Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 912 total)
  • Author

Fler träningspics!:bb3:

Melin wrote:
    Fler träningspics!:bb3:

i morgon blir de armar,hoppas vi på pics.!

thess wrote:
    haha^^absolut,såd vell hans min..den läraren sm fode hade just fått nya objektiv till kmeran så jag o en tjejkompis fick bli offer..så kan de va men men man stälelr la upp..nytta förgyller…
    tack,ja är fortfarande i min unga ålder så jag hr mina år framför mig..vila är precis va ja bör göra nu men de gör så s*****tans ont i axeln!bit i hop ovar tyst är nog va som gäller för mig.ha en kalas bra kväll..tack för att d kikade in,får la komma tbax:emo-thumb

Klart jag kikar in igen, kör hårt men var rädd om axeln nu, hoppas den fixar till sej!

du får ha en trevlig helg!, vi hörs :)

Ripper wrote:
    Klart jag kikar in igen, kör hårt men var rädd om axeln nu, hoppas den fixar till sej!

du får ha en trevlig helg!, vi hörs :)

absolut..känns bättre..man ska inte var känslig av sig..smärta är bar tillfälligt..
    i morgon blir armar o ja e så fett uppladdad efter denna dagen..
    trevligt med återkommande folk..i like that o lot!:emo-thumb

ha en kalasbra helg du också..Kram!

Kört hårt! Själv känns det som att en vilohelg är det bästa just nu, men jag ska i alla fall köra ett axelpass innan jag bestämmer mig. Du verkar köra på hårt, och det är väl alltid bäst, tänk bara på att vila och mat är det kroppen vill ha mest av allt ;P

Pierriewargen wrote:
    Kört hårt! Själv känns det som att en vilohelg är det bästa just nu, men jag ska i alla fall köra ett axelpass innan jag bestämmer mig. Du verkar köra på hårt, och det är väl alltid bäst, tänk bara på att vila och mat är det kroppen vill ha mest av allt ;P

Hej! Japp ja kör på hårt,ska man ha resultat är de inget friskis o svettis som gäller…hehe(skämt åt sido)!
    Axeln ör typ inte ont idag alls,så de blir mitt armpass här om en stund..men först ska ja sätta på mig lite kläder,sätta in mp3 i öronene sätta på mig dojerna o ut o traska i de underbara sommarvädret..idag e d skinande sol,men den e la garantert på väg bort,för i natt regnade d o va snö blandat..

Vila o mat e mums känner det idag efter igå,vilken uppladdningsdag…!ojojoj-säger ja bara..har tryck i hela kroppen nu när ja vaknade,hade ja iofs i gårkväll/natt/imorse när ja gick o la mig..:p

har du ngn jornal eller så?vart tränar du osv..du kiakr in skriver en rad o så kan man inte hitta ngt om dig..se till att starta en journal nu om du ine har de..hehe:Palltid bra så man har ngt att följa..
    take care…kram

SOL!ut och skutta i de härliga morgon vädret,de e precis va ja ska göra nu!

Hellu!
    En lång natt märker jag, hoppas du fått några timmars sömn och är fit for fight idag!!Ta det försiktigt med axeln idag men kör hårt!!Som du alltid gör:emo-thumb
    Ska dra mig till gymet nu,(jäkla lustigt väder här,storm o ösregn hela natten,sol o varmt på morgonen för att nu vara grått o blåsigt,LKPG i ett nötskal=) )
    Hoppas voffsingen mår bra och börjar finna sig till rätta!!Men den kan väl knappast göra annat när den är i era händer:emo-thumb

Take care and give the muscle some blood and pump!!

~Frida~ wrote:
    SOL? Vad är det för orättvisa? Här står regnet som spön i backen!! Ha en underbar dag, ta hand om blandisen -ge den massor m kärlek & känn efter om du pallar träna med axeln!

