- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2007 at 19:29 #783646Anonym anvandareMemberthess wrote:okey,girl!
första blir ju alltid mest och då körde jag senast 7 st på första sen trappade ja ner,eftersom man vart ju lite trötter så 3-5 blir de på dom sista beroende lite på, som sagt..Varför undra du :pför jag kör 19 dips och kör 30kg i frenchpressen
lät lite mkt i frenchpressen då om du bara orkar 7st dips
menar inget illa….
5 maj, 2007 at 19:39 #783647Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Nej blev varken bilaffär lr träning, får bli ett pass nån annan gång istället:up: …Nu ska jag gå ut på baksidan o grilla lite kycklingSköt dig ikväll nu:p
All the best// J
Sedär,så tråkigt så klart att de blir andra pass ingen av oss har ju planerat att läga ner träningen hahah^^sköta mig?du ligger mer i farozoone om du ska grilla ja sitter ju hemma hos pojken o pluggar..heheh…mums mums m grillad kykling..ska snart käka lite kykling här med tänkte jag..göra en kykligsallad eller ngt…
ha en underbar kväll..ta hand om dig..mvh//T5 maj, 2007 at 19:41 #783648Anonym anvandareMemberStripperella wrote:för jag kör 19 dips och kör 30kg i frenchpressenlät lite mkt i frenchpressen då om du bara orkar 7st dips
menar inget illa….
Lungt,ja vet att de skiljer sig en del,väl medveten om det, med men jobbar lite olika på dessa två övn. som du också vet så att de e rätt enkelt förklaring..är inte direkt stark i armarna…har inte byggt så länge vettu..:p jag vet att de inte e ngt illa menat tog de inte så heller..ja ska la fortsätta m plugget här nu,ha en kalas kväll..ha de fint tjejen!
5 maj, 2007 at 19:43 #783649Anonym anvandareMemberStripperella wrote:….nästa gpng räknar jag o skriver in här hum många jag kör på dips,vart fundersam här nu, hehe^^
6 maj, 2007 at 12:47 #783650Anonym anvandareMemberStripperella wrote:för jag kör 19 dips och kör 30kg i frenchpressenlät lite mkt i frenchpressen då om du bara orkar 7st dips
menar inget illa….
Det säger ju inte så mycket. Tänk en som väger 120kg och kör på 30kg i frenchpress hur många dips tror du han gör? 0 tror jag
Det jag menar är att kroppsvikten spelar ju stor roll6 maj, 2007 at 13:32 #783651Anonym anvandareMemberthess wrote:Lungt,ja vet att de skiljer sig en del,väl medveten om det, med men jobbar lite olika på dessa två övn. som du också vet så att de e rätt enkelt förklaring..är inte direkt stark i armarna…har inte byggt så länge vettuDet är STARKT att köra frenchpress på 40 kg speciellt med tanke på den korta tid du har tränat och din kroppskonstruktion! (av vad jag kan se på bilderna) Du måste vara ett underbarn just i den övningen :emo-thumb Jag har kört på 40 kg som mest och då har jag ändå tränat styrketräning i 8 år..jag är en svagis *bläää*
Frk Stripp: Jäkla stark i dips du :nod Dips SM nästa kanske? Svår jämförelse där mellan Thess dipsar och frenchar. Vi vet inget om hennes utförande på båda. I dipsen kanske hon kör djuuupa så axlarna nuddar ställningen och jobbar mer med bröst, axlar och därför inte klarar så många där än.. Vi vet heller inget om ditt utförande i dipsen eller frenchpressen men likväl är det imponerande i vilket fall som helst. Ni är starka och starkare lär ni bli ju mer/längre ni tränar! Rock on på er :emo-thumb
6 maj, 2007 at 13:44 #783652Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Det är STARKT att köra frenchpress på 40 kg speciellt med tanke på den korta tid du har tränat och din kroppskonstruktion! (av vad jag kan se på bilderna) Du måste vara ett underbarn just i den övningen :emo-thumb Jag har kört på 40 kg som mest och då har jag ändå tränat styrketräning i 8 år..jag är en svagis *bläää*Du har bara vunnit SM…SVAGIS!
6 maj, 2007 at 16:41 #783653Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Det säger ju inte så mycket. Tänk en som väger 120kg och kör på 30kg i frenchpress hur många dips tror du han gör? 0 tror jag
Det jag menar är att kroppsvikten spelar ju stor rollPrecis!
6 maj, 2007 at 20:31 #783654Anonym anvandareMemberjust vart o tränat rygg ska käka o ducha sen återkommer jag
6 maj, 2007 at 20:52 #783655Anonym anvandareMemberthess wrote:hahah,nu får du uräkta mig nu fattade ja NADA:DLugnt ingen fara . hoppas du har haft en bra dag.
MVH Cesse
6 maj, 2007 at 21:38 #783656Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Lugnt ingen fara . hoppas du har haft en bra dag.MVH Cesse
Absolut ja har stått o lagat mat nu en timma åt pojken som snart kommer hem,solat o vart ute o gåt o tränat..kan inte bi bättre..hoppas du m haft en kalajs dag..tränat??
6 maj, 2007 at 22:01 #783657Anonym anvandareMemberChins*4set
Stångrodd*4set
sittrodd*4set
latsdarg*4set
Bellyback*4set6 maj, 2007 at 22:02 #783658Anonym anvandareMember+ vart ute och gått antal timmar i solen idag
7 maj, 2007 at 10:20 #783659Anonym anvandareMembervila Idag!!!
7 maj, 2007 at 10:50 #783660Anonym anvandareMemberThess kan inte du göra en grym träningvdeo ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.