- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 maj, 2007 at 11:41 #783661Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Thess kan inte du göra en grym träningvdeo ?
Kan bli svårt för oftast tränar ja själv men vem vet något likande kommer kanske med tiden,lovar inget.. :emo-thumb
7 maj, 2007 at 12:09 #783662Anonym anvandareMemberthess wrote:Absolut ja har stått o lagat mat nu en timma åt pojken som snart kommer hem,solat o vart ute o gåt o tränat..kan inte bi bättre..hoppas du m haft en kalajs dag..tränat??Yes tränade ett släpppass igår, tredje dagen idag, men blir en fjärde dag i rad, ska dunka bröst o biceps idag eller rättare sagt ikväll. hoppas maten smakade väl.
MVH Cesse
7 maj, 2007 at 13:32 #783663Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Thess kan inte du göra en grym träningvdeo ?+1 :nod
7 maj, 2007 at 19:36 #783664Anonym anvandareMemberATBexter wrote:+1 :nodpluss två :nod
7 maj, 2007 at 19:39 #783665Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Thess kan inte du göra en grym träningvdeo ?Ska man inte åstadkomma något innan man gör en video?För den måste väl handla om något..
7 maj, 2007 at 21:17 #783666Anonym anvandareMember013 wrote:Ska man inte åstadkomma något innan man gör en video?För den måste väl handla om något..En långsökt gissning är annars att en träningsvideo kanske kan handla om någon som gör en video…där personen tränar….
7 maj, 2007 at 21:24 #783667Anonym anvandareMember013 wrote:Ska man inte åstadkomma något innan man gör en video?För den måste väl handla om något..Lägg ner.
Jag tänker inte lägga ner tid på att förklara för dig varför.
7 maj, 2007 at 21:48 #783668Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Lägg ner.Jag tänker inte lägga ner tid på att förklara för dig varför.
Dåligt humör?Eller svårt för att folk vågar öppna käften?Jobbigt när folk har åsikter o står för dem,,
7 maj, 2007 at 21:52 #783669Anonym anvandareMember013 wrote:Dåligt humör?Eller svårt för att folk vågar öppna käften?Jobbigt när folk har åsikter o står för dem,,Inte alls, mitt humör är alldeles strålande. Ditt verkar inte vara på topp däremot.
Jag har inga som helst problem med folk som ”vågar öppna käften” som du så fint utrycker. Inte heller för folk som har åsikter och står för dom, jag är själv en av dom.
Något jag har svårt för just för tillfället är din något taskiga attityd i denna journalen. Se till att jobba lite på den så kommer alla att trivas superduperbra här.8 maj, 2007 at 10:38 #783670Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Inte alls, mitt humör är alldeles strålande. Ditt verkar inte vara på topp däremot.
Jag har inga som helst problem med folk som ”vågar öppna käften” som du så fint utrycker. Inte heller för folk som har åsikter och står för dom, jag är själv en av dom.
Något jag har svårt för just för tillfället är din något taskiga attityd i denna journalen. Se till att jobba lite på den så kommer alla att trivas superduperbra här.precis..vill fokusera på en sak och det ät TRÄNING! Palla komma in här o läsa massa trams..seriöst…Tack Jorgen:emo-thumb Du gör ditt jobb
8 maj, 2007 at 10:44 #783671Anonym anvandareMember013 wrote:Ska man inte åstadkomma något innan man gör en video?För den måste väl handla om något..träningsvideo ju så det handlar om träning
jag tycker thess håller på lägga på sig massa .bara att tutta och köra nu
8 maj, 2007 at 10:57 #783672Anonym anvandareMemberskrev jag inte nyss?
vad tränar du idag då?
8 maj, 2007 at 11:09 #783673Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:skrev jag inte nyss?vad tränar du idag då?
Nej, det gjorde du tydligen inte..du börjar bli senil (såna symptom kan börja träda fram när man fyllt *host* år)
Thess: Vore kul o få se lite film från din träning. Du är uberstark o inspirerar oss svagisar
8 maj, 2007 at 14:43 #783674Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Nej, det gjorde du tydligen inte..du börjar bli senil (såna symptom kan börja träda fram när man fyllt *host* år)Thess: Vore kul o få se lite film från din träning. Du är uberstark o inspirerar oss svagisar
ironiskt…kulkul..jag har vart på sjukhuset idag och får inte träna överkroppen på fyra dagar och bör ta det lugnt idag så idag blir det vila och i morgon blir de baksida ben,de övn. ja kan köra untan armarna så att säga..och tors får se blir framsida,inte menat att de skulle bli vila idag men vissa grejer får man helt enkelt ändra på..mår pyton och ligger bara o sover idag..så att..o som sagt saker och ting tar sin tid,video kanske dyker upp..tete,förlåt om ja missförstår dina ord men lägg ner du e inte en svagis.. :emo-thumb..
sköt om er..o vanessa inte är du senil kanske forumet som krånglar lite..hehe^^
:frust: sova en stund till,utslagen o trött är jag idag..
8 maj, 2007 at 14:45 #783675Anonym anvandareMemberdanjl wrote:En långsökt gissning är annars att en träningsvideo kanske kan handla om någon som gör en video…där personen tränar….haha^^dagens skratt,gött m människor som dig..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.