- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 mars, 2008 at 23:03 #541314Anonym anvandareMember
Härligt med lite inspirerande läsning och grymma bilder! Ska verkligen försöka dra mig ner någon helg o köra några pass men alltid jobb som kommer ivägen.
Härligt o se att man kan leva ”large” som du gör sebbe med alla tillskott fast man pluggar. Står du något i dörren där nere också?
Lite fjolligt med alla nyttigheter ni äter nu under offseason men sebbe har väll alltid varit lite fåfäng så det får man väll ta
11 mars, 2008 at 23:12 #541315Anonym anvandareMemberTycker det ser ut som att ni växer, när man har Daniel o Martin på gymmet, så kan man aldrig bli för stor…
12 mars, 2008 at 17:47 #541316Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Tycker det ser ut som att ni växer, när man har Daniel o Martin på gymmet, så kan man aldrig bli för stor…Du har helt rätt Jonas…..med Danne och Martin vandrande på gymmet så kan man aldrig bli för stor. Dem är å andra sidan en stor inspirationskälla.
Ja du växer ju också på en del tycker jag.
12 mars, 2008 at 19:42 #541317Anonym anvandareMemberHehe goa ni är. Men alla ni e min inspirationskälla som gör att den goa stämningen finns i gymmet.
Ser bra ut både Nico o Zebbe, ni kör hårt o jag ser resultatet!!, Kan inte annat bli än bra det här.
Mvh
12 mars, 2008 at 21:09 #541318Anonym anvandareMemberJa, stämningen på gymmet kan man inte klaga på! Och ett stort tack till danne för ”hans vadprinciper”. Det börjar hända lite på de där kycklingbenen..
Dagens pass:
Sittande hantelcurl
Sittande Scottcurl i Cable
(tror de heter scottcurl, va faan ja kör bara!!)
Tommy thorvildsen special
(Va med för lllääänngee sen i B&K, ligger på en lutande bänk o sätter upp fötterna brevid magget o så drar man mot pannan med ett rep.. Hammerstyle, skall ta kort på den nån gång..)Sittande med hantel bakom huvet
(har säkert ett fancy namn den med) Triceps alltså!!
Skullcruschers (se bilder)
PushdownsFick ett jäkla pump idag! men nu hägrar soffan o mat (måste egentligen plugga, men men..)
12 mars, 2008 at 21:12 #541319Anonym anvandareMemberFår ju även lägga in ett kort på en av alla de roliga människor man träffat genom gymmet..:p
13 mars, 2008 at 19:43 #541320Anonym anvandareMemberKan man bli smittad genom skärmen
Läste Ederers tråd igår och han skrev att han va lite krasslig så när man vaknade imorse så var det likadant med mig
Hoppas nu Nico sköter sig på gymmet
13 mars, 2008 at 22:02 #541321Anonym anvandareMemberFick ett PM av Rickard om att vi skulle förklara vem som är vem..
Om du kollar på inlägget 2008-03-11, 21:23 så är jag (Sebastian) den som är på översta bilden och Nico är killen som kör bröstpress i linné (gillar att visa upp sig, hahaha).
Jag har ju gjort en liten presentation av mig i början av tråden.. Men det kanske är dags för Nico att skriva lite om sig själv..
Ha det bra allihopa!!
13 mars, 2008 at 22:06 #541322Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Kan man bli smittad genom skärmenLäste Ederers tråd igår och han skrev att han va lite krasslig så när man vaknade imorse så var det likadant med mig
Hoppas nu Nico sköter sig på gymmet
Det kan du ge dig f..n på att jag gör. Körde axlar med felix idag. Egentligen var det bendag men jag hoppas du blir frisk till imorgon Sebbe så vi kan köra benpasset, det funkar mycket bättre när vi har varandra;) under benpassen…..
Och Danne tack för pepptalken…….alltid trevligt att få peppande kommentarer från en big boy
Axelpasset:
Hantellyft liggandes på snedbänk (för baksida). Kommer inte ihåg vikt på hantlarna….körde på dem som gav tryck. 4set
axelpressar i gymlecomaskin, 2uppvärmningsset 3set 6-8reps på 120kg och sista setet blev dropset.
Hantellyft åt sidan 3set varje set till failure, 30kg hantlarna
Sist blev det ett giantset 3set på sidolyft i maskin, omvänd peck-deck samt axelpressar i hammer-maskinen………gissa om både jag och felix hade pump efter det.Körde även vader idag, dock bangade felix.
Superset, stående vadpressar och sittande vadpressar i cybexmaskinen. Det blev 4set i varje.
Nu ligger du efter Sebbe, får du se till att ta igen.
13 mars, 2008 at 22:09 #541323Anonym anvandareMemberEftersom det inte blev några träningsbilder (då jag är krasslig och måste plugga:O) så tog jag ett kort på kycklingen som i alla fall täcker 3 måltider imorgon.. Ca 700 gram good ole chicken:emo-thumb
14 mars, 2008 at 11:04 #541324Anonym anvandareMemberZebastian wrote:Får ju även lägga in ett kort på en av alla de roliga människor man träffat genom gymmet..:p
Alltid lika kul att träffa på er grabbar… och sen att få se alla specialövningar som ni kör …. Det ger inspiration!
Lyft tungt ikväll… för imorrn är det lördag och då är det väl vila vad jag har hört :whistle:
14 mars, 2008 at 17:37 #541325Anonym anvandareMemberBlir ingen träning för mig idag heller:( men jag skall ned till gymmet i alla fall och vara drillsergeant för nico. Idag skall jag få han att blöda och gråta:p
Tar såklart med mig kameran!!:emo-thumb
14 mars, 2008 at 21:53 #541326Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Blir ingen träning för mig idag heller:( men jag skall ned till gymmet i alla fall och vara drillsergeant för nico. Idag skall jag få han att blöda och gråta:pTar såklart med mig kameran!!:emo-thumb
Ja fy fadrens…..det känns som att någon gått lös med ett järnrör över mina stackars små kycklinglår……och det var till och med nära att du fick mig att gråta Sebbe, jag skrek ju efter mamma efter bensparken :emo-thumb
ja för er som inte känner Sebastian så är han definitivt numero uno när det gäller att komma på nya övningar och olika träningstekniker…….han måste vara sänd från ovan…typ byggarmeccat i himlen.
Varje pass ger mig inspiration och förvåning över hur han kommer på allt…..Tack för allt my iron-brother.Sebba kan få skriva ner dagens pass, jag orkar knappt röra mig.
14 mars, 2008 at 21:56 #541327Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Fick ett PM av Rickard om att vi skulle förklara vem som är vem..Om du kollar på inlägget 2008-03-11, 21:23 så är jag (Sebastian) den som är på översta bilden och Nico är killen som kör bröstpress i linné (gillar att visa upp sig, hahaha).
Jag har ju gjort en liten presentation av mig i början av tråden.. Men det kanske är dags för Nico att skriva lite om sig själv..
Ha det bra allihopa!!
Hahaha…första gången på två år som jag kör i linne och blir trakasserad över detta:(
Jag lovar att skriva lite om mig själv men det får bli en annan dag…..för nu ska jag bädda ner mig i sängen och få min skönhetssömn.
14 mars, 2008 at 22:37 #541328Anonym anvandareMemberVilka är Daniels vadprinciper? om ni får/vågar avslöja det
Sedan tack för det andra -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.