- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 februari, 2007 at 21:35 #783151Anonym anvandareMemberemme wrote:Lycka till med träningen, jag är ganska övertygad om att du kommer lyckas bra
Tackar.. :emo-thumb
18 februari, 2007 at 21:43 #783152Anonym anvandareMemberSer bra ut det där, lycka till med träningen:emo-thumb
18 februari, 2007 at 22:50 #783153Anonym anvandareMemberhmaister wrote:Ser bra ut det där, lycka till med träningen:emo-thumbHäng på o kika,bilder kommer att komma snart..
19 februari, 2007 at 21:01 #783154Anonym anvandareMemberMåndag..:emo-thumb
jag och han jag tränar ihop med Christoffer heter han..vi fick ett hårt o gött pass idag..o duchen var verkligen efterlängtad..lite kul hade stegräknare på mig idag i skolan för att se lite hur mcket man går varje dag i snitt typ..idag gick jag 8 km i skolan,bara mellan tidena 8.30.14.30…rätt spännande^^
Gymmet gick bra oj ojoj ve inte va ja ska säga mer än det…
Rygg,traps och vader…känns bra..det tar sig som (…)man brukar säga..
snart väntar sängen i morogn blir det ytterliggare ett hårt pass,men innan det skolan..Promenad till bussen blev det som vanligt..slaskigt och blött o grått men efter de komemr solen och även i skövde,solen kikade fram när ja skulle till gymmet och se vart det mörkt ute.. hemma; plugga käka datorn och fixat o trixat m det mesta nu e jag så himla trött så ögonen trillar ihop;) så go’natt på er…19 februari, 2007 at 21:19 #783155Anonym anvandareMemberthess wrote:Måndag..:emo-thumbjag och han jag tränar ihop med Christoffer heter han..vi fick ett hårt o gött pass idag..o duchen var verkligen efterlängtad..lite kul hade stegräknare på mig idag i skolan för att se lite hur mcket man går varje dag i snitt typ..idag gick jag 8 km i skolan,bara mellan tidena 8.30.14.30…rätt spännande^^
Gymmet gick bra oj ojoj ve inte va ja ska säga mer än det…
Rygg,traps och vader…känns bra..det tar sig som (…)man brukar säga..
snart väntar sängen i morogn blir det ytterliggare ett hårt pass,men innan det skolan..Promenad till bussen blev det som vanligt..slaskigt och blött o grått men efter de komemr solen och även i skövde,solen kikade fram när ja skulle till gymmet och se vart det mörkt ute.. hemma; plugga käka datorn och fixat o trixat m det mesta nu e jag så himla trött så ögonen trillar ihop;) så go’natt på er…Va tränar du på för gym? för jag bor oxå i m-stad, hade tänkt satsa på lucia i år, sen vet man ju inte om man fixar det men det märker vi. Lycka till me träningen o allt! :up:
19 februari, 2007 at 21:46 #783156Anonym anvandareMemberStojjan wrote:Va tränar du på för gym? för jag bor oxå i m-stad, hade tänkt satsa på lucia i år, sen vet man ju inte om man fixar det men det märker vi. Lycka till me träningen o allt! :up:coolt..ja kör på nautilus, så länge de fria vikterna räcker,ja gillar utrymmerna o takhöjden..ska köra lite emellanåt på Vadsbo e min tanke..vart tränar du själv..så klart…vore coolt..ja satsar nog på lucia närsta år, ja började bli rädd trodde ja va ensam i denna lilla staden med att bygga som jag gör…:p go fore it!…btw,vem är du då?
19 februari, 2007 at 22:29 #783157Anonym anvandareMember013 wrote:Kunde du inte hålla dig längre nu=)Du kommer rocka hårt på Lucia 2008,, köra par eller?Tyvärr finns det inte på Lucia men i alla fall,, kan ju köra SM par..
Kör hårt nu tjejen,så ska vi se till att det kommer gå riktigt bra..
BTW,konstigt att jag känner igen det där programet:emo-thumb
För varje dag på dieten,så vet du att det vänta en choklad bit!!Jag håller vad jag lovar..Ring mig ikväll!!
I love hardcore,,so let`s go
o du,plutten lilla..hihi:p ja kna allt hålla mig i från både det ena o det andra…tralalalal..sussa sött nu så ses vii morgon..ja har fullt upp m skolan gymemt sen möte..men ja finns kvar ändå…o lever lär ja göra:
20 februari, 2007 at 07:49 #783158Anonym anvandareMembersådär det e morgon o ja börjar piggna till..ja ska snart trask iväg till bussen lite över en kilometer..tralalalla..skolan en liten sväng o sen t ymmet sen på möte,blir en dag i full rulle..men sen kommer ja it o slänger in ngn komentar ang. dagen pass o sådär..
Bilden-så här ser mina morgonar ut!:emo-thumb bara att traska o lulla sig iväg
20 februari, 2007 at 07:59 #783159Anonym anvandareMemberthess wrote:o du,plutten lilla..hihi:p ja kna allt hålla mig i från både det ena o det andra…tralalalal..sussa sött nu så ses vii morgon..ja har fullt upp m skolan gymemt sen möte..men ja finns kvar ändå…o lever lär ja göra:FÖRMODLIGEN..
Hörre du,lilla fröken näsvis:) jag kan nog påpeka det ena och det andra som du inte kan hålla dig borta ifrån,,Men med risk för pinsamheter och att du skulle skämmas så håller jag detta för mig själv,hehe.Eller vad säger du,,Hoppas du hinner med allt idag som du ska,,och att du sköter ditt matintag..
Mat,träning occh vila!!Jaa det hoppas jag verkligen att du gör,, alltså finns kvar o lever..Skulle inte våga göra något annat!!!
