The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541689

    Kämpa på Mattias! I got ya back =)

    Utdrag från bloggen. Och som ni kommer märka tar den bara inte upp träning och diet utan min livssyn. KOlla in den och lämna gärna kommentarer..

    Och för er som ser mig slita på cykeln på gymmet och undrar vad det är jag tittar på på min Ipod så kan jag meddela att det är Donald Trumps ”The Apprentice”. Då jag älskar buisness/affärer av alla de slag så är är det en grym serie. Tycker om att se högutbildade och folk med toppjobb (som ofta sitter på höga hästar) få slita på biltvättar, i shoppingcenter osv med olika uppgifter. Sen tycker jag Donald Trump själv är en inspirerande person. Mannen är mångmiljadär (tror det blir miljadär i alla fall) MEN han är inte född med silverskeden i munnen utan jobbat sig upp. Och inte en gång UTAN (minst) TVÅ GÅNGER då den förra fastighetskrisen nästan ruinerade honom. Men han kom tillbaka. Vilken vilja, vilket affärssinne, vilket driv!! Mer sådana personer i samhället. Ok, han kan vara lite ”over the top” med sina hela sviter inredda i guld osv. Men kan man inte glädjas för honoms skull istället? Som jag sagt innan (och som Johan Stael von Holstein alltid säger i sin kollum i metro) BORT MED JANTELAGEN! Fram med entrepenörerna!

    #541690

    Insane enough to win….! [img=http://www.smilies-and-more.de/pics/smilies/sports/062.gif]Alltså ett stortGRATTIS[/b] for winning ur class in Sandefjord. Extreme coolt!

    #541691

    BILDER ????

    GRATTIS SEBBE .. Har bara sett en bild från invägningen och den var grym som fan ..
    Hurray hurray..

    #541692

    Grymt Sebastian! :up:

    Läste precis om vinsten på Treningsforum.no.

    Blir det Oslo också?

    #541693

    Grymt bra Sebbe. Riktigt roligt att du vann.
    Hoppas allt är bra med dig.

    #541694

    Grattis till vinsten :d

    #541695

    Grattis till 1a platsen!

    #541696

    Grattis Sebbe! Grymt!

    #541697

    Grattis :D😀

    #541698

    Grattis

    #541699

    Stort grattis, vill med se bilder ! :D

    #541700

    Grattis grattis:P

    #541701

    Tack TACK ALLIHOPA!!! Känns riktigt grymt! Nästa steg blir nu SWGP 11 April! Skall ut och köra cardio här om nån timme tänkte jag då jag håller lite på ryggen fortfarande och i varberg skall jag vara HÅRD! =)

    Tack än en gång och bilder kommer, I PROMISE!!

    #541702

    Grattis !
    Bra jobbat.

    MVH:
    Roger Svensson
    Team Gymgrossisten

    #541703

    Tackar tackar Roger! Tittar förbi affären nån dag och tjötar lite. Går ju lågt igen nu men man lever lite på ”ruset” hehe. Tack för grymma kosttillskott!!

    Mvh

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.