The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541629

    Tack allihopa för era kommentarer men bara så ni vet så är jag inte ute efter ryggdunkare. Har ni några åsikter om whatever så är det bara att komma med kritik, om den är konstruktiv såklart:)

    Har varit lite dålig på att uppdatera här men det har varit för att jag varit riktigt diettrött det senaste och så har jag jobbat en del osv. Livet kommer emellan ibland helt enkelt. Har inga tränings- eller formpics att bjuda på men lite diverse matbilder kan vi bjuda på..

    #541630

    Hmm, tankarna går just nu såhär..

    Sandefjord (29 mars) – hinner jag det så kanske. Nära till min gamla hemstad Strömstad och jag får gratis båtbiljetter över skagerack, :p
    Oslo (4 april) – har hört att svenska blir neddömda, och 1 vecka till huvudmålet SWGP, kanske man fuckar upp nåt..
    SWGP (11-12 april)- HUVUDMÅLET!! Här skall jag stå på scen och ha det hur kul som helst, så länge ja vet att jag gjort allt i min makt för att bli så bra som möjligt är jag nöjd oavsett placering!
    Loaded Cup (18 april) – Har hört mkt gott om den här tävlingen och grymma gästposörer. Kanske köra denna också??
    Fredrikstad Open (25 April) – Ny tävling, men ingen infon om denna. Ligger också nära den gamla hemstaden plus att jag har mycket vänner här..

    Övriga tankar – Det blir ju inte billigt det här, men vad fasiken! Jag har även ett jobb på gång (äntligen ett jobb för min utbildning, civilekonom/logistiker) som kommer kräva ganska mycket och de vill väl att man skall börja så fort som möjligt och då kan man ju inte börja ta ledigt hursomhelst..

    Får som sagt se vad som händer!

    #541631

    Instämmer med övriga, fin ram. Vad är vikten på bilderna?
    Mvh Chris

    #541632
    storcc wrote:
    Instämmer med övriga, fin ram. Vad är vikten på bilderna?
    Mvh Chris

    Man tackar man tackar:) Behöver lite peppning nu! Denna veckan har varit helt ok, fram till igår kväll! Stod typ och sov på jobbet, och inatt blev bara 3,5 timmar sömn, mycket toabesök o jag var jättetrött men det gick inte sova bara.. Idag har jag varit på båtmässan också med barndomsvänner så det var bara att packa matlådor och sno till sig en gaffel på mässan (den var riktigt fin också, haha) och käka kycklingen där inne.. Fick många blickar men vad gör man inte.

    Väger mig inte så ofta för man blir ofta nojjig tycker jag utan följer mest spegeln. När bilderna togs hade jag dock vägt mig och vågen stod då på 107 kg.

    Nu måste ja äta sen SOVA, slappa och kolla film och bara vara.. är LEDIG IDAG, EN LÖRDAG!!!!

    Ha det gott

    #541633

    Yo Yo iron bro!!!!

    Varma halsningar fran koh samui…..Ser bra ut….tur for dig att jag foljer dig harifran sa du inte fuskar med nat..hahahahah

    Har kommer lite bilder

    #541634

    Nico, din gris!! :D

    Själv så sliter man som ett djur i ett kallt och grått Göteborg. Förutom igår då när det var fint och klart väder, lite kallt då, men det tycker jag bara är friskt och skönt!

    Igår hade jag som sagt ätardag, eller social dag som jag även kallar det. Kan fika med vänner, eller kika en film med tillhörande snacks osv. Igår så blev det bland annat gröt med äggvita och proteinpulver (SAKNAR DETTA SOM #%%”!), en semla, lite godis, en pizza faktiskt och ett par jordnötsmackor och en daimglass. Fick sånt tryck så jag kunde inte sova igår!! Och idag kan jag knappt gå för att trycket sitter kvar, speciellt i vaderna. Så nu har jag tagit på mig benvärmare (typ rehband, you know what I mean) och smörjt in vaderna med Linex, det börjar bränns så SMÅTT!! Förhoppningsvis lägger sig trycket till träningen lite senare.

    Ha det gott så länge och kör så det ryker allihopa som är här inne och kikar. Hade dock varit roliga med lite mer kommentarer eller om ni har frågor så är det barfa att köra på. Vi är alla här för nöjets och kunskapens skull!

    #541635

    Ruggit bra journal. Fick man mkt motivation :D Var köper du äggvita på tetra? Ha det gött!!

