- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 februari, 2007 at 09:53 #783166Anonym anvandareMember
God förmiddag tjejen..
Nu har jag letat upp de länkar som du bad mig om!!Och en annan fråga, de ligger på din msn,, kolla den när du får tid över,, vore uppskattat!!Ben pass på schemat för din del idag,, upp med blicken i taket och pressa rejält!!Känn hur musklerna spänner och blodet bara pressas in i muskeln,känn hur svettet bara rinner och ådrorna bara vill krypa ut ur skinnet!!
Med andra ord mosa buggarnas fibrer rejält idag!!!Shut up!!And Squat=)
BTW har du tänkt något mer på det vi pratade om igår angående 2007?!
Ditt val!!Stöttar dig till 100% det har du mitt ord på,,Ris o kyckling väntar, sen är det rygg fibrerna som ska slitas i bitar..
Gillade ditt mess nyss, angående samma ambitoner och satsning,, inte många som vågar eller vill säga det!!!
21 februari, 2007 at 11:59 #783167Anonym anvandareMember013 wrote:God förmiddag tjejen..
Nu har jag letat upp de länkar som du bad mig om!!Och en annan fråga, de ligger på din msn,, kolla den när du får tid över,, vore uppskattat!!Ben pass på schemat för din del idag,, upp med blicken i taket och pressa rejält!!Känn hur musklerna spänner och blodet bara pressas in i muskeln,känn hur svettet bara rinner och ådrorna bara vill krypa ut ur skinnet!!
Ditt val!!Stöttar dig till 100% det har du mitt ord på,,Ris o kyckling väntar, sen är det rygg fibrerna som ska slitas i bitar..
Gillade ditt mess nyss, angående samma ambitoner och satsning,, inte många som vågar eller vill säga det!!!
lika it sad before..its my life…klart ne ja tänkte vi kan la tjöta lite mer om d ikväll sitter i skolan nu..ben ben ben…ja laddar upp ska du veta..tack för att du finns ja mesra allt ja säger o blir det 2007 så ska ja satsa gärnet…men som sagt tjötar mer sen..så skriver ja lite goa grejer efter gymemt idag se you later alligater..hihi:) Puss
21 februari, 2007 at 11:59 #783168Anonym anvandareMember013 wrote:God förmiddag tjejen..
lika it sad before..its my life…klart ne ja tänkte vi kan la tjöta lite mer om d ikväll sitter i skolan nu..ben ben ben…ja laddar upp ska du veta..tack för att du finns ja mesra allt ja säger o blir det 2007 så ska ja satsa gärnet…men som sagt tjötar mer sen..så skriver ja lite goa grejer efter gymemt idag se you later alligater..hihi:) Puss
21 februari, 2007 at 18:07 #783169Anonym anvandareMembersådär..nu e man hemkommer o bortkommen höll ja på att säga.dagen pass bestod av ben..o nu kan man börja undra om ja glömde kvar om på gymmet eller va som hände..ne..passet gick kanon ja körde stenhårt o nu efteråt känndes det ännu bättre dyklade tjugo min. efter riktigt skönt..duchat precis o käka nu..känns riktigt gött m träningen nu,är inne i en bra period då mycket händer med min kropp..för ett tag sen stod allt still o ja vistte att en förändring var det ändra rätta,så blev det också o idga är jag där ja är..kanon..det som är mest underbart är folket runt om krin som sötar mig som puchar mig och skriker på mig,kämpa då de e *** sista nu..presssssssa!!De e så uppskattat..alla vet målet o med min träning har ja inspererat flera att sikta emot samma mål som mig,entligen är ja inte ensam i denna stan längre!kände inte av knät idag ,riktigt skönt..därför är detta de bästa benpass någonsin..först gången på flera flera månader som ja varken känner av foten eller knät..(en liten,eller rätt så stor kile som ja tränade, brasilans juejutzy och valetudo med,la sina lite väl tunga 125 kg över mitt knä samtidigt som man höll fats i min fot ochhade ett ben grepp…)-där av den smärtan detta va nån gång i okt. förra året..men nu e bra!:emo-thumb Hela dagen har vart underbar allt har bara flutit på.ja kom tom hem innan d vart mörkt sen stälde ja mig i duchen kom ut o poff så hade det blivit mörkt..nu väntar kyklingen på mig där nere.. have a nice day..motivationen o humöret o allt är på topp..sikte är instält och varje steg jag tar är framåt!
21 februari, 2007 at 22:14 #783170Anonym anvandareMemberLängtar!
22 februari, 2007 at 00:50 #783171Anonym anvandareMemberTjena lillsyrran Tack för en trevlig helg, haha hade go träningsvärk i armana i början av veckan Min axel har börjat reda ut sig med! *Ta i trä*
Dock har man blitt sjuk istället, haha, som vanligt.Tuta på nu så syns vi snart igen!
Sofie & Testo hälsar så gott med! Kram22 februari, 2007 at 08:58 #783172Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Tjena lillsyrran Tack för en trevlig helg, haha hade go träningsvärk i armana i början av veckan Min axel har börjat reda ut sig med! *Ta i trä*
Dock har man blitt sjuk istället, haha, som vanligt.Tuta på nu så syns vi snart igen!
