa det bara går och körde 20- reppare och med så lite vila så möjligt mellan seten) Körde 3 set.

Det kanske inte var lika många övningar som vi brukar köra men när man kör förutmattning så får man en sån otrolig pump så det går inte att gå eller röra sig eller nånting. När man skulle stretcha efteråt räckte det med 1/3 del av rörelsen för att det skulle sträcka :p

Nu blir det att lägga sig i ett så varmt bad som möjligt för att man skall kunna gå imorgon..

Zebaztian wrote:
    Nu sitter man i soffan och är helt slut efter ett framsida benpass.. Körde förutmatting idag.

Passet:
    Benspark (uppvärmning 4 set)
    Benspark (4 set där vi höjde på varje set till TUNGT)
    Fria frontböj (Nico och Anders körde vanliga böj men jag klarar inte riktigt det om jag vill köra djupt för mitt BIG ASS åker bak för mycket) Höjde även här på varje set. Körde 4 set.
    Benpress (körde så djupa det bara går och körde 20- reppare och med så lite vila så möjligt mellan seten) Körde 3 set.

Det kanske inte var lika många övningar som vi brukar köra men när man kör förutmattning så får man en sån otrolig pump så det går inte att gå eller röra sig eller nånting. När man skulle stretcha efteråt räckte det med 1/3 del av rörelsen för att det skulle sträcka :p

Nu blir det att lägga sig i ett så varmt bad som möjligt för att man skall kunna gå imorgon..

Ja pump fick man ju definitivt. Helt otroligt att så få set kan ge en sån pump….grymt pass idag brother.

Har fortfarande inte orkat resa mig ur soffan för att ta en dusch….vissa har ju inte lyxen att ha ett badkar:P

Nico2 wrote:
    Ja pump fick man ju definitivt. Helt otroligt att så få set kan ge en sån pump….grymt pass idag brother.

Har fortfarande inte orkat resa mig ur soffan för att ta en dusch….vissa har ju inte lyxen att ha ett badkar:P

Sebbe bjuder väl in dig på ett parbad :D

aze wrote:
    Sebbe bjuder väl in dig på ett parbad :D

haha +1 ?

Nico2 wrote:

badkar är perfekt, ibland lägger man sig där och säger till flickvännen att bara spola av en… dock så frågar hon om man är en blåval så då blir man lite ledsen i ögat :D

Jag måste oftast bada efter ett benpass.. Men tro inte att det är ett sånt där skönt bad. Får bada så jäkla varmt att man känner sig skållad men det gör underverk för musklerna..:emo-thumb

Och snart är det dags för kvällspromenad med vovven..

YES!!!! Idag blir det hotellfrukost……vaknade redan kl 6 för att jag var hungrig. Våfflor med grädde å nutella….kan de bli bättre eller

Zeb! Eftersom du jobbade inatt så vågar jag inte ringa å väcka dig….du behöver ju din skönhetssömn:D Haha

See Ya!!!!!

Nico2 wrote:
    YES!!!! Idag blir det hotellfrukost……vaknade redan kl 6 för att jag var hungrig. Våfflor med grädde å nutella….kan de bli bättre eller

Zeb! Eftersom du jobbade inatt så vågar jag inte ringa å väcka dig….du behöver ju din skönhetssömn:D Haha

See Ya!!!!!

ibland vill jag sparka dig i skrevet. Ibland är nu.

Från gårdagens axelpass.. Batteriet på kameran tog slut så vi hann bara med att ta kort på en övning..

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.