    #541636
    Toobbee wrote:
    Ruggit bra journal. Fick man mkt motivation :D Var köper du äggvita på tetra? Ha det gött!!

    Tack, alltid trevligt att höra! Har varit lite dåligt med bilder det senaste ara, men det skall vi råda bot på inom en snar framtid… Jag köper äggvitan hos en matgrossist (man måste köpa den genom ett registerat företag som har kundkort hos grossisten). Du kan alltid fråga en konditor, men då får du oftas en megahink, men är man ett par stycken är det ju inga problem!

    Ha det gott och lycka till med din träning!!

    Mvh Z

    #541637

    Vad händer min vän? Nu börjar det bli dags att hosta upp en ny bild på formen! Hoppas allt rullar på som det ska…

    #541638

    Riktigt roligt att träffa och köra ett pass med dig idag :) Mycket inspiration

    Kör hårt ;)

    #541639

    Tjena min alskade bror…….Gott med trycket du snackar om…finns ju inget som slar det ju. Ar du inne pa fullstandig keto nu eller?

    Sjalv sa blev det lite festande dagarna innan damir och grabbarna skulle hem…..du vet ju ju hur mycket sprit jag tal…hehe…typ tva bacardi breezers…..sen var man kung pa dansgolvet…hehehhe……men de e ju i alla fall cardio. Har gatt upp till 113kg nu och i lite battre form an innan jag akte. Nu ar sandra har och grabbarna har dragit hem sa det ar nu full fokus mot SM.

    Jag vill garna se bilder pa dig….fota lite nu for faaan.

    Forresten har du fatt bilen?

    Saknar dig mycket……kampa pa nu….:up:

    #541640

    Tjena!

    Igår körde jag ett armpass med ett par kända bodianer. Passet blev lite längre pga av att vi var 4 pers men körde på bra ändå. Jag tror besökarna var nöjda också. Körde mitt upplägg på armar och de sa att det kändes bra som faan och att vi körde övningar de inte är vana med.

    Från och med imorgon börjar jag på ett nytt träningsschema där jag kommer köra en muskelgrupp två ggr per vecka och ett par muskelgrupper en gåg (har lätt för dessa, men nämner inte vilka dessa är..:p)

    Idag är det fyllnadsdag vilket innebär att jag äter KOLHYDRATER och JA NICO 100% KETO, fast med en liten twist, får lita på coachen och ni som såg Tobbe Kelmeling på lucia såg ju att han var hård så möjligheten finns ju, hehehe.

    Har ökat cardion lite från i stort sett ingenting till en sväng på morgonen och en sväng efter träningen. I mitten på veckan får jag min lilla tjej också och då blir det självklart mer promenader. Tempot blir inte lika högt, men då går jag i stället lite längre. Hon måste ju få nosa o kika lite.

    Miss you to my dear brother.. Har lätt för att psyka upp mig själv för träning osv MEN du vet ju EXAKT när jag behöver hjälp och på vilket sätt osv. I och för sig har jag ändrat lite när man passar. Man hjälper bara till ytterst lite!! Och man får då psyka upp sig ännu mer och lita på sin partner för att inte köka ryggen, lyfta röven från bänken och allt vad man gör för att ”bara få upp vikten).

    Morgonvikt innan frukost idag var 105,9 så det känns helt ok. INte mycket till viktnedgång men fettnedgången känns stor. Lägger lätt på mig (muskler då antagligen) vid diet = BRA MAT!! Fick klart godkänt av coachen igår.

    Har även ett schysst fritt program på gång (kommer man inte till final skall jag filma det och lägga ut det i alla fall). Har dock inte bestämt musik, har MYCKET idéer dock.

    Until next time: eat right, be consistent, treat people and your surroundings with respect, , have goals, belive in your self AND NEVER GIVE UP ON YOUR DREAMS!!!!

    Foton kommer en har ingen fotograf;)

    #541641

    Tack för ett gött pass Zebbe!
    Armarna är ganska döda idag haha.
    Alltid kul med nya övningar. Ska fortsätta med dom :D

    #541642

    Bara trevlig faogel.. Och om nån annan vill köra nåt pass nån gång är det bara att höra av sig..

    #541643

    Dagsformen på ätaredagen så ha överseende med magen. Fick äta carbs som ni kommer se på bilderna sen. Bra carbs dock. blev så glad över att få äta ris och havregrynsgröt (med BANAN I!!)

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.