Therese tränar..

Home Forums Dagböcker Therese tränar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 912 total)
  • Author

jaha då vart det två timmars promenix med alla hundarna.när man går där i skogen så huxflux ser man en gräs and ja bara hah fan va coolt måste ta kort,ljue va på och laxflax där kom en till hahah..o vi or långt i från vatten…de ligger en å en jävl* bit här i från..hahah…nu ducha käka o så ska ja snart åka till skövde..

thess wrote:
    jaha då vart det två timmars promenix med alla hundarna.när man går där i skogen så huxflux ser man en gräs and ja bara hah fan va coolt måste ta kort,ljue va på och laxflax där kom en till hahah..o vi or långt i från vatten…de ligger en å en jävl* bit här i från..hahah…nu ducha käka o så ska ja snart åka till skövde..

Dom var vilsna från hornborgasjön kanske!?:)

HoofCare wrote:
    Dom var vilsna från hornborgasjön kanske!?:)

hahahahah,sköning där..eller så var dom huxfluxflugna från ån Tidan.. :p

Vad har jag missat nu?:O Har du blivit biten av en hund?

Det var så lite så tjejen. Hoppas det har rullat på bra idag. Jag är rätt mör, tidig säng idag. ska iväg bara o handla lite nu.

MVH Cesse

Macke89 wrote:
    Vad har jag missat nu?:O Har du blivit biten av en hund?

Både jag o min mors man och mamma också..de e inte så farligt med mig,men jag har märkt att jag har bilvit skraj för hundar till viss del,när dom morrar o hoppar speciellt stora hundar..skit jobbigt..hade sån ångest igår när jag jobbade…bara massa bushundar som hoppar e rädda efter åskan o sådär..så de va en perch.. men men de går la över..mammas man fick ju 19bett av hunden som flög på mig så ja e glad över att ja hade reflexer som fick tag i henne när hon attakerade emot mitt ansikte..

idag var ja ute hela morgonen med alla hundarna också..sen sov ja..mår inte hundra bra,och så har ja massa att göra m skolan och sådär..ska köra axlar i morgon idag har ja inte orkat va helt slut..har bara sovit,kanske håller på att bli sjuk???

Steppen1983 wrote:
    Det var så lite så tjejen. Hoppas det har rullat på bra idag. Jag är rätt mör, tidig säng idag. ska iväg bara o handla lite nu.

MVH Cesse

Gött mos..ja har jobbat på morgonen sen sovit..sen möte..o nu hemma hos pojken ska ducha o sådär..

thess wrote:
    hahahahah,sköning där..eller så var dom huxfluxflugna från ån Tidan.. :p

Ja inte alls omöjligt!
    Jag ska jobba en sväng nästa helg nästan vid hornborgasjön så kan kolla om de hittat tillbax. För du märkte väl upp dem? ha

thess wrote:
    Gött mos..ja har jobbat på morgonen sen sovit..sen möte..o nu hemma hos pojken ska ducha o sådär..

Låter bra som tusan tjejen, hoppas du sover gott i natt. Ha en fortsatt skön kväll. Sängen strax för mig.

MVH Cesse

HoofCare wrote:
    Ja inte alls omöjligt!
    Jag ska jobba en sväng nästa helg nästan vid hornborgasjön så kan kolla om de hittat tillbax. För du märkte väl upp dem? ha

Så klart..dom ser ut som två rediga bodybuilders..haha..jasså..jobbar du vid hornborgasjön????

Steppen1983 wrote:
    Låter bra som tusan tjejen, hoppas du sover gott i natt. Ha en fortsatt skön kväll. Sängen strax för mig.

MVH Cesse

Go dag,idag blir de träning för fullansrulle..just käkat lunch sitter i skolan..hoppas du får en kalas dag,…

ha de guld alla!

thess wrote:
    Så klart..dom ser ut som två rediga bodybuilders..haha..jasså..jobbar du vid hornborgasjön????

Okej! Ska jag nog hitta dom då! *s*
    Ja ibland…har en kund i Sätuna tror jag det heter. Jobbar extra som hovslagare:)

HoofCare wrote:
    Okej! Ska jag nog hitta dom då! *s*
    Ja ibland…har en kund i Sätuna tror jag det heter. Jobbar extra som hovslagare:)

hahaha…snällt hör av dig..haha^^hovslagare e ju bra de ger bra muskler *S*

idag har ja tränat axlar o mage redigt gött pas.. :p
    dock kommer min dumma axel tbax,som ni som följer min tråd vet..aj aj aj..krasch sa de mitt i passet o så skoj va de med det..

vila i morgon ledig från skolan o sådär.. :p

peach and love.. ikväll blir de myskväll har käkat tacos..firat jacop som fylde tjugotio..
    trevligt så..lite streching i kväll…*fnissas*//Thess

två timmars kvälls promenad vart de :p vila idag..armar i morron

thess wrote:
    Både jag o min mors man och mamma också..de e inte så farligt med mig,men jag har märkt att jag har bilvit skraj för hundar till viss del,när dom morrar o hoppar speciellt stora hundar..skit jobbigt..hade sån ångest igår när jag jobbade…bara massa bushundar som hoppar e rädda efter åskan o sådär..så de va en perch.. men men de går la över..mammas man fick ju 19bett av hunden som flög på mig så ja e glad över att ja hade reflexer som fick tag i henne när hon attakerade emot mitt ansikte..

idag var ja ute hela morgonen med alla hundarna också..sen sov ja..mår inte hundra bra,och så har ja massa att göra m skolan och sådär..ska köra axlar i morgon idag har ja inte orkat va helt slut..har bara sovit,kanske håller på att bli sjuk???

ajajaj:/ Kunde slutat illa! Förstår det där med hundrädsla, sånt kan ju komma…
    Hoppas det går bra idag när du ska träna! Ha de bäst!:)

Viewing 15 posts - 556 through 570 (of 912 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.