Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 912 total)
  • Author
    thess wrote:
    Förlåt min dåliga stavning,tangetbordet lackar ur ibland,nu är det mycket bättre,eller hur?

Sedärja! Jag har ju hela tiden trott på att du kan bättre! Make me proud! Och du, skyll inte på tangentbordet – det är så gjort, typ. Be a big girl. Stand up!

Janpeter Sangborn wrote:
    Sedärja! Jag har ju hela tiden trott på att du kan bättre! Make me proud! Och du, skyll inte på tangentbordet – det är så gjort, typ. Be a big girl. Stand up!

im a girl..o ja skyller inte på ngt,de e så det är..*host,kikar man på hur tangentbord är uppbyggde,så förklarar man en hel del,ja sitetr framför datorn halva dagen nästan o skriver o pluggar o allt..så då slits dom där små söta sakerna under o tangetbordet blir kasst…de gör min väldigt mycket mindra glad..
    :D vabra att ja gör dig stolt,finns de ngt mer du vill att ja ska göra?:|

thess wrote:
    im a girl..o ja skyller inte på ngt,de e så det är..*host,kikar man på hur tangentbord är uppbyggde,så förklarar man en hel del,ja sitetr framför datorn halva dagen nästan o skriver o pluggar o allt..så då slits dom där små söta sakerna under o tangetbordet blir kasst…de gör min väldigt mycket mindra glad..
    :D vabra att ja gör dig stolt,finns de ngt mer du vill att ja ska göra?:|

Nu är du sådär diffus igen. Ok.Tangentbordssanering lektion 1:
    a) Vänd uppochner på tangentbordet. Ramlar det ur en massa smulor, ostbågar och annat krafs kan det lösa problemet.
    b) Koppla loss tangentbordet och spola det med hett vatten. Vänd uppochner och skaka bort så mycket vatten som möjligt. Troligen äger du en hårtork. Blås torrt med hårtorken.
    c) Om det fortfarande är en massa bokstäver som hamnar fel och så vidare är det bara att fejsa: Jag skriver som en onykter iller. Back to school!!!
    Ett tangentbord slits inte särdeles snabbt. Sätter en Selma på att mitt tangentbord gått minst dubbelt så många mil som ditt (och då pratar vi lågpristangentbord). Still in the game…
    Min fråga till dig är: Varför göra något dåligt som man kan göra bra? Och det kan du bevisligen…
    Som sagt: Make me proud. Still to be proven…

Janpeter Sangborn wrote:
    Nu är du sådär diffus igen. Ok.Tangentbordssanering lektion 1:
    a) Vänd uppochner på tangentbordet. Ramlar det ur en massa smulor, ostbågar och annat krafs kan det lösa problemet.
    b) Koppla loss tangentbordet och spola det med hett vatten. Vänd uppochner och skaka bort så mycket vatten som möjligt. Troligen äger du en hårtork. Blås torrt med hårtorken.
    c) Om det fortfarande är en massa bokstäver som hamnar fel och så vidare är det bara att fejsa: Jag skriver som en onykter iller. Back to school!!!
    Ett tangentbord slits inte särdeles snabbt. Sätter en Selma på att mitt tangentbord gått minst dubbelt så många mil som ditt (och då pratar vi lågpristangentbord). Still in the game…
    Min fråga till dig är: Varför göra något dåligt som man kan göra bra? Och det kan du bevisligen…
    Som sagt: Make me proud. Still to be proven…

Jag kör på laptop,det är rätt kasst,I know..Sorry om ja är diffus..: I will make you prou then.!Är detta godkänt?

Här ska det följas ;) :D😀

Damir_T wrote:
    Här ska det följas ;) :D😀

follow the flow…haha pattar i morron!

Bröst i morgon då..ska sova nu trax..tjingling!

thess wrote:
    Jag kör på laptop,det är rätt kasst,I know..Sorry om ja är diffus..: I will make you prou then.!Är detta godkänt?

Min laptop har fått utstå både qp cheese, whoppers, diverse mellanmål, proteindrinkar med mera. Funkar ändå. Du får g- och en rekommendation att kolla att inga bokstäver saknas eller sitter på fel plats. Annars blir det kvarsittning i helgen. Det vill varken du eller jag.

Janpeter Sangborn wrote:
    Min laptop har fått utstå både qp cheese, whoppers, diverse mellanmål, proteindrinkar med mera. Funkar ändå. Du får g- och en rekommendation att kolla att inga bokstäver saknas eller sitter på fel plats. Annars blir det kvarsittning i helgen. Det vill varken du eller jag.

ojdå..min har inte ens fått,ja va hade jag tänkt att dra till med här..haha..otur med datorn..jp,tro mig nu då..komemr göra dig stolt.okej?

thess wrote:
    follow the flow…haha pattar i morron!

Haha. :) Ska du träna tungt:P? Massage är alltid bra efter tunga pass… Sa min tränare :|

Damir_T wrote:
    Haha. :) Ska du träna tungt:P? Massage är alltid bra efter tunga pass… Sa min tränare :|

har också hört talas om det…tur att man har massagestol men den tar dock ej framsidan..hrrmm…
    o du tugnt e bara förnamnet…

thess wrote:
    har också hört talas om det…tur att man har massagestol men den tar dock ej framsidan..hrrmm…
    o du tugnt e bara förnamnet…

Okej, jag med, Tung böj + bänk, med min nya F6:A :P ska se hur det går

Damir_T wrote:
    Okej, jag med, Tung böj + bänk, med min nya F6:A :P ska se hur det går

uppdatering i morgon då..nu sussa växa o bli groooov

Janpeter Sangborn wrote:

Varför bry sig om stavningen, vi fattar väl svenska språket.:up:

Anakin wrote:
    Varför bry sig om stavningen, vi fattar väl svenska språket.:up:

hihi,asolut..vissa förkotningar o ernminskningar av ordet är mycket förståliga..men men ,ska f*n*m*j göra honom stolt nu!haha:p Bröst idag,men först ska jag till Skövde

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.