- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2007 at 13:05 #783631Anonym anvandareMemberthess wrote:Dagens armpass..
Triceps:
Dips Max * 4set
Frenchpress m z-stång 40kg * 4set
Tricdrag i CC omvänt grepp 55kg
Tricdrag m rep ovan huvud: 45kg * 4set
Biceps:
Hantelcurl: 15kg * 4set
Stångcurl i cc 45kg * 4set
Dubbelbiceps m handtag i cc * 4setFeing gott pass, körde senare än vanligt,solen skiner o livet leker..ont i handlederna,har inget krepp alls,blir fustrerad o har ingen aning om vart ja ska ta vägen när ja inte ens kan knyta änderna,vet att vissa anda har det som mig och dom förstår nog mig i detta..längtar efter läkarbesöket för att se va dom säger…:frust: Nu är jag tröttt,ska upp tidigt tidigt i morgon ska åka långt, ska nämlign på hundutstälning och tävla lite granna,ska bli ksoj..kommer nog bi en lång fin o go dag mycket sol mycket skratt och tyvärr ingen träning mer än kondition efter som om att de e jag som ska springa m vovvsingarna…
:up: :nod …
5 maj, 2007 at 14:46 #783632Anonym anvandareMemberDu e ju riktigt stark du hehe:P När är nästa pass?
Ha de!
5 maj, 2007 at 17:48 #783633Anonym anvandareMembercattahs wrote:Uppe med tuppen?hahaha..ah de skulle man kunna säga.:p
5 maj, 2007 at 17:54 #783634Anonym anvandareMemberdanjl wrote:Som jag skrivit tidigare, imponerad av din styrka!! Ha en skön helg :up:tackar..Desamma ut i solen och NJUT!
Macke89 wrote:Du e ju riktigt stark du hehe:P När är nästa pass?Ha de!
Tackar..söndag hoppas jag på om handlederna tillåter..idag har ja inte kunnat använda händerna typ,har nästan bara sovit..
Johan Ederer wrote::up: :nod …Tnx mannen,vart de ngt pass i m-stad sen eller??
Idag har ja vart i Larv på hundutställning gick skit bra dock hade vovven klenpäls hon e i fällperiod annars skulle vi fått cert,ck och 3 bästa tik och ett i gruppen…nöjd för att vara unghund..och första hundutstälningen,har annars bara sovit..har ont och ja kroppen e slut från gårdagens pass ska sussa snart en stund studa lite och städa diska o så…sen kommer la david hem i morgon bitti igen,jobbar natt!ut o gå en sväng i kvällssolen ska det bli också..mår ja bra i kroppen i morgon blir de ett pass i morgon ryggen så klart..!jag har vilodag idag så att.. Take care in the sunshine..5 maj, 2007 at 18:24 #783635Anonym anvandareMemberBRA KÅÅÅD O SÅNNA KREJOR , som leifi skulle sagt
5 maj, 2007 at 18:36 #783636Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:BRA KÅÅÅD O SÅNNA KREJOR , som leifi skulle sagthahah,nu får du uräkta mig nu fattade ja NADA:D
5 maj, 2007 at 18:40 #783637Anonym anvandareMemberhur många reps orkar du göra i frenchpress med 40 kg?
5 maj, 2007 at 18:44 #783638Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:hur många reps orkar du göra i frenchpress med 40 kg?Inte många klarar två-tre typ själv sen kör ja m lättpassning två eller tre till..Går ja ner o kör på 30 så kör ja typ 6själv..
5 maj, 2007 at 18:46 #783639Anonym anvandareMemberthess wrote:Inte många klarar två-tre typ själv sen kör ja m lättpassning två eller tre till..Går ja ner o kör på 30 så kör ja typ 6själv..ok går du till pannan eller längre ner? Jag lärde mig en ny teknik och har ständigt träningsvärk i mina triccar:emo-thumb
kör på nu tjejen .
5 maj, 2007 at 18:58 #783640Anonym anvandareMemberHur många dips kör du ungefär ?
5 maj, 2007 at 19:05 #783641Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:ok går du till pannan eller längre ner? Jag lärde mig en ny teknik och har ständigt träningsvärk i mina triccar:emo-thumbkör på nu tjejen .
Japp jag går t pannan,coootl :emo-thumb..o va går den nya tekniken ut på då??
kram
5 maj, 2007 at 19:06 #783642Anonym anvandareMemberStripperella wrote:Hur många dips kör du ungefär ?sammanlagt??på fyra set max12-18 ca, ja räknar oftast inte ja maxar de,bör la räkna dom
5 maj, 2007 at 19:10 #783643Anonym anvandareMemberthess wrote:sammanlagt??på fyra set max12-18 ca, ja räknar oftast inte ja maxar de,bör la räkna domJag menar antal reps i ett set ?
5 maj, 2007 at 19:16 #783644Anonym anvandareMemberStripperella wrote:Jag menar antal reps i ett set ?okey,girl!
första blir ju alltid mest och då körde jag senast 7 st på första sen trappade ja ner,eftersom man vart ju lite trötter så 3-5 blir de på dom sista beroende lite på, som sagt..Varför undra du :p5 maj, 2007 at 19:28 #783645Anonym anvandareMemberNej blev varken bilaffär lr träning, får bli ett pass nån annan gång istället:up: …Nu ska jag gå ut på baksidan o grilla lite kyckling
Sköt dig ikväll nu:p
All the best// J
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.