The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541614

    Snyggt Zebaztian! :)

    #541615
    faogel wrote:
    Snyggt Zebaztian! :)

    Thankz man! Och som sagt hör av dig innan du kommer ned till gbg så är det bara att hänga med på ett pass. Så jag får se vad du går för:D

    #541616
    Zebaztian wrote:
    Thankz man! Och som sagt hör av dig innan du kommer ned till gbg så är det bara att hänga med på ett pass. Så jag får se vad du går för:D

    Yep, I will :D
    Kommer upp fredag kväll vecka 7 och stannar till måndagen.
    Så, det är när det passar dig :D

    #541617

    Riktigt fin ram där Sebbe :up:
    Kommer bli hur grymt som helst när det här är klart 8)

    #541618

    Tja hppas traningen gar fint. Har e de varmt. Tankte kora ett pass imorn.. Ha de sa syns vi den 10nde. :up8)

    #541619

    Lägger upp en bild från Sebbes födelsedag när vi var uppe på SM

    Den stora frågan är: Är Sebbe far till alla barnen (eller har vi tjejer bara valt lite fel kläder):p

    #541620
    Meri wrote:
    Lägger upp en bild från Sebbes födelsedag när vi var uppe på SM

    Den stora frågan är: Är Sebbe far till alla barnen (eller har vi tjejer bara valt lite fel kläder):p

    Nice Mariam!! Skjortan satt lite tight över magen där, hehe! Ses på gymmet. kram kram

    #541621
    Johan Malm wrote:
    Riktigt fin ram där Sebbe :up:
    Kommer bli hur grymt som helst när det här är klart 8)

    :o:o Tack som F-n johan! Det enda man kan göra är ju att dieta hårt, köra sina pass och öva posering osv osv. Sen är det ju (tyvärr;)) upp till domarna.. Jag kör på så hårt det går och förhoppningsvis kan vi planera ihop nåt i Sthlm nån gång efter tävlingen så du (ni) får visa ”din town”.

    Ha de gott!

    Mvh

    #541622
    Zebaztian wrote:
    :o:o Tack som F-n johan! Det enda man kan göra är ju att dieta hårt, köra sina pass och öva posering osv osv. Sen är det ju (tyvärr;)) upp till domarna.. Jag kör på så hårt det går och förhoppningsvis kan vi planera ihop nåt i Sthlm nån gång efter tävlingen så du (ni) får visa ”din town”.

    Ha de gott!

    Mvh

    Nej mycket mer kan man inte göra…
    Ja det vore riktigt trevligt om du och Nico ville komma till huvudstan och ”härja” runt med mig och Tobbe :D
    Kan iofs inte tänka mig att det kommer sluta så bra om fyra fylliga CBB-killar drar till stureplan och delar på några helrör :D

    Ha det gott!!

    #541623
    Johan Malm wrote:
    Nej mycket mer kan man inte göra…
    Ja det vore riktigt trevligt om du och Nico ville komma till huvudstan och ”härja” runt med mig och Tobbe :D
    Kan iofs inte tänka mig att det kommer sluta så bra om fyra fylliga CBB-killar drar till stureplan och delar på några helrör :D

    Ha det gott!!

    Haha, helt sant det Johan :D.. Du glömmer en sak bara. Jag kommer antagligen köra -100 nu istället. Vi får som sagt se hur det ser ut men på dessa bilder väger jag 107 och med min längd skulle jag behöva gå ned 19 kg till för Cbb, men som sgt vi får se vad det leder..

    #541624
    Zebaztian wrote:
    Haha, helt sant det Johan :D.. Du glömmer en sak bara. Jag kommer antagligen köra -100 nu istället. Vi får som sagt se hur det ser ut men på dessa bilder väger jag 107 och med min längd skulle jag behöva gå ned 19 kg till för Cbb, men som sgt vi får se vad det leder..

    Nej 19 kg ser det ju inte direkt ut att finnas om man kollar på dom där bilderna..
    Bra jobbat :up:

    #541625

    Fick ett jäkla sug igår efter nåt gott så jag fick sätta hjärnverksamheten på högvarv. Sagt och gjort, började vispa äggvitorna (hade bara handvisp, vilket cardiopass, hehe). Tänkte göra maränger, med sötingsmedel såklart. Men efter en halvtimmes vispning så hade det självklart blivit stelare, men inte tillräckligt. Så istället slängde jag i lite proteinpulver och satte in allt i frysen. Blev en riktigt god ”glass” av det hela. Rekommenderas starkt!!!

    Näe, nu är det dags för lunch! Ha det gott allihopa!

    #541626
    Zebaztian wrote:
    Fick ett jäkla sug igår efter nåt gott så jag fick sätta hjärnverksamheten på högvarv. Sagt och gjort, började vispa äggvitorna (hade bara handvisp, vilket cardiopass, hehe). Tänkte göra maränger, med sötingsmedel såklart. Men efter en halvtimmes vispning så hade det självklart blivit stelare, men inte tillräckligt. Så istället slängde jag i lite proteinpulver och satte in allt i frysen. Blev en riktigt god ”glass” av det hela. Rekommenderas starkt!!!

    Näe, nu är det dags för lunch! Ha det gott allihopa!

    Det lät ju onekligen gott, kanske skulle provas till helgen…. :up:
    Ha en god lunch,vad nu som bjuds….

    #541627

    Vägde mig för en gång skull..

    Morgonvikt: 106,5 kg

    Alltid när jag jobbat natten innan vaknar jag och så ser det alltid lite bättre ut än när man inte jobbat.. Why is that? Är det bara för att man förbränner såpass mycket av stå upp i 6 timmar och snacka med idioter (vissa e trevliga dock:)) Träffade även en branschtjej igår som var ut o kikade på stan. Rebecca (kommer tyvärr inte ihåg efternamnet eller placeringen men ja tror femma på FF i långa BF- klassen). Hon var riktigt bra på FF och hon är bara runt 20 år (tror kanske t om 19). Hon kan nog gå långt. Måste också passa på att nämna hennes pojkvän Patrik Kassra (stavning??). GOT DAMN VILKEN SNYGG FYSIK! Keep it rockin!!

    Ha de gott för nu måste jag laga mat och packa matlådor för jag skall till operan på nån föreställning med familjen och då får man ju sitta där o äta sin kyckling o proteindrinkar medans de säkerligen kommer gå loss i nån närliggande cafeteria eller nåt.

    Keep on growing folks!!

    #541628

    Kampa pa sebbe. Ser riktigt bra ut.. :) Plaga nu skiten ur Felix me.. hahaha

    Nico halsar me.

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.