- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 mars, 2007 at 22:03 #783271Anonym anvandareMember
Får se hur det utvecklas med axeln under natten och under morgondagens vila,, kan inte säga för mycket eftersom jag inte fått någon bild över vad som hänt/hände..
Tycker du ligger i bra fas inför nästa år med formen och motivationen..Vi måste bara se till att packa på dig mera muskler och jämna till din fysik lite grand..Det ligger hårt arbete framför dig, men med rätt vilja,rätta människor vid din sida(vilka det är,, avgör du helt själv),[/b]med rätt inställing och en rejäl satsning så kommer det att lyckas..
Tyvärr så är det bara att nöta,nöta o nöta,, ibland kommer det bakslag, men ju fortare man får bort dem eller tar itu med dem,, desto fortare är man tillbaka på den inslagna vägen..För vägen är redan fastställd, men hindren o problemen dyker upp som håret på kroppen,, gäller bara att veta hur man ska hantera det och med vem/vilka..
Vi alla kommer stå vid många korsningar/vägval och försöka välja rätt väg,,men det man alltid ska bära med sig, är att man väljer själv, så man får tänka på vad man har och vad man fått..OCH vad som är viktigt för dig själv!!!!För ingen annan än du själv kan bestäma vad som är viktigt för just dig eller vad just du behöver…Spärrarna sitter i huvudet, får man ordning på det mentala planet kan man gå hur långt som helst..Man får även inte glömma att misstagen kommer dyka upp förr eller senare,, gäller bara att lära sig av dem och förlåta och blicka framåt,,För livet är för kort för att kastas bort på skitsaker,, träningarna är för få, för att slarva bort dem..För gör man inte sin hemläxa på gymmet, gör man inte sin läxa i köket,, eller gör man inte sin läxa i sängen(hmm det där lät lite fel,, men man får tolka det som man vill,, antingen sover man*host,host* eller så har man sin morgonpromenad där8) så sängen är bra till mkt)[/b]
Hela tiden gäller det att vara pedant med små detaljer,, men ändå hålla distansen,, för deteljer utgör helheten,,MEN man får aldrig glömma att ha roligt påå vägen..
Jag tycker du funnit balansen och din bana i livet,, du verkar lycklig o trivas som fisken i vattnet,, kämpa på nu,, hur det än blir..Stödet kommer du alltid att ha oavsett..
Jag tror på din satsning och jag tror du kommer gå långt,, men bara du själv som kan se till att de blir såför du måste göra jobbet själv…Ta tillvara på de som bryr sig o verkligen stöttar dig,,lämna allt skit utanför och släpp taget om det dimmiga förflutna..Axeln läker liksom såren,,kör hårt nu för det är inte långt kvar!!Kör varje pass som det vore ditt livs sista, även om kroppen bara skakar,illamåendet går upp o ner, du vill bara lägga dig ner o dö,, så tänk på det jag sagt och pressa ett par till,, för det går,, bara huvudet som sätter gränser,, för vad spelar det för roll om du ser stjärnor eller något kommer upp ur munnen,, du dör inte,,utan du krossas fler fibrer,, du krossar gränser och framför allt du tar dig till en ny nivå..
Best Wishes
Steff
15 mars, 2007 at 23:54 #783272Anonym anvandareMembertack steff för de långa utförliga inlägget…ja vet hur ja kan hanera saker o ting i mitt liv o har gått igenom mycket innan inget av de ja har gått igenom ska ens nämnas här..här håller vi oss till träningen,ja vet att de kan vara pepning men tänk på va ja har sagt..ja kopplar bort allt annat på mina träningar..har redan bearbetat allt o behöver inte göra de igen..hit eller dit…
allt har en anledning i våra liv,anleningen till att ögonen sitter fram är för att vi ska blicka fram som en klok människa sagt en gång i tiden.mycket bra sagt!de människor som finns omkring mi måste ge mig posetiv energi o dom får inte vara energidragande om man kan utrycka sig så..men sånnt folk finns det ju tyvärr iaf..
back to the thing in here..
motivatonen o träningen är på topp,visst hänger allt samman med hur man mår i övrit men de e inget som ja vill ligga ute m lixom..vissa saker e bra att prata om ja vet,men man ska inte älta saker…[/b]
Min axel..smärtan har utvecklats och blivit smärtsammare..de sticker o huger ut i den nu medans innan så värkte de bara så där ordentligt ömt typ..svårt att svoa..ska springa ner o smärja in den o försöka sova..i morgon VILA[/b]ska bli så skönt o välbehövligt..allt e bara lugnt lugnt o lugn i morron..äta vila äta o vila..låter perfekt eller hur?
16 mars, 2007 at 00:01 #783273Anonym anvandareMemberryggen såhär ikväll..körde rygg i söndags om ja inte minns helt fel i huvudet..