Kram

japp dock gick de inte att gå in till den,men det hade gått jätte bra i morse för mamma..nu har ja vart ute o gått..de regnsnöade igår så att men solen spricker upp o de håller på att bli lite varmare..de e blött o rugigt ute men ändå sol
    :yahoo: käka ducha o sådär..undra hur denna dagen artar sig..ska bli så spännande..: japp axeln e såpass bra så att ja kan träna med den iaf..så idag ARMAR,upladad o peppad till max idag har helt rätt humör för att köra armar idag o bara kötta på till max.. den ska få alla kärlek när den bara kan..;) älska era månster…dom finns ju alltid där för er,man behöver inte förklara ngt utan bar berätta för dom å förstår dom..hundar e d bästa sällskapet när man behöver få ur sig vissa saker som e svårförklarade..eller hur..

Ska bli kul å höra hur armpasset gick. Ge dom en rejäl pump nu!!:emo-thumb

Stanley wrote:
    Ska bli kul å höra hur armpasset gick. Ge dom en rejäl pump nu!!:emo-thumb

Hejhej..

Triceps:
    dips: maxa fya set..heavy…
    frenchpress m zstång..25kg 4*4
    tricdrag i cc -omvändt grepp 36kg 4*3
    tricdrag ovan huvud i cc m rep. 36 4*3

Biceps:
    hantelcurl 4set 15kg*4
    stångcurl i cc 3set 65kg *4
    dubbelbiceps m hantag i cc stående 36kg 4*4

dagen pass körde max men inte tvåhundra …axeln mår fortfarande bra!!

~Frida~ wrote:
    Way to go tjejen!! :yahoo: BRA pass!! [/b]

:friends:

KANON VA DE AXELN MÅR BRA OCKSÅ[/b]

en sak måste ja säga inna ja skriver ngt mer här i denna tråden…man väljer vilka man lysnar på vilka man pratar emd o vilka som man låter en komma en nära..tack vare detta har ja gjort en förändring i mitt liv..påverkar vissa mer o vissa mindre..förlåt om ja sårar nn..men ja väljer de som e bäst för mig måste gör det ibland..

Dag 1: BRÖST

1. Bänkpress alt hantelpress 4 set
    2. Snedbänk i smith alt ”Incline press” (=maskin) 3 set
    3. Hantelflyes alt flyesmaskin 4 set
    4. Bröstdrag i Cable Cross

Dag 2: AXLAR

1. Baksida axlar m hantlar sittandes långt fram på en bänk framåtlutandes. 4 set
    2. Sittande axelpressar m hantlar (sittande på bänk m ryggstöd) alt axelpress-maskin 4 set
    3. Hantellyft åt sidan (inte rakt ut från sidan utan den ”vanliga varianten” -”laterial raise”)

Dag 3: VILA

Dag 4: ARMAR
    TRICEPS (alltid först!!)
    1. Dips 4 set*max.
    2. Frenchpress m Z-stång 4 set
    3. Tricdrag i CC -omvänt grepp,
    4. Tricdrag ovan huvud i CC m rep

BICEPS:
    1. Hantelcurls 4 astunga set
    2. Stång curl i CC alt Z-stångscurl 4 set
    3. ”Dubbelbiceps m handtag i CC” -Stående el på knä 4 set

Dag 5: VILA

Dag 6: RYGG
    1. Chins 4 *max
    2. Stångrodd alt T-bar rodd 4 set
    3. Sittrodd 4 set
    4. Latsdrag m bred stång 4 set

Dag 7: VILA

Dag 8: BAKSIDA BEN
    1. Raka mark 6 set
    2. Ben curl 6 set
    3. Sittande vadpress 4 set

Dag 9: FRAMSIDA BEN
    1. Hacklift 4 set
    2. Knäböj (fritt el i Smith) 4 set
    3. Benpress 4 set
    4. Benspark 3 set

Dag 10: VILA

Mage: kör ja på vilken dag ja vill men MAX en gång i veckan och ALDRIG i maskin eller med någon annan form av vikt än min egna kroppsvikt!!

thess wrote:
    en sak måste ja säga inna ja skriver ngt mer här i denna tråden…man väljer vilka man lysnar på vilka man pratar emd o vilka som man låter en komma en nära..tack vare detta har ja gjort en förändring i mitt liv..påverkar vissa mer o vissa mindre..förlåt om ja sårar nn..men ja väljer de som e bäst för mig måste gör det ibland..

Du vet, världen möter ingen halvägs, gör det som är bäst för dig. Det måste man göra ibland vettu.

Annars var det ett spännande träningsupplägg så det är bara att mata på. Kram på dig.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.