The road to…Ny satsning förhoppningsvis

Home Forums Dagböcker The road to…Ny satsning förhoppningsvis

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 495 total)
  • Author

Riktigt roligt med mycket bilder, ni är båda ganska bitiga med :)
    Sedan att ni har Daniel Gustavsson som er övervakare är inte illa heller!

Daniel Gustavsson wrote:
    Era monster =) … Passet gick bra såg de ut som o hoppas jag.

Jo tack Danne det gick grymt bra….hade värsta trycket i biceps redan efter första övningen. Det gick bra för dig och Eddie med såg jag….jävlar vilka armar du har.

Richard B wrote:
    Riktigt roligt med mycket bilder, ni är båda ganska bitiga med :)
    Sedan att ni har Daniel Gustavsson som er övervakare är inte illa heller!

Tackar för peppningen…..kan behövas när man ibland känner sig som ett spagettistrå……
    Danne RULES!!!!!! :worship:

Förresten någon som vet varför man alltid ser så slät och fet ut på foton……är det blixten som gör det eller?

Hädanefter blir det på med tröjan på passen:)

Nico2 wrote:
    Förresten någon som vet varför man alltid ser så slät och fet ut på foton……är det blixten som gör det eller?

Hädanefter blir det på med tröjan på passen:)

Face the truth :p Nej då Nico såg mycke bättre ut i verkligheten. Har nog med blixten att göra ja.

Hoppas ni körde på hårdare än vi.. Fick bra pump men känner sig som en liten fis när ni och Irene kör breve:ike: T.O.M tjejen som sebbe hjälpte körde tyngre än oss……;)

aze wrote:
    Hoppas ni körde på hårdare än vi.. Fick bra pump men känner sig som en liten fis när ni och Irene kör breve:ike: T.O.M tjejen som sebbe hjälpte körde tyngre än oss……;)

Hahaha…Ni menar Emelie? Ja hon är i bra form, ryggen är riktigt bra……ja åsså the booty såklart:P Hehe nu blir nog lilla Emelie generad tror jag.

För fan Anders…..med tanke på din vikt så är du grymt stark…….styrka bygger volym….så det kommer nog snabbare än du tror.

Wake up :whistle:
    :P

Jaha…då har det varit en veckas frånvaro från både gymmet och dagboken. Både jag och Sebbe har haft tentaperiod i skolan så då får tyvärr träningen komma i andrahand. Ja eller ska jag vara helt ärlig så behövde vi nog båda ta en liten vilovecka….började känna oss slitna i kroppen efter alla hårda pass den senaste tiden.

Men imorgon börjas det igen…….The road to…..:bb:

Precis hemkommen från MTGP! Grym tävling, roliga människor o HOTELLFRUKOST + en massa thaimat o träffat kända bodyaner.. Nu jäklar skall det tränas!!!!:emo-thumb

GRATTIS CAMILLA till förstaplatsen i din klass o andraplatsen på GP´n (tycker inte domarprotokollet visar verkligheten i det här fallet..)

Man Måste ha lite kul när man bor på hotell så jag o Nico lekte lite i poolen, hehe. Sen måste man ju självklart äta så det fick bli en liten Kyckling o Cashew med ris (dubbelt så mycket kyckling, SÅKLART!!)

Finallineupen på GP´n var grym!!!! Kommer komma en del bilder som vi har på lager… Både från MTGPhelgen och träning med mera..

Hade inte blivit direkt förbannad om denna tjejen placerat sig bättre..

Vårt resesällskap upp till Västerås. Exhalebrothers and sister och en tjej vi hitta på nätet..:p Det va rikitgt roligt! Tack för helgen!!

”en tjej vi hitta på nätet” haha!!! okej….

haha så bra kommentar, någon vi hittade på nätet… hoppas verkligen det var damen som skrev över mig med, isf vet hon sin plats… :(

Richard B wrote:
    haha så bra kommentar, någon vi hittade på nätet… hoppas verkligen det var damen som skrev över mig med, isf vet hon sin plats… :(

Hmmmm…jag får ta och försvara min brotha……han var nog fortfarande berusad av all inspiration från helgen…..och inte minst trött p.g.a sömnbrist :D

Magda…..sorry….det var ju faktiskt du som hittade oss på nätet och inte tvärtom:up:
    Hela resan var dessutom mycket trevligare med ditt sällskap

Hoppas du fick bättre sömn i söndags…..

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 495 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.