- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 maj, 2007 at 15:34 #783676Anonym anvandareMemberthess wrote:ironiskt…kulkul..tete,förlåt om ja missförstår dina ord men lägg ner du e inte en svagis..
Ironisk? Var nånstans? Jag ÄR svag jämfört med dig i vissa övningar, det är baserat på de uppgifter/fakta som jag läst här i din journal ang vikter du tränar på! Ska jag inte få skriva att du inspirerar mig då?
Krya på dig i vilket fall som helst
8 maj, 2007 at 16:39 #783677Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Ironisk? Var nånstans? Jag ÄR svag jämfört med dig i vissa övningar, det är baserat på de uppgifter/fakta som jag läst här i din journal ang vikter du tränar på! Ska jag inte få skriva att du inspirerar mig då?Krya på dig i vilket fall som helst
Nej typiskt mig igen,jag menade inte så..hehe^^stumpan :p
de e ju så du e mycket starkare än mig i vissa o garnterat ömsesidigt så e de ju..jag har mina minus genom livet o de har du me,med skador osv menar jag då…alltid skoj att insperera folk,det är peppande
o lika glad blir man varje gång,jag e groggy och trött ..kör benpass i morgon i vilket fall som helst,läkaren lär inte tycka om det,men det r iaf inte överkroppen…hehe^^snart ska ja käka lite,har städat o phew de e kondition det..ha en kalas dag..och ps..sorry om du misstolkade mitt svar.. Ta hand om dig..
8 maj, 2007 at 21:38 #783678Anonym anvandareMemberHoppas du har haft en bra dag.
MVh Cesse
9 maj, 2007 at 12:13 #783679Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Hoppas du har haft en bra dag.MVh Cesse
[/b]
Näää idag e ja groggy o DÖD i huvudet o slapp i hela kroppen sitter i skolan har just ätit lunch,ris o kykling..de va ju gött..men ja har tappat aptiten idag..igår va en ”javetefan” dag som ja skulle förklara den..fatta inget av den dagen..bakis av värktabletter o skit o bedövning hit o dit..men men i morgon e ja på igen de har ja bestämt mig för..!! för så här kan man inte ha de..haha..shine baby shine!..som en väldigt go människa sa till mig förut..halkar efter i träningen när ja mår såhär och de gör inte saken bättre..men då tänker ja såhär,skulle ja träna så skulle ja endå inte kunna pretera som ja vil o de gör mig besviken så att…du vet de e en sån där dag idag ockå ”jagvetefan”
ikväll ska ja ta hand om ett par hundar som kommer,får inte skriva mer än så men de kommer bli en spännande kväll,för er som läst gårdagens kvälltidning..aftonbladet eller expressen eller va de nu va…iaf..o så en långpromenad i kvällsskymningen blir det också..i morgon SKA ja träna..SKA SKA SKA..!
10 maj, 2007 at 20:37 #783680Anonym anvandareMemberde mesta e bra idag men nu kan ja knappt g¨å..hehe..va just på gymmet o körde baksida ben stressar in här innan bion..nu bär de av emot spiderman 3 :)wiie..i morgon blir det framsida ben..
10 maj, 2007 at 21:03 #783681Anonym anvandareMemberthess wrote:de mesta e bra idag men nu kan ja knappt g¨å..hehe..va just på gymmet o körde baksida ben stressar in här innan bion..nu bär de av emot spiderman 3 :)wiie..i morgon blir det framsida ben..Den filmen e bra!! Svårt att sova efteråt bara, massa specialeffekter i huvudet hela natten sen…
11 maj, 2007 at 11:04 #783682Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Den filmen e bra!! Svårt att sova efteråt bara, massa specialeffekter i huvudet hela natten sen…:p Japp,men ja somnade som en stock och försov mig hehe men de gjorde inget va bara en halvtimma och den hade jag räknat till ngt annant hehe^^efter spiderman såg vi på epicmovie..och den garvar men en hel del åt också,de e en sån film man bara ser en gång..hahah:) på tal om film nu ska jag ut o filma lite granna här i Skövde sen hem t David en stund,träna framsida ben senare…
ha de guld!
12 maj, 2007 at 21:03 #783683Anonym anvandareMembersådär…idag e de på topp allt sov till halv tre sen käkade ja smörgåstårta o firade Davids lillbrorsa som fyller 20 i morron, o sen sov vi en timma till..kom hem och nu har jag vart ute o gått två timmar ska träna bröst nu sen ducha o sola…
12 maj, 2007 at 21:06 #783684Anonym anvandareMemberhär om dagen när jag blev biten av den där hunden ..idag ringde mamma o bad att ja skulle komma hem mammas man har blivit biten i båda armarna o bener 17bett..helt otroligt..fan va glad jag är att jag inte fick dom käkarna över ansiktet..ser bedrövligt ut…på måndag ska om avlivas
12 maj, 2007 at 21:30 #783685Anonym anvandareMemberthess wrote:här om dagen när jag blev biten av den där hunden ..idag ringde mamma o bad att ja skulle komma hem mammas man har blivit biten i båda armarna o bener 17bett..helt otroligt..fan va glad jag är att jag inte fick dom käkarna över ansiktet..ser bedrövligt ut…på måndag ska om avlivasVad i helvete.. :S vad är det med hundjävlen. !
12 maj, 2007 at 21:59 #783686Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Vad i helvete.. :S vad är det med hundjävlen. !den har panikångest är missskött o plågad genom hela sitt liv får ej säga mera för de e hemlighetstämplat
12 maj, 2007 at 23:26 #783687Anonym anvandareMemberbröst gick bra att träna idag…pecsen blir större o själva brösten mindre men va fan…life is life..
..Return -Firends will be firends…snacka om metalbalad..wiie..vilken låt..detta avslutar dagen..uppe m tupen i morgon o ut o gå en o en halv timma m vovvarna sen kilar ja i väg ett par dagar eller vekcoreller hela livet vem vet till skövde iaf..nattinatti tjolahopplaskuttitnutt…[/b]
13 maj, 2007 at 00:22 #783688Anonym anvandareMemberthess wrote:den har panikångest är missskött o plågad genom hela sitt liv får ej säga mera för de e hemlighetstämplatOkej…
13 maj, 2007 at 01:05 #783689Anonym anvandareMemberHemskt med hunden skit alltså , detta var ju inte roligt någonstans. hoppas du har kraft att stå på, vet att du kämpar på tjejen, you are a warrior. trevlig kväll.
MVH Cesse
13 maj, 2007 at 06:32 #783690Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Hemskt med hunden skit alltså , detta var ju inte roligt någonstans. hoppas du har kraft att stå på, vet att du kämpar på tjejen, you are a warrior. trevlig kväll.MVH Cesse
Tack de känns skönt,ja ska ut i regnet o gå nu med alla hundarna får göra de istället för dom här hemma.alla e ju typ hundbitna nu så att den helaste av dom alla får ta skiten hehe..fats de e gött..men de regnar,men efter regn kommer solsken..
du ger mig en energikik så här på morgonen..tack,du vet att de värmer..ha de guld..kram
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.