The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 495 total)
  • Author
    Zebaztian wrote:
    Och ja vet.. Jag har chickenlegs men tro inte jag inte kämpar med att få upp dem! Benpassen ger jag verkligen allt på! No retreat, no surrender!

Om du är orolig för ”chickenlegs” som du påstår att du har, kan du sluta oroa dig nu. För först kommer ju styrkan, å snart efter storleken… Och med dom vikterna blir det nog inga problem! :emo-thumb

Zebaztian wrote:
    Varit dåligt med uppdateringar här nu.. Dieten går framåt sakta men säkert så det är precis som jag vill ha det så jag inte tappar i massa. Har lätt för det under en diet.

Här kommer i alla fall lite bilder från fredagens benpass…

Du får passa dig för felix….han verkar väldigt sugen på att ta ett ordentligt tag om dina bröst :p

Vadå dieten går sakta framåt…..ser riktigt bra ut min vän…….och då är det ju 12veckor kvar.
    Har nog aldrig träffat ngn med den disciplinen som SEbbe har ska ni veta!!!!

Nico2 wrote:
    Du får passa dig för felix….han verkar väldigt sugen på att ta ett ordentligt tag om dina bröst :p

Vadå dieten går sakta framåt…..ser riktigt bra ut min vän…….och då är det ju 12veckor kvar.
    Har nog aldrig träffat ngn med den disciplinen som SEbbe har ska ni veta!!!!

Vart är du min vän.. Ensamt i den mörka lägenheten när du är på jobbet:(

Tack för de värmande orden min iron brother! Och passa er där ute. Nico åker snart till thailand och han säger att han skall träna som F-n, äta och bara må gott. Och när man mår gott så går träningen bra! Och det kan ni ta som dagens visdomsord..

TobiasJohansson wrote:
    Om du är orolig för ”chickenlegs” som du påstår att du har, kan du sluta oroa dig nu. För först kommer ju styrkan, å snart efter storleken… Och med dom vikterna blir det nog inga problem! :emo-thumb

Tack för de värmande orden Tobbe! Det motiverar mig ännu mer! Och till er som är lite längre, jag är runt 182 cm. Kör djupt på knäböjen, benpressen, hacksquaten osv. Jag har kört kort innan och fått ok utveckling, men så en dag sa jag till mitt ego att skippa de allra tyngsta (körde knäböj på 260 kg, korta då alltså) vikterna och köra djupare. Tack Tom för att du lärde mig ordentliga knäböj. Står lite bredare och med fötterna lite utåt för annars kommer jag inte djupt, utan röven åken ut och vikten åker fram, men inte nu längre!

Men Tobbe skulle vi kunna göra ett byte under tävlingsdagen, VILL HA DINA VADER! Jäklar vad jag får kämpa för vader gott folk, men fick kommentarer på gymmet häromdagen att de har växt så det går åt rätt håll..

Har haft træningsværk i benen sen i fredags. Børjar slæppa nu :up:

Lite pics från gårdagens helkroppspass.. Är för seg för att skriva nåt.. Kycklingen är på spisen, så snart får jag energi igen.

Coola bilder!
    Gillar krigar ansiktet, så ska det se ut när man tränar! :p

Brukar själv va mästare på att få till snygga krigar miner på mina bilder!

MVH Emil :up:[/b]

ED86 wrote:
    Coola bilder!
    Gillar krigar ansiktet, så ska det se ut när man tränar! :p

Brukar själv va mästare på att få till snygga krigar miner på mina bilder!

MVH Emil :up:[/b]

Thanks!! Jo det brukar bli en del crazy eyes.. Finns en del bilder längre tillbaka i dagboken där det ser ut som jag skall döda nån, men va fn, det blir ju så när man tar i så man nästan skiter på sig..
    Lycka till med träningen!! Keep on fighting!

Zebaztian wrote:
    Thanks!! Jo det brukar bli en del crazy eyes.. Finns en del bilder längre tillbaka i dagboken där det ser ut som jag skall döda nån, men va fn, det blir ju så när man tar i så man nästan skiter på sig..
    Lycka till med träningen!! Keep on fighting!

:D
    Tack detsamma! Kriga på!

Kika gärna in i min journal, finns nog flera spräng röda face där oxå! HAHAH!

Zebaztian wrote:
    Tack för de värmande orden Tobbe! Det motiverar mig ännu mer! Och till er som är lite längre, jag är runt 182 cm. Kör djupt på knäböjen, benpressen, hacksquaten osv. Jag har kört kort innan och fått ok utveckling, men så en dag sa jag till mitt ego att skippa de allra tyngsta (körde knäböj på 260 kg, korta då alltså) vikterna och köra djupare. Tack Tom för att du lärde mig ordentliga knäböj. Står lite bredare och med fötterna lite utåt för annars kommer jag inte djupt, utan röven åken ut och vikten åker fram, men inte nu längre!

Men Tobbe skulle vi kunna göra ett byte under tävlingsdagen, VILL HA DINA VADER! Jäklar vad jag får kämpa för vader gott folk, men fick kommentarer på gymmet häromdagen att de har växt så det går åt rätt håll..

Mina vader? nänä, du kan inte sno mitt trumfkort!

Kul tråd med många bilder! Ser riktigt grov ut… och vilka vikter:bb2: Grymt! :)

TobiasJohansson wrote:
    Mina vader? nänä, du kan inte sno mitt trumfkort!

Damn it!! Jaja, då får jag väl helt enkelt köra dem hårdare..

Freppazz wrote:
    Kul tråd med många bilder! Ser riktigt grov ut… och vilka vikter:bb2: Grymt! :)

Trevligt att du tycker det! Orkar inte skriva alltid och jag bryr mig inte om vikter så då är det bäst att visa det genom bilder istället och då får de som vill se vilka vikter jag kör på se det genom bilder..

Grov, njae, not yet, men det går åt rätt håll! Ha det gott och kör hårt! Lycka till!

Yo!! Nu har Nico lämnat mig.. Ligger i soffan och kollar på hans BIG ASS tv som han i alla fall lämnade till mig. Han flyttade ut idag och skall bo hos sina föräldrar i halmstad i några dagar och sen är det thailand i två månader för hans del..:evil:

Hade tänkt skriva en massa o lägga upp bilder men jag är heeeellltt slut! Varit och kört ben. Övningarna var:
    Hacksquat 6 set
    Marklyft bakom 3 set
    Raka marklyft 6 set
    liggande låcurl 3 set
    Stående vadpress 4 set

Skulle ha följr med Sewsen (SM. vinnaren i Bodyfitness) hem, men jag orkade inte gå långt så jag hoppade på bussen. Hennes fart är ju löpning för mig:D Kör för er som inte vet mycket cardio, lite promenader (rör mig allmänt mkt), intervallträning på cykeln och sen kör jag så lite vila som möjligt på mellan seten..

Lite bilder på dagsformen såsom den var i söndags. Vissa bilder är med blixt och nån utan därav varierar kvalitén på bilderna.. Men men, this is me IN THE FLESH!

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.