Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 912 total)
  • Author
    thess wrote:
    Dagens armpass..
    Triceps:
    Dips Max * 4set
    Frenchpress m z-stång 40kg * 4set
    Tricdrag i CC omvänt grepp 55kg
    Tricdrag m rep ovan huvud: 45kg * 4set
    Biceps:
    Hantelcurl: 15kg * 4set
    Stångcurl i cc 45kg * 4set
    Dubbelbiceps m handtag i cc * 4set

Feing gott pass, körde senare än vanligt,solen skiner o livet leker..ont i handlederna,har inget krepp alls,blir fustrerad o har ingen aning om vart ja ska ta vägen när ja inte ens kan knyta änderna,vet att vissa anda har det som mig och dom förstår nog mig i detta..längtar efter läkarbesöket för att se va dom säger…:frust: Nu är jag tröttt,ska upp tidigt tidigt i morgon ska åka långt, ska nämlign på hundutstälning och tävla lite granna,ska bli ksoj..kommer nog bi en lång fin o go dag mycket sol mycket skratt och tyvärr ingen träning mer än kondition efter som om att de e jag som ska springa m vovvsingarna…:D

:up: :nod …

Du e ju riktigt stark du hehe:P När är nästa pass?:)

Ha de!

cattahs wrote:
    Uppe med tuppen?

hahaha..ah de skulle man kunna säga.:p

danjl wrote:
    Som jag skrivit tidigare, imponerad av din styrka!! Ha en skön helg :up:

tackar..Desamma ut i solen och NJUT!

Macke89 wrote:
    Du e ju riktigt stark du hehe:P När är nästa pass?:)

Ha de!

Tackar..söndag hoppas jag på om handlederna tillåter..idag har ja inte kunnat använda händerna typ,har nästan bara sovit..

Johan Ederer wrote:
    :up: :nod …

Tnx mannen,vart de ngt pass i m-stad sen eller??

Idag har ja vart i Larv på hundutställning gick skit bra dock hade vovven klenpäls hon e i fällperiod annars skulle vi fått cert,ck och 3 bästa tik och ett i gruppen…nöjd för att vara unghund..och första hundutstälningen,har annars bara sovit..har ont och ja kroppen e slut från gårdagens pass ska sussa snart en stund studa lite och städa diska o så…sen kommer la david hem i morgon bitti igen,jobbar natt!ut o gå en sväng i kvällssolen ska det bli också..mår ja bra i kroppen i morgon blir de ett pass i morgon ryggen så klart..!jag har vilodag idag så att.. Take care in the sunshine..

BRA KÅÅÅD O SÅNNA KREJOR :D, som leifi skulle sagt

Steppen1983 wrote:
    BRA KÅÅÅD O SÅNNA KREJOR :D, som leifi skulle sagt

hahah,nu får du uräkta mig nu fattade ja NADA:D :D

hur många reps orkar du göra i frenchpress med 40 kg?

Vanessa Frykman wrote:
    hur många reps orkar du göra i frenchpress med 40 kg?

Inte många klarar två-tre typ själv sen kör ja m lättpassning två eller tre till..Går ja ner o kör på 30 så kör ja typ 6själv..

thess wrote:
    Inte många klarar två-tre typ själv sen kör ja m lättpassning två eller tre till..Går ja ner o kör på 30 så kör ja typ 6själv..

ok går du till pannan eller längre ner? Jag lärde mig en ny teknik och har ständigt träningsvärk i mina triccar:emo-thumb

kör på nu tjejen .

Hur många dips kör du ungefär ?

Vanessa Frykman wrote:
    ok går du till pannan eller längre ner? Jag lärde mig en ny teknik och har ständigt träningsvärk i mina triccar:emo-thumb

kör på nu tjejen .

Japp jag går t pannan,coootl :emo-thumb..o va går den nya tekniken ut på då??

kram

Stripperella wrote:
    Hur många dips kör du ungefär ?

sammanlagt??på fyra set max12-18 ca, ja räknar oftast inte ja maxar de,bör la räkna dom ;)

thess wrote:
    sammanlagt??på fyra set max12-18 ca, ja räknar oftast inte ja maxar de,bör la räkna dom ;)

Jag menar antal reps i ett set ? :|

:D

Stripperella wrote:
    Jag menar antal reps i ett set ? :|

:D

:D okey,girl!
    första blir ju alltid mest och då körde jag senast 7 st på första sen trappade ja ner,eftersom man vart ju lite trötter :P så 3-5 blir de på dom sista beroende lite på, som sagt..Varför undra du :p

Nej blev varken bilaffär lr träning, får bli ett pass nån annan gång istället:up: …Nu ska jag gå ut på baksidan o grilla lite kyckling

Sköt dig ikväll nu:p

All the best// J

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.