The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 495 total)
  • Author
    Posts
  • #541704

    Riktigt bra form och placering därefter! Du har kämpat hårt så det var väl en trevlig spark i baken som lite hjälp att köra hårt mot nästa närliggande mål!
    Keep up the good work!

    Allt gott från oss!

    Joaquim och familj

    #541705

    supergrattis…det var du väl värd.mvh pirre/exhale gym

    #541706

    grattis;)

    #541707

    Bilder finns i bloggen nu!

    #541708

    Jättegrattis Zebbe!
    Fan va dåligt av mig att jag inte tittade in igår och grattade!
    Igen jättegrattis, det var du verkligen värd!!

    #541709

    Finns mer om du vill ha8)
    Ha det gött och tack för allt:emo-thumb

    #541710

    grattis!

    #541711

    Grattis! Grymt bra jobbat. Ska bli skoj att se dig i Varberg.

    #541712

    GRATTIS och Snyggt Jobbat min vän:up::up::up:

    fortsatt lycka till i Varberg!

    mvh

    Ederer

    #541713

    TACK TACK ALLA!! Blir helt överväldigad:o:o

    Fever: just send ´em buddie!

    Skall bli skoj att träffa dig i varberg Andreaz! Och tack tack rickard och tack än en gång alla som grattat mig på sms, på gymmet osv, TACK TACKTACK!!

    Tobbe: Nästa gång är det du som går upp och rockar på BYGGARSCENEN!! :emo-thumb

    Ederer: thankz a lot mate! Som alltid är du en inspiration! Inte bara med din träningsfilosofi utan hela din livsfilosofi som stämmer helt överens med min!

    Til alla: kommer ni till varberg är det bara att komma fram och snacka!! Det är bara kul!

    Mvh Sebastian

    #541714

    Uppdaterat bloggen lite:

    Utdrag:

    Tänkte att jag kanske skulle köra classic, jag väger nog inte så mkt tänkte jag. Jag vägde dock in på någorlunda stadiga (men tömda) 95 kg. Sen var det raka vägen tillbaka till stugan för att carba upp sig! Hade svårt att få i mig allt jag skulle då magsäcken var så liten efter ett sånt litet kaloriintag de senaste veckorna. Började med ris, potatis osv. De sista målen blev dock (ännu en gång coachens order) SHITLOAD! Ett par McDonaldsburgare, två vanlijbullar, några nutellamackor och lite annat smått och gott.. Sen bara sova sova vila vila för att maten skall lägga sig på rätt ställen (läs i musklerna!).

    More to come, pics and stuff

    #541715

    Sitter o väntar på alla bilder :emo-thumb

    #541716

    Har du en ny blogg? Den du länkar till i din signature, senaste uppdatering är ”Sandefjord open”….

    Njah i alla fall, lycka till med FS! :)

    #541717
    Anne wrote:
    Har du en ny blogg? Den du länkar till i din signature, senaste uppdatering är ”Sandefjord open”….

    Njah i alla fall, lycka till med FS! :)

    Grr! Såg nu att jag bara hade tryckt på förhandsgranska och inte spara inlägg! Jag som skrev ett hur långt inlägg som helst! :frust::frust: Får skriva om det sen men nu måste jag gå och köpa toapapper:D

    Bilder kommer mina vänner, bilder kommer

    #541718
    Zebaztian wrote:
    Grr! Såg nu att jag bara hade tryckt på förhandsgranska och inte spara inlägg! Jag som skrev ett hur långt inlägg som helst! :frust::frust: Får skriva om det sen men nu måste jag gå och köpa toapapper:D

    Bilder kommer mina vänner, bilder kommer

    Jag la precis in en länk till din blogg också tittade jag…så står det om Sandefjord…tänkte har han slutat att blogga.

    Det är är skit när man sitter och skriver ett långt inlägg…sedan är det borta av en eller annan anledning…fan man vill slänga datorn åt helvete.

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.