16 mars, 2007 at 00:14 #783274Anonym anvandareMemberJätteschysst fysik Thess, ser ut att gå framåt! :up:
du fick godkänt av svenskaläraren va?,…jag ger själv ”mycket väl godkänt” på bild 1! :nod :emo-thumb
äta och vila, det låter som mitt upplägg för i morgon, jepp det låter perfekt!
ha det gott!
16 mars, 2007 at 00:18 #783275Anonym anvandareMemberRipper wrote:Jätteschysst fysik Thess, ser ut att gå framåt! :up:du fick godkänt av svenskaläraren va?,…jag ger själv ”mycket väl godkänt” på bild 1! :nod :emo-thumb
äta och vila, det låter som mitt upplägg för i morgon, jepp det låter perfekt!
ha det gott!
haha^^absolut,såd vell hans min..den läraren sm fode hade just fått nya objektiv till kmeran så jag o en tjejkompis fick bli offer..så kan de va men men man stälelr la upp..nytta förgyller…
tack,ja är fortfarande i min unga ålder så jag hr mina år framför mig..vila är precis va ja bör göra nu men de gör så s*****tans ont i axeln!bit i hop ovar tyst är nog va som gäller för mig.ha en kalas bra kväll..tack för att d kikade in,får la komma tbax:emo-thumb16 mars, 2007 at 00:20 #783276Anonym anvandareMembersisat bilder för idag (Frida-checka färgen..CammmmoO!)[/b]
16 mars, 2007 at 08:14 #783277Anonym anvandareMember…Äntligen fredag,dvs en dag med introduktion för hela nästa veckan projekt…ska bli kul..tack vare detta har vi sovmorgon nu…Tur det för att inatt har ja vaknat antal gånger,först hade ja svårt att somna sen när ja väl somnade vänd jag mig o la mig på min axel i sömnen o vaknade m smärta..tur att de e vilodag idag… Trötter ska masa sig ut i det skna vädret nu o studsa till skolan..en promenad ikväll kommer det allt att bli känner ja…
16 mars, 2007 at 11:35 #783278Anonym anvandareMembersådär en timmar skola idag ..nu ska ja ta mig en promenad i solen o få lite färg guuu så skönt=) VILA VILA VILA!!
16 mars, 2007 at 14:21 #783279Anonym anvandareMemberthess wrote:sådär en timmar skola idag ..nu ska ja ta mig en promenad i solen o få lite färg guuu så skönt=) VILA VILA VILA!!Hehe precis som du behöver mer färg än vad du redan har8) hoppas din tränings abstinens inte är allt för jobbigt,, får ta en lång och avkopplande promenad i skogen,, take care vännen
16 mars, 2007 at 14:38 #783280Anonym anvandareMemberny o fräch uppdatering av dagen!!
Axeln blir bättre o bättre..den håller bara på,twi för den!!bättre ska de blir för idag är det bara vila…en dag ful av inget alls at göra..sola käka duchat nyss…en timma skolan långpromenad..snart ska ja dra mig i t stan o leka lite…
16 mars, 2007 at 18:31 #783281Anonym anvandareMemberHej på dig, hur går det med träningen? måste säga att jag tycker du kör hårt och målmedvetet och det är kul när tjejer gör.
16 mars, 2007 at 18:34 #783282Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Hej på dig, hur går det med träningen? måste säga att jag tycker du kör hårt och målmedvetet och det är kul när tjejer gör.Tack…träningen går bra…ja kör på till max vettu..de går frammåt..har mina mål..vart tränar du o sådäå?kram
16 mars, 2007 at 18:40 #783283Anonym anvandareMemberTjena syrran Alltid lika skoj att se att du kämpar på! Här hemma är det full fart som vanligt, bränslepumpen har (antagligen) gett upp på nya bilen, haha vår vanliga tur! Blir att felsöka bilen imorgon. Som vanligt extrajobb på söndag, svårt att tacka nej med 100% ob Du får komma ner snart och träna. Pöss sis
16 mars, 2007 at 18:48 #783284Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Tjena syrran Alltid lika skoj att se att du kämpar på! Här hemma är det full fart som vanligt, bränslepumpen har (antagligen) gett upp på nya bilen, haha vår vanliga tur! Blir att felsöka bilen imorgon. Som vanligt extrajobb på söndag, svårt att tacka nej med 100% ob Du får komma ner snart och träna. Pöss sishejhej!!=)japp ja kör vidare för fullt…stackare..bilar asså..twiie för dom!haha…
kul m massa extra chach!de bra att ha…nästa helg får vi kika på de tycker ja…Tror inte ja har ngt inlanerat..ja har lagt om schemat lite..får visa nästa gång…tycks om bilderna?kollade fett också..men får göra en sjupunktsmätning också..kul att veta vilka framsteg man tar..ja e sååååå inspererad o motiverad…. Puss o kram sis..hälsa grisarna16 mars, 2007 at 18:48 #783285Anonym anvandareMemberHmm jasså nu kommer hemligheterna fram,, det är alltså nutella som ligger bakom din vältränade kropp kunde du inte sagt det lite tidigare:nod
Haha sköt om dig.. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.