Kör riktigt hårt idag och mosa fibrerna..
Btw-> Denna tjej skickade mig diverse bilder igår*harkel*hennes form är väldigt bra och är verkligen ett framtidslöfte..Hennes vilja och brinnande intresse för denna livstil är enorm,,jag tror riktigt mycker på Thess o hennes framtida satsningar!!Så med rätt hjälp,rätt stöttning, en jäkla vilja/disciplin med lugn och ro i privatlivet,, så kommer det bli riktigt bra,,Så håll ögonen öppna gott folk>2008 första framträdandet!!!
Keep the head high, and keep a big smile in your face!!
Önskar dig lycka till nu Thess..20 februari, 2007 at 10:01 #783160Anonym anvandareMembertralalalal^^absolut..ja sover äter o tränar mest i hela mitt liv ju..thats my life..
ja sitter i skolan nu har två lektioner kvar sen blir det att krossa lite grann på gymmet..^^tack för ditt fina långa inlägg..tur att d finns sånna som dig..ja skulle nog inte lägga upp dom bilderna här..eller va säger du,fniss..
jag lova dig att min motivation är på topp,jag är en liten illbatting.. jag blev verkligen glad av ditt inlägg… efter mitt första mål kommer flera mål,det ena leder till det andra och bilder kommer nog inte att dyka upp försän ja har vart i gbg,det dröjer inte länge till heller ja lovar…^^så allaisammans får la kika vidare..:emo-thumb ..puss på dig S:)20 februari, 2007 at 10:14 #783161Anonym anvandareMemberthess wrote:tralalalal^^absolut..ja sover äter o tränar mest i hela mitt liv ju..thats my life..
ja sitter i skolan nu har två lektioner kvar sen blir det att krossa lite grann på gymmet..^^tack för ditt fina långa inlägg..tur att d finns sånna som dig..ja skulle nog inte lägga upp dom bilderna här..eller va säger du,fniss..
jag lova dig att min motivation är på topp,jag är en liten illbatting.. jag blev verkligen glad av ditt inlägg… efter mitt första mål kommer flera mål,det ena leder till det andra och bilder kommer nog inte att dyka upp försän ja har vart i gbg,det dröjer inte länge till heller ja lovar…^^så allaisammans får la kika vidare..:emo-thumb ..puss på dig S:)Vi delar samma livs stil tjejen,därför vi förstår varandra!!Du glömde att ditt liv är träning,sova,äta och datorn,haha,,
Hehe nej jag skulle nog undvika att dela med mig av dessa bilder,, men de var heta, men med mig får du gärna dela dem med:)
Motivationen du har i kroppen nu,kommer du ha fram till tävlingen,,kommer hjälpa dig att hålla den på topp!!You know me..
Mosa rejält idag,, No pain No Gain!! käkar ris o kyckling nu, ska snart dra iväg och krossa lite ben fibrer, för att sedan åka och jobba!!
Åååhh tack=)Puss till dig med..
20 februari, 2007 at 10:34 #783162Anonym anvandareMember013 wrote:Vi delar samma livs stil tjejen,därför vi förstår varandra!!Du glömde att ditt liv är träning,sova,äta och datorn,haha,,Hehe nej jag skulle nog undvika att dela med mig av dessa bilder,, men de var heta, men med mig får du gärna dela dem med:)
Motivationen du har i kroppen nu,kommer du ha fram till tävlingen,,kommer hjälpa dig att hålla den på topp!!You know me..
Mosa rejält idag,, No pain No Gain!! käkar ris o kyckling nu, ska snart dra iväg och krossa lite ben fibrer, för att sedan åka och jobba!!
Åååhh tack=)Puss till dig med..
underbart jag citerar”when i go out there onstage,I want to be more than just a blockey girl, how waddles onto the posing, platforme. I want the boys to feel somthing”:emo-thumb kör hårt ja ska m käka kyling o ris nu^hörs vi senare..skriv ngt grymt efter gymmet o peppa mig lite till e du snäll..:pop: kör så d ryker… no pain no brain..Puss;)
20 februari, 2007 at 13:58 #783163Anonym anvandareMemberJag tränar oxå på nautilus. Har nyligen flyttat hit och har hållit på me styrketräna ett par år nu. Vi kanske skulle kunna träna ihop nån gång, vore kul? Jag känner inte många här i m-stad, utbyta lite tips kanske och så. kul att träffa nån annan här i trakten som oxå tränar och ska satsa på lucia, väldigt roligt o trevligt. :emo-thumb
20 februari, 2007 at 22:21 #783164Anonym anvandareMemberStojjan wrote:Jag tränar oxå på nautilus. Har nyligen flyttat hit och har hållit på me styrketräna ett par år nu. Vi kanske skulle kunna träna ihop nån gång, vore kul? Jag känner inte många här i m-stad, utbyta lite tips kanske och så. kul att träffa nån annan här i trakten som oxå tränar och ska satsa på lucia, väldigt roligt o trevligt. :emo-thumbhej tjejen..riktigt kul att träffa dig idad d gav insperation..nu har ja äntligen kommit hem tre timmar möte: så kan de vara ..vi fick ett fett bra pass idag iaf lite stånk o stön vettu hihi^^kul att du va m samuel han e en bra kille:emo-thumb hoppas vi ses i morgon igen..vi kör klockan fyra som sagt..kul m lite nytt folk i denna stan tycker jag..finns inte så många som tränar så som man gör själv..bra där!absolut klart at du ska trilla på oss!kör hårt bruden,kram thess
20 februari, 2007 at 22:44 #783165Anonym anvandareMemberbtw..dagen har vart bra gymmet gick fett bra o allt har rullat på som ja ville..inspertion o motivation e på top..ja känner mig i god form för tillfälelt bilder kommer snart ja lovar..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.