- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 mars, 2007 at 18:51 #783286Anonym anvandareMember013 wrote:Hmm jasså nu kommer hemligheterna fram,, det är alltså nutella som ligger bakom din vältränade kropp kunde du inte sagt det lite tidigare:nod
Haha sköt om dig..Alltid![/b]
hihi..viste du inte de o rulltårta…16 mars, 2007 at 18:57 #783287Anonym anvandareMemberthess wrote:hejhej!!=)japp ja kör vidare för fullt…stackare..bilar asså..twiie för dom!haha…
kul m massa extra chach!de bra att ha…nästa helg får vi kika på de tycker ja…Tror inte ja har ngt inlanerat..ja har lagt om schemat lite..får visa nästa gång…tycks om bilderna?kollade fett också..men får göra en sjupunktsmätning också..kul att veta vilka framsteg man tar..ja e sååååå inspererad o motiverad…. Puss o kram sis..hälsa grisarnaBilderna såg bra ut! Vi får slipa lite posering när du kommer ner med, det är bara att nöta, nöta och nöta. På Huveröds hade de hundfotograf idag, så grisen fick posera så fint i sitt lilla halsband. Bilderna kommer om 1-2v, hoppas det blir något fint motiv att gadda på bröstet!
Hehe segt med bilen, kommer få ta bussen på söndag morgon kl 6 till jobbet.. hehe det är den tiden jag brukar lägga mig efter nattskiftet juh
Imorgon ska vi till tatueringsmässan och tjata vidare med kunstmedpuls så man kan påbörja armen någon gång!Tror inte vi har något för oss nästa helg, eventuellt lite jobb, mest träning och mat! :pop:
Btw, jag är din bror, inte sis :frust:
16 mars, 2007 at 18:57 #783288Anonym anvandareMemberthess wrote:Alltid![/b]
hihi..viste du inte de o rulltårta…Glöm inte PLETETOV!
16 mars, 2007 at 18:58 #783289Anonym anvandareMemberthess wrote:Tack…träningen går bra…ja kör på till max vettu..de går frammåt..har mina mål..vart tränar du o sådäå?kramDet är bra att du har mål, jag hoppas att du når dom. Jag tränar på träningslagret i Karlskoga, ett jättebra gym.
16 mars, 2007 at 19:03 #783290Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Bilderna såg bra ut! Vi får slipa lite posering när du kommer ner med, det är bara att nöta, nöta och nöta. På Huveröds hade de hundfotograf idag, så grisen fick posera så fint i sitt lilla halsband. Bilderna kommer om 1-2v, hoppas det blir något fint motiv att gadda på bröstet!Hehe segt med bilen, kommer få ta bussen på söndag morgon kl 6 till jobbet.. hehe det är den tiden jag brukar lägga mig efter nattskiftet juh
Imorgon ska vi till tatueringsmässan och tjata vidare med kunstmedpuls så man kan påbörja armen någon gång!Tror inte vi har något för oss nästa helg, eventuellt lite jobb, mest träning och mat! :pop:
Btw, jag är din bror, inte sis :frust:
Inte meningen hehe sorry brorsan…haha…glömde ju d…haha du e ju så kvinlig eller inte..hehe^^kul att ta bussen ja vet hur de e.. asså..nawe va gulligt…hur många bilder blev det då?
wowe va coolt.tatomässa vill me…haha ja e så sugen på att tatuera mig nu ehhe^^hur blir d m sofies..??vi får kika mer på de,om helgen…mat o träninig de låter bra..
Puss BRORSAN!
16 mars, 2007 at 19:04 #783291Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Det är bra att du har mål, jag hoppas att du når dom. Jag tränar på träningslagret i Karlskoga, ett jättebra gym.coolt e du här nere ngt då?sj bor ja i Mariestad
16 mars, 2007 at 19:05 #783292Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Glöm inte PLETETOV!SANT!:p
16 mars, 2007 at 19:24 #783293Anonym anvandareMemberthess wrote:coolt e du här nere ngt då?sj bor ja i MariestadNej jag har faktiskt aldrig varit i Mariestad, har bara åkt igenom det. har ni några bra gym där då. Är det bra där du tränar? kram
16 mars, 2007 at 19:27 #783294Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Nej jag har faktiskt aldrig varit i Mariestad, har bara åkt igenom det. har ni några bra gym där då. Är det bra där du tränar? kramSe där..njea asså här finns flera gym,kraftkällan nautilus vadsbo korpen mest…sj kör ja på nautilus…de e rätt okej ingen som tränar som mig där.. menmen..vart kör dudå?dom har de som behövs ett halvår efter att dom öppnade så fick dom cabelcrossen…Kram!
16 mars, 2007 at 19:34 #783295Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Bilderna såg bra ut! Vi får slipa lite posering när du kommer ner med, det är bara att nöta, nöta och nöta.Självklart..övning ger färdighet..u åfr ni se nya frissen m..kortare än va du har är de nu vettu
:wazzup:16 mars, 2007 at 20:05 #783296Anonym anvandareMemberthess wrote:SANT!:pÄh va: ni västlänningar,, pletetov:( är ni snälla o förklarar,,
16 mars, 2007 at 20:16 #783297Anonym anvandareMember013 wrote:Äh va: ni västlänningar,,Jag fick la igen för att ja kallade min BROR för SYSTER[/b]
16 mars, 2007 at 20:18 #783298Anonym anvandareMemberthess wrote:Jag fick la igen för att ja kallade min BROR för SYSTER[/b]Fattar inget8) men trodde det var något ätbart haha,, du ser man blir dum av att träna..
16 mars, 2007 at 20:20 #783299Anonym anvandareMember013 wrote:Fattar inget8) men trodde det var något ätbart haha,, du ser man blir dum av att träna..Tror de vettafan hihihi..
16 mars, 2007 at 20:24 #783300Anonym anvandareMemberthess wrote:Tror de vettafan hihihi..Inte alltid lätt att veta allt,, vi kollar med stjärnorna,, för de ger alltid svar:|
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.