- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2007 at 22:32 #783361Anonym anvandareMemberStanley wrote:Haha ja gör det;)
Jag tränar på skellefteå atletklubb, långt uppe i ingenstans:p
Hur är det gymmet du tränar på, stort å bra?
kör på nautilus i mariestad..japp de e la stort..eller de e STORT,men d e nauti. dom har massa massa makiner..lika dana också..men de duger ändå..dom har iaf fria vikter o sådär..dock lite lite men de räcker för mig:p
skellefteå..coolt så långt upp har ja aldirg vart håller mig i dessa traterna,för att lokalisera de så e d mitt emellan gbg o sthlm.horborgasjön o skarasommarland ifnns här..fame world..o han där bert karlsson!!haha^^
hur länge har du tränat..??21 mars, 2007 at 22:37 #783362Anonym anvandareMemberthess wrote:kör på nautilus i mariestad..japp de e la stort..eller de e STORT,men d e nauti. dom har massa massa makiner..lika dana också..men de duger ändå..dom har iaf fria vikter o sådär..dock lite lite men de räcker för mig:pskellefteå..coolt så långt upp har ja aldirg vart håller mig i dessa traterna,för att lokalisera de så e d mitt emellan gbg o sthlm.horborgasjön o skarasommarland ifnns här..fame world..o han där bert karlsson!!haha^^
hur länge har du tränat..??Jag startade mitt gymmande på nautilus så maskiner och åter maskiner sammanfattar det rätt bra;)
Jag har tränat styrke sedan jag var 15, men riktigt serriöst dom senaste 2 åren.
Själv då?21 mars, 2007 at 22:54 #783363Anonym anvandareMemberStanley wrote:Jag startade mitt gymmande på nautilus så maskiner och åter maskiner sammanfattar det rätt bra;)Jag har tränat styrke sedan jag var 15, men riktigt serriöst dom senaste 2 åren.
Själv då?de e en lång berättels.e.ja har alltid tränat på de ena eller andra sätten men för ca 8-9 årsen sadade ja mig ejält..o fick en wiplashcksada fortsatt träna i samma sak..o skadade mig igen o fick då två till på smällen..så nu har ja ne i ncken en i bröst ryggen o en i svenken/hlften..så kul va d m d..ja höll på över ett år o kunde inte göra ngn fysisk grej alls..
massa utreninagr o vi porvde allt för att slippa smärta..ja gick då på massa äklia starka piller…som ja e helt enmot,när man kiakr på vad dom inerhåller..menmne..ja har min illvilja så ja s atill min läkare rakt upp och ner..att få j inte utöva ngn fysisk aktivtet finner ja inget värde i att leva..o sa till honom at j tänekr börja träna på gym då..bara köra lätt för att de enda rätt bör vara att stärka upp muklerna runt om ovsv…tillsammans med detta började ja hos en privat kiropraktor som ja har gått hos ett.5 år typ..nu e ja helt fri från smärtan nästan af..men ja kan köra på sen hårt o har inget som hindra mig..där e grunden ill min illvilja o motivaion.. men om man räknar på d å så har ja tränar ca två år o lite till o så har ja byggt ca ett halv år..!!ja h mina gener också.!!hihi
21 mars, 2007 at 22:55 #783364Anonym anvandareMemberStanley wrote:Jag startade mitt gymmande på nautilus så maskiner och åter maskiner sammanfattar det rätt bra;)Jag har tränat styrke sedan jag var 15, men riktigt serriöst dom senaste 2 åren.
Själv då?hur gammal e du då?sen du va femton..??säger mig inte mest!!
21 mars, 2007 at 23:00 #783365Anonym anvandareMemberthess wrote:hur gammal e du då?sen du va femton..??säger mig inte mest!!Ooops, är 19 nu så då kanske det klarnar lite mer
21 mars, 2007 at 23:02 #783366Anonym anvandareMemberStanley wrote:Ooops, är 19 nu så då kanske det klarnar lite mersedär ja då e du 88 eller??du kör på hårt de e omtyckt..hihi..sker morogn på gymmet då?
21 mars, 2007 at 23:10 #783367Anonym anvandareMemberDe bara rycker i mina baksida ben nu…som nervryckningar!!
21 mars, 2007 at 23:19 #783368Anonym anvandareMemberthess wrote:sedär ja då e du 88 eller??du kör på hårt de e omtyckt..hihi..sker morogn på gymmet då?Imorgon är det thaiboxning så då blir det inget gym!
För dig då?
21 mars, 2007 at 23:21 #783369Anonym anvandareMemberStanley wrote:Imorgon är det thaiboxning så då blir det inget gym!För dig då?
sedär fasen va skoj!!i morgon blir de framsida ben…och möte o skolan.haha..[/b] köra hårt så blir d kul att dra ut o rock loss på lördag..gött tt dansa m verk verk verk i benen!!
22 mars, 2007 at 12:22 #783370Anonym anvandareMemberidag blir det framsida ben..är peppad..ska bli så skönt..De kommer att bränna i benen hårt idag känner jag
22 mars, 2007 at 21:28 #783371Anonym anvandareMemberdagens pass vart hårt..knäböj i smith 60kg benpres i maskin -alldeles för mycket..benspark 70 kg..
hacklift finns dock ej på mitt gym så ja körde en övning som tar på samma sätt…de bränner i mina ben nu..helt underbart då blir det att sova..24 mars, 2007 at 18:25 #783372Anonym anvandareMemberDet var i torsdags jag körde ben,och det bränenr (ska vara bränner) så fasansfullt i dom fortfarande,…varför buhu..brukar ju inte göra det annars o så har jag haft några knasiga ryckningar i musklen (ska vara muskeln)..? varför..vila idag o så flyttar jag på det,ja om hem nu för första ånger på ett par dagar (ska vara jag kom hem nu för första gången på ett par dagar?)..ska ut o gå m vovvarna o sen ställa om klockan o gå o lägga mig!!tröna (ska vara träna) imorgon!!
24 mars, 2007 at 19:58 #783373Anonym anvandareMemberBra mage du har Therese, riktigt imponerande! skönt med känningar i låren, du tog väl ut dig lite väl mycket kanske?!
24 mars, 2007 at 20:28 #783374Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Bra mage du har Therese, riktigt imponerande! skönt med känningar i låren, du tog väl ut dig lite väl mycket kanske?!tackar..jadu ja ramlada ihop på golvet efter vaderna och efter benpressen,så skönt sen fick ja sitta ett tag innan mina ben bar mig igen!!
24 mars, 2007 at 20:29 #783375Anonym anvandareMemberFörlåt min dåliga stavning,tangetbordet lackar ur ibland,nu är det mycket bättre,eller hur?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.