- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 mars, 2008 at 21:07 #541344Anonym anvandareMember
Riktigt roligt med mycket bilder, ni är båda ganska bitiga med
Sedan att ni har Daniel Gustavsson som er övervakare är inte illa heller!19 mars, 2008 at 21:39 #541345Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Era monster … Passet gick bra såg de ut som o hoppas jag.Jo tack Danne det gick grymt bra….hade värsta trycket i biceps redan efter första övningen. Det gick bra för dig och Eddie med såg jag….jävlar vilka armar du har.
Richard B wrote:Riktigt roligt med mycket bilder, ni är båda ganska bitiga med
Sedan att ni har Daniel Gustavsson som er övervakare är inte illa heller!Tackar för peppningen…..kan behövas när man ibland känner sig som ett spagettistrå……
Danne RULES!!!!!! :worship:19 mars, 2008 at 21:42 #541346Anonym anvandareMemberFörresten någon som vet varför man alltid ser så slät och fet ut på foton……är det blixten som gör det eller?
Hädanefter blir det på med tröjan på passen:)
19 mars, 2008 at 22:30 #541347Anonym anvandareMemberNico2 wrote:Förresten någon som vet varför man alltid ser så slät och fet ut på foton……är det blixten som gör det eller?Hädanefter blir det på med tröjan på passen:)
Face the truth :p Nej då Nico såg mycke bättre ut i verkligheten. Har nog med blixten att göra ja.
20 mars, 2008 at 23:02 #541348Anonym anvandareMemberHoppas ni körde på hårdare än vi.. Fick bra pump men känner sig som en liten fis när ni och Irene kör breve:ike: T.O.M tjejen som sebbe hjälpte körde tyngre än oss……
21 mars, 2008 at 12:01 #541349Anonym anvandareMemberaze wrote:Hoppas ni körde på hårdare än vi.. Fick bra pump men känner sig som en liten fis när ni och Irene kör breve:ike: T.O.M tjejen som sebbe hjälpte körde tyngre än oss……Hahaha…Ni menar Emelie? Ja hon är i bra form, ryggen är riktigt bra……ja åsså the booty såklart:P Hehe nu blir nog lilla Emelie generad tror jag.
För fan Anders…..med tanke på din vikt så är du grymt stark…….styrka bygger volym….så det kommer nog snabbare än du tror.
28 mars, 2008 at 00:09 #541350Anonym anvandareMemberWake up :whistle:
31 mars, 2008 at 20:15 #541351Anonym anvandareMemberJaha…då har det varit en veckas frånvaro från både gymmet och dagboken. Både jag och Sebbe har haft tentaperiod i skolan så då får tyvärr träningen komma i andrahand. Ja eller ska jag vara helt ärlig så behövde vi nog båda ta en liten vilovecka….började känna oss slitna i kroppen efter alla hårda pass den senaste tiden.
Men imorgon börjas det igen…….The road to…..:bb:
6 april, 2008 at 23:39 #541352Anonym anvandareMemberPrecis hemkommen från MTGP! Grym tävling, roliga människor o HOTELLFRUKOST + en massa thaimat o träffat kända bodyaner.. Nu jäklar skall det tränas!!!!:emo-thumb
GRATTIS CAMILLA till förstaplatsen i din klass o andraplatsen på GP´n (tycker inte domarprotokollet visar verkligheten i det här fallet..)
7 april, 2008 at 15:19 #541353Anonym anvandareMemberMan Måste ha lite kul när man bor på hotell så jag o Nico lekte lite i poolen, hehe. Sen måste man ju självklart äta så det fick bli en liten Kyckling o Cashew med ris (dubbelt så mycket kyckling, SÅKLART!!)
Finallineupen på GP´n var grym!!!! Kommer komma en del bilder som vi har på lager… Både från MTGPhelgen och träning med mera..
7 april, 2008 at 15:26 #541354Anonym anvandareMemberHade inte blivit direkt förbannad om denna tjejen placerat sig bättre..
Vårt resesällskap upp till Västerås. Exhalebrothers and sister och en tjej vi hitta på nätet..:p Det va rikitgt roligt! Tack för helgen!!
7 april, 2008 at 15:35 #541355Anonym anvandareMember7 april, 2008 at 21:55 #541356Anonym anvandareMember”en tjej vi hitta på nätet” haha!!! okej….
8 april, 2008 at 07:36 #541357Anonym anvandareMemberhaha så bra kommentar, någon vi hittade på nätet… hoppas verkligen det var damen som skrev över mig med, isf vet hon sin plats…
8 april, 2008 at 08:13 #541358Anonym anvandareMemberRichard B wrote:haha så bra kommentar, någon vi hittade på nätet… hoppas verkligen det var damen som skrev över mig med, isf vet hon sin plats…Hmmmm…jag får ta och försvara min brotha……han var nog fortfarande berusad av all inspiration från helgen…..och inte minst trött p.g.a sömnbrist
Magda…..sorry….det var ju faktiskt du som hittade oss på nätet och inte tvärtom:up:
Hela resan var dessutom mycket trevligare med ditt sällskapHoppas du fick bättre sömn i söndags…..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.