- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 mars, 2007 at 21:54 #783376Anonym anvandareMemberthess wrote:Förlåt min dåliga stavning,tangetbordet lackar ur ibland,nu är det mycket bättre,eller hur?
Sedärja! Jag har ju hela tiden trott på att du kan bättre! Make me proud! Och du, skyll inte på tangentbordet – det är så gjort, typ. Be a big girl. Stand up!
24 mars, 2007 at 22:01 #783377Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Sedärja! Jag har ju hela tiden trott på att du kan bättre! Make me proud! Och du, skyll inte på tangentbordet – det är så gjort, typ. Be a big girl. Stand up!im a girl..o ja skyller inte på ngt,de e så det är..*host,kikar man på hur tangentbord är uppbyggde,så förklarar man en hel del,ja sitetr framför datorn halva dagen nästan o skriver o pluggar o allt..så då slits dom där små söta sakerna under o tangetbordet blir kasst…de gör min väldigt mycket mindra glad..
vabra att ja gör dig stolt,finns de ngt mer du vill att ja ska göra?24 mars, 2007 at 22:11 #783378Anonym anvandareMemberthess wrote:im a girl..o ja skyller inte på ngt,de e så det är..*host,kikar man på hur tangentbord är uppbyggde,så förklarar man en hel del,ja sitetr framför datorn halva dagen nästan o skriver o pluggar o allt..så då slits dom där små söta sakerna under o tangetbordet blir kasst…de gör min väldigt mycket mindra glad..
vabra att ja gör dig stolt,finns de ngt mer du vill att ja ska göra?Nu är du sådär diffus igen. Ok.Tangentbordssanering lektion 1:
a) Vänd uppochner på tangentbordet. Ramlar det ur en massa smulor, ostbågar och annat krafs kan det lösa problemet.
b) Koppla loss tangentbordet och spola det med hett vatten. Vänd uppochner och skaka bort så mycket vatten som möjligt. Troligen äger du en hårtork. Blås torrt med hårtorken.
c) Om det fortfarande är en massa bokstäver som hamnar fel och så vidare är det bara att fejsa: Jag skriver som en onykter iller. Back to school!!!
Ett tangentbord slits inte särdeles snabbt. Sätter en Selma på att mitt tangentbord gått minst dubbelt så många mil som ditt (och då pratar vi lågpristangentbord). Still in the game…
Min fråga till dig är: Varför göra något dåligt som man kan göra bra? Och det kan du bevisligen…
Som sagt: Make me proud. Still to be proven…24 mars, 2007 at 22:21 #783379Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Nu är du sådär diffus igen. Ok.Tangentbordssanering lektion 1:
a) Vänd uppochner på tangentbordet. Ramlar det ur en massa smulor, ostbågar och annat krafs kan det lösa problemet.
b) Koppla loss tangentbordet och spola det med hett vatten. Vänd uppochner och skaka bort så mycket vatten som möjligt. Troligen äger du en hårtork. Blås torrt med hårtorken.
c) Om det fortfarande är en massa bokstäver som hamnar fel och så vidare är det bara att fejsa: Jag skriver som en onykter iller. Back to school!!!
Ett tangentbord slits inte särdeles snabbt. Sätter en Selma på att mitt tangentbord gått minst dubbelt så många mil som ditt (och då pratar vi lågpristangentbord). Still in the game…
Min fråga till dig är: Varför göra något dåligt som man kan göra bra? Och det kan du bevisligen…
Som sagt: Make me proud. Still to be proven…Jag kör på laptop,det är rätt kasst,I know..Sorry om ja är diffus.. I will make you prou then.!Är detta godkänt?
24 mars, 2007 at 22:22 #783380Anonym anvandareMemberHär ska det följas 😀
24 mars, 2007 at 22:29 #783381Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Här ska det följas 😀follow the flow…haha pattar i morron!
24 mars, 2007 at 22:30 #783382Anonym anvandareMemberBröst i morgon då..ska sova nu trax..tjingling!
24 mars, 2007 at 22:31 #783383Anonym anvandareMemberthess wrote:Jag kör på laptop,det är rätt kasst,I know..Sorry om ja är diffus.. I will make you prou then.!Är detta godkänt?Min laptop har fått utstå både qp cheese, whoppers, diverse mellanmål, proteindrinkar med mera. Funkar ändå. Du får g- och en rekommendation att kolla att inga bokstäver saknas eller sitter på fel plats. Annars blir det kvarsittning i helgen. Det vill varken du eller jag.
24 mars, 2007 at 22:34 #783384Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Min laptop har fått utstå både qp cheese, whoppers, diverse mellanmål, proteindrinkar med mera. Funkar ändå. Du får g- och en rekommendation att kolla att inga bokstäver saknas eller sitter på fel plats. Annars blir det kvarsittning i helgen. Det vill varken du eller jag.ojdå..min har inte ens fått,ja va hade jag tänkt att dra till med här..haha..otur med datorn..jp,tro mig nu då..komemr göra dig stolt.okej?
24 mars, 2007 at 22:34 #783385Anonym anvandareMemberthess wrote:follow the flow…haha pattar i morron!Haha. Ska du träna tungt:P? Massage är alltid bra efter tunga pass… Sa min tränare
24 mars, 2007 at 22:35 #783386Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Haha. Ska du träna tungt:P? Massage är alltid bra efter tunga pass… Sa min tränarehar också hört talas om det…tur att man har massagestol men den tar dock ej framsidan..hrrmm…
o du tugnt e bara förnamnet…24 mars, 2007 at 22:37 #783387Anonym anvandareMemberthess wrote:har också hört talas om det…tur att man har massagestol men den tar dock ej framsidan..hrrmm…
o du tugnt e bara förnamnet…Okej, jag med, Tung böj + bänk, med min nya F6:A ska se hur det går
24 mars, 2007 at 22:42 #783388Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Okej, jag med, Tung böj + bänk, med min nya F6:A ska se hur det gåruppdatering i morgon då..nu sussa växa o bli groooov
24 mars, 2007 at 23:57 #783389Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Min laptop har fått utstå både qp cheese, whoppers, diverse mellanmål, proteindrinkar med mera. Funkar ändå. Du får g- och en rekommendation att kolla att inga bokstäver saknas eller sitter på fel plats. Annars blir det kvarsittning i helgen. Det vill varken du eller jag.Varför bry sig om stavningen, vi fattar väl svenska språket.:up:
25 mars, 2007 at 09:44 #783390Anonym anvandareMemberAnakin wrote:Varför bry sig om stavningen, vi fattar väl svenska språket.:up:hihi,asolut..vissa förkotningar o ernminskningar av ordet är mycket förståliga..men men ,ska f*n*m*j göra honom stolt nu!haha:p Bröst idag,men först ska jag till Skövde
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.