- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 mars, 2007 at 19:12 #783316Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Du vet, världen möter ingen halvägs, gör det som är bäst för dig. Det måste man göra ibland vettu.
Annars var det ett spännande träningsupplägg så det är bara att mata på. Kram på dig.
Tack;) halvvägs till sthlm finns du haha^^[/b]
17 mars, 2007 at 20:06 #783317Anonym anvandareMemberenda blden som hans ta idag..min kompanjon komnär java å sista övningen typ!skoj!han ska få en klocka av mig…
17 mars, 2007 at 21:02 #783318Anonym anvandareMemberthess wrote:Hejhej..Triceps:
dips: maxa fya set..heavy…
frenchpress m zstång..25kg 4*4
tricdrag i cc -omvändt grepp 36kg 4*3
tricdrag ovan huvud i cc m rep. 36 4*3Biceps:
hantelcurl 4set 15kg*4
stångcurl i cc 3set 65kg *4
dubbelbiceps m hantag i cc stående 36kg 4*4dagen pass körde max men inte tvåhundra …axeln mår fortfarande bra!!
En riktigt stark brud de här! Fan nu lär man köra så de rycker så man inte blir omåkt! Lycka till med träningen Thess! Ät, sov och väx!
17 mars, 2007 at 21:04 #783319Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:En riktigt stark brud de här! Fan nu lär man köra så de rycker så man inte blir omåkt! Lycka till med träningen Thess! Ät, sov och väx!haha^^vi e ju jämngamla vi har hela våra liv framför oss..kör hårt..kikar in hos dig m vettu…men inte e ja starare än dig??
17 mars, 2007 at 21:08 #783320Anonym anvandareMemberthess wrote:haha^^vi e ju jämngamla vi har hela våra liv framför oss..kör hårt..kikar in hos dig m vettu…men inte e ja starare än dig??Jo de har vi! Hmm ja vet inte:O men biceps finns de en chans att du kan va starkare än mig i haha, får lov o testa hur stark jag är;D
Edit: Nej nu ser jag jag är nog lite starkare än dig i biceps:D wiee17 mars, 2007 at 21:18 #783321Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Jo de har vi! Hmm ja vet inte:O men biceps finns de en chans att du kan va starkare än mig i haha, får lov o testa hur stark jag är;D
Edit: Nej nu ser jag jag är nog lite starkare än dig i biceps:D wieehaha..vet du va..ja hoppas att du e starkare än mig..men stig upp på lucia 2008 tycker ja!!hihi..vart bor du då?får la köra skiten ur varran nån gång..:emo-thumb
17 mars, 2007 at 21:21 #783322Anonym anvandareMemberthess wrote:haha..vet du va..ja hoppas att du e starkare än mig..men stig upp på lucia 2008 tycker ja!!hihi..vart bor du då?får la köra skiten ur varran nån gång..:emo-thumbJa bor i lilla Smedjebacken i dalarna^^ 2008? haha ja lär börja träna mina ben först:P nu är de bara ådriga men jag kommer nog få fart på de o vaderna om man ser på ens farsas ben hehe! Men visst man får se!
Skulle va schysst och pusha varandra i gymmet:D
17 mars, 2007 at 21:23 #783323Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Ja bor i lilla Smedjebacken i dalarna^^ 2008? haha ja lär börja träna mina ben först:P nu är de bara ådriga men jag kommer nog få fart på de o vaderna om man ser på ens farsas ben hehe! Men visst man får se!Skulle va schysst och pusha varandra i gymmet:D
haha..de värsta låååååååååååångt dit upp ju..haha^^har ni massa snö kvar eller?sedär..ja behöver ha fason på lite av d mest på mig men vi har ju et ttag på oss som sagt..de e bara att tuta o köra..
17 mars, 2007 at 21:25 #783324Anonym anvandareMemberthess wrote:haha..de värsta låååååååååååångt dit upp ju..haha^^har ni massa snö kvar eller?sedär..ja behöver ha fason på lite av d mest på mig men vi har ju et ttag på oss som sagt..de e bara att tuta o köra..hehe jo, nej vi har ingen snö kvar, bara lite kvar ute i skogen men de försvinner inom en vecka ungefär. Skönt så man kan ut i skogen o springa lite hehe:D men nu ska ja kila o klämma en prottedrink o kika på lite tv sen blir de till o sova! sov så gott!
17 mars, 2007 at 21:27 #783325Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:hehe jo, nej vi har ingen snö kvar, bara lite kvar ute i skogen men de försvinner inom en vecka ungefär. Skönt så man kan ut i skogen o springa lite hehe:D men nu ska ja kila o klämma en prottedrink o kika på lite tv sen blir de till o sova! sov så gott!härligt..kör bara..haha här va snön borta för länge sen här e d tort o varmt vårene här…sussa sött ät o väx..kram
17 mars, 2007 at 22:12 #783326Anonym anvandareMember…go natt allisammans..Thess e såå trött nu ar vart en knasig dag..men kul o spännande o krävande..så nu ska ja sova..tänk igentligen va skönt..hur många är de inte idag som sitter hemma ensamma en lördagkväll o skriver här över..bara för att lixom…man gör d av en anledning,ja vet hur många va mina polare som inte tränar så som ja gör som e ute o super skallen av sig…tycer inte de minsta synd om om i morgon..för så ka ja va utvlad o go…så attinatti på er alla…idag har ja gjort framsteg,var dag e ett nytt framste var dag har med sig nya erfarenheter.. och var dag har ett slut…
*sitter o tänker på vilken låt som ska få avsluta denna dag*
….Sister hazel- spaze between us……/18 mars, 2007 at 09:03 #783327Anonym anvandareMembervilodag idag!gu va skönt..armarna mår bra idag…solen skiner inte men fåglarna kvitrar o det e iaf tort ute.vi är ett gäng som är sugna på att åka till göteborg idag,får la se va det blir av de..vore skoj iaf..de e ju vilodag som sagt…ja har sovit minst 10 timmar o ändå gäspar jag-ngt ja aldrig gör typ..:p så ja ska la sova en stund till,har just käkar frulla tänkte ta en sväng om här ute o se hur naturen mår idag..dvs.ut o lusk lite o mest fundera kring allt o inget…våren är här iaf..snart spricker det upp till sol här också..va faktist sol igår o förrgår o förrförrgår och..och..[/b]take care everyone!Thess laddar upp inför morogndagens pass…![/b]
18 mars, 2007 at 10:46 #783328Anonym anvandareMemberthess wrote:mått:
midja 68 lår:50 vader:35 Armar: 27mycket kvar som sagt…dels armarna hihi^^mer bilder kommer snart…
första veckan har gått på de nya schemat o aldrig någon sin har ja uppskattat min säng så här mycket,nu tinar ja kyklng o ska snart kila ner o steka den…jäklar, vi har nästan identiska mått.. nu är jag vel inte hel super på att mäta med måttband själv men ändå…
18 mars, 2007 at 10:54 #783329Anonym anvandareMemberVad kör du för muskelgrupp-er imorgon?
18 mars, 2007 at 11:12 #783330Anonym anvandareMemberKarin83 wrote:jäklar, vi har nästan identiska mått.. nu är jag vel inte hel super på att mäta med måttband själv men ändå…hihi jao..kör årt bilderna ser bra ut!kram
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.