Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 912 total)
  • Author
    013 wrote:
    Hmm jasså nu kommer hemligheterna fram,, det är alltså nutella som ligger bakom din vältränade kropp kunde du inte sagt det lite tidigare:nod
    Haha sköt om dig..

Alltid![/b]
    hihi..viste du inte de o rulltårta…

thess wrote:
    hejhej!!=)japp ja kör vidare för fullt…stackare..bilar asså..twiie för dom!haha…
    kul m massa extra chach!de bra att ha…nästa helg får vi kika på de tycker ja…Tror inte ja har ngt inlanerat..ja har lagt om schemat lite..får visa nästa gång…tycks om bilderna?kollade fett också..men får göra en sjupunktsmätning också..kul att veta vilka framsteg man tar..ja e sååååå inspererad o motiverad….;) Puss o kram sis..hälsa grisarna

Bilderna såg bra ut! Vi får slipa lite posering när du kommer ner med, det är bara att nöta, nöta och nöta. På Huveröds hade de hundfotograf idag, så grisen fick posera så fint i sitt lilla halsband. Bilderna kommer om 1-2v, hoppas det blir något fint motiv att gadda på bröstet!

Hehe segt med bilen, kommer få ta bussen på söndag morgon kl 6 till jobbet.. hehe det är den tiden jag brukar lägga mig efter nattskiftet juh =P
    Imorgon ska vi till tatueringsmässan och tjata vidare med kunstmedpuls så man kan påbörja armen någon gång!

Tror inte vi har något för oss nästa helg, eventuellt lite jobb, mest träning och mat! :pop:

Btw, jag är din bror, inte sis :frust: :O

thess wrote:
    Alltid![/b]
    hihi..viste du inte de o rulltårta…

Glöm inte PLETETOV!

thess wrote:
    Tack…träningen går bra…ja kör på till max vettu..de går frammåt..har mina mål..vart tränar du o sådäå?kram

Det är bra att du har mål, jag hoppas att du når dom. Jag tränar på träningslagret i Karlskoga, ett jättebra gym.

Cagiva wrote:
    Bilderna såg bra ut! Vi får slipa lite posering när du kommer ner med, det är bara att nöta, nöta och nöta. På Huveröds hade de hundfotograf idag, så grisen fick posera så fint i sitt lilla halsband. Bilderna kommer om 1-2v, hoppas det blir något fint motiv att gadda på bröstet!

Hehe segt med bilen, kommer få ta bussen på söndag morgon kl 6 till jobbet.. hehe det är den tiden jag brukar lägga mig efter nattskiftet juh =P
    Imorgon ska vi till tatueringsmässan och tjata vidare med kunstmedpuls så man kan påbörja armen någon gång!

Tror inte vi har något för oss nästa helg, eventuellt lite jobb, mest träning och mat! :pop:

Btw, jag är din bror, inte sis :frust: :O

Inte meningen hehe sorry brorsan…haha…glömde ju d…haha du e ju så kvinlig eller inte..hehe^^kul att ta bussen ja vet hur de e..:( asså..nawe va gulligt…hur många bilder blev det då?
    wowe va coolt.tatomässa vill me…haha ja e så sugen på att tatuera mig nu ehhe^^hur blir d m sofies..??

vi får kika mer på de,om helgen…mat o träninig de låter bra..

Puss BRORSAN!

Anakin wrote:
    Det är bra att du har mål, jag hoppas att du når dom. Jag tränar på träningslagret i Karlskoga, ett jättebra gym.

coolt e du här nere ngt då?sj bor ja i Mariestad

Cagiva wrote:
    Glöm inte PLETETOV!

SANT!:p

thess wrote:
    coolt e du här nere ngt då?sj bor ja i Mariestad

Nej jag har faktiskt aldrig varit i Mariestad, har bara åkt igenom det. har ni några bra gym där då. Är det bra där du tränar? kram

Anakin wrote:
    Nej jag har faktiskt aldrig varit i Mariestad, har bara åkt igenom det. har ni några bra gym där då. Är det bra där du tränar? kram

Se där..njea asså här finns flera gym,kraftkällan nautilus vadsbo korpen mest…sj kör ja på nautilus…de e rätt okej ingen som tränar som mig där.. menmen..vart kör dudå?dom har de som behövs ett halvår efter att dom öppnade så fick dom cabelcrossen…Kram!:)

Cagiva wrote:
    Bilderna såg bra ut! Vi får slipa lite posering när du kommer ner med, det är bara att nöta, nöta och nöta.

Självklart..övning ger färdighet..u åfr ni se nya frissen m..kortare än va du har är de nu vettu
    :wazzup:

thess wrote:
    SANT!:p

Äh va: ni västlänningar,, pletetov:( är ni snälla o förklarar,,

013 wrote:
    Äh va: ni västlänningar,,

Jag fick la igen för att ja kallade min BROR för SYSTER[/b]

thess wrote:
    Jag fick la igen för att ja kallade min BROR för SYSTER[/b]

Fattar inget8) men trodde det var något ätbart haha,, du ser man blir dum av att träna..

013 wrote:
    Fattar inget8) men trodde det var något ätbart haha,, du ser man blir dum av att träna..

Tror de vettafan hihihi..

thess wrote:
    Tror de vettafan hihihi..

Inte alltid lätt att veta allt,, vi kollar med stjärnorna,, för de ger alltid svar:|

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.