Sofie & Testo hälsar så gott med! KramVarsågo…haha^^sedär..ja mår kanon,Det händer saker i min kropp nu… Du har mest tur av alla ja e jämt frisk typ*hosthost*
idag blir d axlar mage o vader..tralallala..igår för första gången kände ja inte av mitt knä eller min fot..helt underbart..på lördag kommer 013 ner o kör ett armpass med oss..riktigt skoj!sen får vi kika på helgen efter,så kan vi leka då??nu har ja skolan har text, sen grafisk design o lite webdesign o sånna där VIKTIGA ämnen..Pussa på alla små grisar..krya på dig, älskar er! Mina goingar…Puss, to day will be a good day,to day will be a real hardcore day..22 februari, 2007 at 09:26 #783173Anonym anvandareMemberHardcore rules today miss blocky girl..Snart dags att låta axel fibrerna få jobba lite..
Look forward into the future,with hard work,serious training,a lot of food and much sleep, you will be the blocky girl, who will be the champ!!The future and the stage belongs to you..Keep the head high and forget the history,, believe on your self!!
You are the girl who many others want to be,, but the can`t..Why?Because you are you!!With a big heart and a lot of passion to the sport!!You got the heart wich is burning for be a champ, and you have a heart and personality who every guy want!!
Keep fighting,, you got all my support and help!!Lördag snart tjejen,,ses snart!!
Ingen blir grov över en natt,, men en natt gör dig grövre!!
This is my life,passion and love,,love this shit..
//
Stefan22 februari, 2007 at 11:45 #783174Anonym anvandareMember013 wrote:Hardcore rules today miss blocky girl..Snart dags att låta axel fibrerna få jobba lite..
Look forward into the future,with hard work,serious training,a lot of food and much sleep, you will be the blocky girl, who will be the champ!!The future and the stage belongs to you..Keep the head high and forget the history,, believe on your self!!
You are the girl who many others want to be,, but the can`t..Why?Because you are you!!With a big heart and a lot of passion to the sport!!You got the heart wich is burning for be a champ, and you have a heart and personality who every guy want!!
Keep fighting,, you got all my support and help!!Lördag snart tjejen,,ses snart!!
Ingen blir grov över en natt,, men en natt gör dig grövre!!
This is my life,passion and love,,love this shit..
//
Stefandär sa du en hel del..i’m still young..ja har hela livet framför mig..de e d bästa^^
det komemr att hände mycket..mycket mycket mycket..just nu sitter ja o laddar inför dagens pass sitter i skolan har fyra timmar hål sen en kort lektion på 40min sne drar ja t gymmet…ojojoj ska bli så skönt…hörs senare pusss
22 februari, 2007 at 11:59 #783175Anonym anvandareMemberHur gammal är du? Ha ett skönt pass idag!
22 februari, 2007 at 13:51 #783176Anonym anvandareMemberfödd 89 fyller 18 i okt.absolut..krossa lite muskel fibrer i axlar mage o vader!!
22 februari, 2007 at 14:01 #783177Anonym anvandareMemberthess wrote:född 89 fyller 18 i okt.absolut..krossa lite muskel fibrer i axlar mage o vader!!Hehe, samma årsmodell som mig då!
22 februari, 2007 at 14:21 #783178Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Hehe, samma årsmodell som mig då!stämmer bra d..när fyller du då?tävla ngt eller?vart bor du??
22 februari, 2007 at 15:22 #783179Anonym anvandareMemberthess wrote:stämmer bra d..när fyller du då?tävla ngt eller?vart bor du??Fyller 8 Augusti. Tävla i fitness möjligtvis om många år då jag är nöjd, annars är det bara löpning jag tävlar i! Jag bor i dalarna i en liten håla kallad Smedjebacken:| :emo-thumb
22 februari, 2007 at 21:08 #783180Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Fyller 8 Augusti. Tävla i fitness möjligtvis om många år då jag är nöjd, annars är det bara löpning jag tävlar i! Jag bor i dalarna i en liten håla kallad Smedjebacken:| :emo-thumbsedär,för min del är det byggning som gäller..alla har haft sina motgångar o även jag..löpning,har aldrig vart min starka sida,men bra konditon har jag iaf..asså 8 agu se där rätt snart de..visionen med mitt liv är min träning..att stå högst upp på pallen att stå där med den där känslan i kroppen att duhar lyckats att du har tagit dig igenom allt,fysiken är enastående,ja vil att folk ska få den där känslan som inte går at sätta ord på…This is my life..
dock är d många i ”vår”ålder som inte förstår det här,oo säger till mig urch va äklig du e som tränar så mycket urch tvi hit o dit,men d har aldrig smitat av sig på mig..jag är jag det är mitt motto o ingen har lyckats ändra på det..
va gör du mer än löpning o gymm då?hur länge har du tränat..dalarna,cool..ja håller på m et dialekt projekt i skolan speciellt sveamålet i dalarna..gymmat idag?hoppas ditt gick lika bra som mitt isf:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.