The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541644
    #541645

    Ser riktigt bra ut! Du tränar på exhale va? Har för mig att det var dig jag såg när jag var där för några veckor sedan..:)

    #541646

    Fick äta ris till kycklingen. Njöt riktigt ordentligt o satt och läste ett gammalt MD nummer och sköljde ned det med lite pepsi max. Sen min specialité. Havregrynsgröt gjord på äggvita (ingen vatten) proteinpulver och banan. Blandad allt och kokar. MUMS!!

    #541647

    Svårt att ta kort själv, men vad fasiken. Jag bjuder på detta..

    #541648
    anders172 wrote:
    Ser riktigt bra ut! Du tränar på exhale va? Har för mig att det var dig jag såg när jag var där för några veckor sedan..:)

    Yes. Varit där ett bra tag nu. Det ät bara att komma fram och presentera dig o tjöta lite. Dock kanske jag inte är kontaktbar UNDER passet då jag försöker vila minimalt mellan setten..

    #541649

    Kött, bra jobbat.

    #541650

    Tjena
    Aha det börjar släppa bra nu ser jag. Kul

    kämpa på nu ska bli skoj att se slut resultatet.

    MVH

    #541651

    Bra sebbe nu börjar det hända saker:emo-thumb fortsätt så.
    Blir de nån träning idag? iså fall vet du när du befinner dig på the dungeon ungefärligt? tänkte att du kanske kan ta med dig filmerna o skit om vi kan tima in nåt, plus kanske köra lite posedown jag behöver lite sådant nu känns det som om du kännder för det, du är ju i en tyngre vikt klass än mig men det kvittar för mig kul o träna posering med, har blivit lite för lite av den varan ändå för min del.

    Aja hur som ser bra ut som sagt vi ses bro!

    #541652

    Man tackar Fredrik. Att få sådana kommentarer från en sån gryum byggare som dig ger mig otroligt mycket motivation! Gick förresten igenom DVD-samlingen häromdagen och gissa vad jag hittade: The Next Generation (för er som inte vet, en Exhale Store produktion, har jag för mig, featuring Fredrik Carlsson, Martin Kjellström, Christian Höglund och Carl-Magnus Fröyd). Får kolla på den nån dag..

    Hoppas allt går bra med diet och affären osv!

    Mvh

    #541653

    Bra form har du Sebbe, men det visste man ju redan 8)

    Hoppas allt går som det ska nu sista 8

    #541654

    Tack så mycket calle! Keep up the good work!

    #541655

    Om det förresten sitter någon där ute som tycker att jag har en fin fysik så ställer jag gärna upp på event, fotograferingar, mässor osv.

    Söker även sponsorer då jag tänkt satsa ordentligt nu de närmaste två åren och jag har storslagna planer. Hör av er så kan jag berätta vad jag kan ge er i form av promototion och PR.

    Och dagens visdomsord: det finns inget ”jag kan inte” det finns bara ”jag kan försöka och går det inte då har jag i alla fall försökt”.

    Ta hand om er i träningssverige!

    #541656

    Startat blogg nu också:

    Visit me at: [www.metrobloggen.se/fitnesslifestyle]

    #541657

    Precis hemkommen från morgonpromenade. Ja det blev lite sent men jag jobbade inatt så antalet timmar jag sovit är inte många. Vad gör man inte.. Och nu har jag fått min cardiokompis/bästa vän Zelda (har delad vårdnad) så nu kan man INTE snosa för då kommer nosen upp i ansiktet.

    Blev en promenad på ungefär 45 minuter i relativt snabb takt (hon måste ju få nosa och uträtta behov). Och det passar mig pefekt då jag inte skall köra sån där sprintcardio (coachens order). Jag drar hellre ned på maten än sliter ut mig med cardio och jag tycker det funkar ganska bra för mig.

    #541658

    Bloggen kommer uppdateras hela tiden i samma takt som dagboken här. Kommer stå ungefär samma saker fast bloggen kommer vara mycket mer utförlig!!

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.