- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 mars, 2007 at 22:05 #783346Anonym anvandareMember
alltihopa idag va pb:n!kan inte bli bättre
20 mars, 2007 at 05:48 #783347Anonym anvandareMemberVilodag idag,tur det…nu ska ja strax till skolan,har en lång dag med projekt framför mig..men men..humöret är iaf uppe,vilken tid det än är på dygnet..längtar tills i mrogn då ja får träna idga blir det äta o vila upp sig,ryggen mår ju bra idag iaf..haha^^ Take care allisammans[/b]
20 mars, 2007 at 17:17 #783348Anonym anvandareMemberbörjade känna va det när vi hade stått i fotostudion antal timmar o fotat frukter..(ja vet,varför frukter..vi hålelr på att göra en rafisk utformning av skövde kommuns likabehandlingplan..o vi ska göra lite foldrar o vykort o sådär…o då fotade vi olika serier m frukter..skit kul..)…att då kom min underbara underbara träningsverk i latzen idag!!wiiiie.. :yahoo:
20 mars, 2007 at 17:42 #783349Anonym anvandareMemberthess wrote:började känna va det när vi hade stått i fotostudion antal timmar o fotat frukter..(ja vet,varför frukter..vi hålelr på att göra en rafisk utformning av skövde kommuns likabehandlingplan..o vi ska göra lite foldrar o vykort o sådär…o då fotade vi olika serier m frukter..skit kul..)…att då kom min underbara underbara träningsverk i latzen idag!!wiiiie.. :yahoo:Då får man säga att ditt ryggpass igår var bra då
20 mars, 2007 at 17:44 #783350Anonym anvandareMemberStanley wrote:Då får man säga att ditt ryggpass igår var bra dåTack!japp..de va gött..de va så tårarna rann i slutet..
20 mars, 2007 at 23:23 #783351Anonym anvandareMembersådär slut på vilodagen d sista som kvarstår är sömnen…peppad inför i morgon till max är jag..take care o sussa söt allisammans..o alla som hr gjort min dag vär..tack speciellt,detta har vart en kanon dag
21 mars, 2007 at 11:14 #783352Anonym anvandareMemberHej Thess!
Så som många andra har jag fasstnat i din träningsjournal,bra läsning!
Sällan man träffat personer med ett sådant ”jäkla anamma”, och vilja som du har! Grymt Bra jobb! :emo-thumbSÅ, När satsar du på att kliva upp på den stora scenen ? För det ska du väll, hoppas jag?
Take Care å Pumpa på!
21 mars, 2007 at 11:24 #783353Anonym anvandareMemberNu har jag hitta hit med, du köttar på bra ser jag…
Fan är du inte äldre trodde du va som mig iaf, du har ju fått en grymt snygg mage iaf.
Kör hårt nu!!!
Kram21 mars, 2007 at 19:05 #783354Anonym anvandareMemberMathiasH wrote:Hej Thess!
Så som många andra har jag fasstnat i din träningsjournal,bra läsning!
Sällan man träffat personer med ett sådant ”jäkla anamma”, och vilja som du har! Grymt Bra jobb! :emo-thumbSÅ, När satsar du på att kliva upp på den stora scenen ? För det ska du väll, hoppas jag?
Take Care å Pumpa på!
Tackar..de värmer..du får fortsätta att läsa vidare..japp scenen ska det bli..LP 2008 är min tanke,senast!!nu sitter man här o knappt kan gå..just kört baksida ben..!ja vet inte vart all min mtivation kommer ifrån egentligen,för de finns ingen som tränar som ja gör i mariestad typ..menmen..mina tankar stannar inte i denna staden,vart tärnar du sj,vilken stad o sådär??Kram
21 mars, 2007 at 19:07 #783355Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Nu har jag hitta hit med, du köttar på bra ser jag…Fan är du inte äldre trodde du va som mig iaf, du har ju fått en grymt snygg mage iaf.
Kör hårt nu!!!
Kramhaha,asså trodde du..Tack!jasedär så kan de gå..får oftaa,eller ah ska ja vara ärlig får alltid höra att ja ser mycket äldre ut o att ja e äldre i huvudet o allt..
trevligt att du hittade hit..ja ska uppdatera från dagens baksida ben pass!!hehehe..alltid hårt..hårdast!föratt blir störst!!
Kram på dig21 mars, 2007 at 19:14 #783356Anonym anvandareMemberdagens pass..basika ben…
raka mark -60 kg
ben curl -50kg
sittande vadpres 65-kgja försökte ställa mig upp men benen höll mig inte upp ja ramla ihop som en liten hög på golvet o skrattet kom,den känslan när de bara pumpar i hela kroppen.benen bär mig inte.. o allt bara rinner du har de sista kar..o man bar ligegr där o tänker att ne nu **vlar ska ja piska upp vaderna,man slänger på en extra vikt o kör slut på dom totalt…sen bar få fylla på nu sitetr man här med rumpan på en kudde(hehe) o ska snart slänga sig i duchen..kanske sola en sväng sen sätta sig o förbereda morgon dagen..skolan gymmet möte.. vilket liv man lever!!Jag vaknade dagen med ett leende på mina läppar..såg mig i spegeln o vart lite paff..ja såg större ut eller så har ja ej tittat mig i speglen på länge..haha,kansigt…får la ta gnt kort o slänga upp sen..
kanon är iaf de rätts ordet för deta passet..nu ska ja slänga mig i tvätten o blöta ner mg lite…slipa ner håret också,börjar bli långt..
Take care..[/b]
21 mars, 2007 at 20:22 #783357Anonym anvandareMembertvå små tråkiga bilder på ryggen blir de idag..får vänta lite m bilder på mina ben o vader asså.kanske dyker upp ngt från i morgon…vem vet..veliga bilder,dom vart helt suddiga..syns inga konturer bara vidden!tyvärr!!
21 mars, 2007 at 20:48 #783358Anonym anvandareMemberKÄnner igen det där med att benen inte vill hålle en uppe efter ett tungt benpass:D Det är en kortare trappa ner till mitt gym men OJ vad den känns lång och tung efter ett benpass och man ska upp för den;)
21 mars, 2007 at 20:50 #783359Anonym anvandareMemberStanley wrote:KÄnner igen det där med att benen inte vill hålle en uppe efter ett tungt benpass:D Det är en kortare trappa ner till mitt gym men OJ vad den känns lång och tung efter ett benpass och man ska upp för den;)haha..ja ska ta o räkna trappstegen upp t gymmet i morgon..om ja kommer ihåg d hehe^^de e underbart ju!!vart traänar du?
21 mars, 2007 at 22:28 #783360Anonym anvandareMemberthess wrote:haha..ja ska ta o räkna trappstegen upp t gymmet i morgon..om ja kommer ihåg d hehe^^de e underbart ju!!vart traänar du?Haha ja gör det;)
Jag tränar på skellefteå atletklubb, långt uppe i ingenstans:p
Hur är det gymmet du tränar på, stort å bra?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.